TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אוגוינד תספק לחברת חשמל מערכת אגירת אנרגיה בהיקף של 40 מגוואט-שעה


אוגווינד
חח"י התקשרה עם אוגווינד בהסכם להקמת מערכת אגירה בטכנולוגיית ה-AirBattery בהיקף של 40 מגוואט-שעה. מערכת האגירה תוקם בתחנת משנה של חברת החשמל ואוגווינד תספק גם שירותי תפעול ותחזוקה לתקופה של 20 שנה. במקביל הוסכם כי הצדדים יבחנו הקמת פרויקטים נוספים בטכנולוגית AirBattery עבור חח"י


עסקה זו מביאה את צבר ההזמנות של אוגוינד להיקף של למעלה מ- 200 מגוואט-שעה

לדברי ד"ר אור יוגב, מייסד ומנכ"ל החברה: ״מדובר בהסכם חשוב ביותר עבור אוגווינד עם משמעות רחבה במובנים רבים.

חברת החשמל בחנה את פתרון האגירה של אוגווינד ובחרה בו לצורך התקנה בתחנת משנה של החברה בדרום הארץ.

החלטה זו מהווה הכרה ב- AirBattery כמערכת אגירה מהמעלה הראשונה. הבחירה בנו כפתרון מועדף לאגירת אנרגיה על ידי גוף מקצועי ויוקרתי כמו חברת החשמל, אשר פועל במדינה מפותחת כישראל, הינו הבעת אמון מלאה בחברה ובמוצר שלה, ולהערכתנו יהיו לכך השלכות גם ברמה הבינלאומית.

אישור העסקה מביא את צבר ההזמנות של אוגוינד בתחום אגירת האנרגיה למעל 200 מגוואט-שעה, כאשר ברקע מנהלת החברה תהליכים מול יזמים ולקוחות פוטנצילאים בארץ ובעולם בקשר עם פרויקטים נוספים.

ההסכם עליו מודיעה החברה היום יתרום להכרה הבינלאומית בה ולהתפתחותה העסקית.


עוד הוסיף יוגב, "אני סמוך ובטוח כי יש לנו כיום שילוב מנצח של טכנולוגיה מובילה בתחום אגירת האנרגיה, עם צוות הנהלה עתיר ניסיון בניהול פעילות גלובלית המשלבת טכנולוגיה ייחודית וייזום פרויקטים.

כל אלו ישרתו אותנו במימוש אסטרטגיית הצמיחה של החברה ברמה הגלובלית.

ביחד נפעל להפצת הבשורה האנרגטית שמקורה ביסודות הטבע אותם נרתום לטובת עתיד נקי וירוק יותר.״



ישראל, יקום, 15 לדצמבר 2021 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד - הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת חשמל לאספקת מערכות ה- AirBattery להקמת מתקני אגירת חשמל עצמאיים ("stand-alone storage").

במסגרת ההסכם תתקין אוגווינד מערכת אגירה בהיקף של כ-40 מגה-וואט לשעה בתחנת משנה של חברת החשמל באזור דימונה במהלך שנת 2023.

אוגווינד תספק גם שירותי תפעול ותחזוקה שוטפים למערכת האגירה למשך תקופה של כ- 20 שנים.

ההתקשרות כפופה לחתימת הסכם מפורט בין הצדדים עד לתאריך ה- 30.6.2022.

בנוסף הסכימו הצדדים על מתווה עסקי שיעמוד בתוקף עד סוף 2030 לבחינת הקמת פרויקטים נוספים בטכנולוגית החברה.

הקמת מערכת האגירה, במסגרת ההתקשרות עם חברת חשמל לישראל מהווה הכרה של גורם בר-סמכא מהמעלה הראשונה במערכת ה AirBattery ומהווה שלב משמעותי בקידום התרחבות פעילותה של החברה בארץ ובעולם.


אודות אוגווינד:

אגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק, NILIT, כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il