TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת שירותי הענן YouCC מונתה לשותפה של F5


רימון כהן, משנה למנכ"ל YouCC . קרדיט צילום: יח"צ
חברת YouCC, מובילה בשירותי ענן, טרנספורמציה דיגיטלית ואבטחת מידע, מונתה לשותפה על ידי חברת F5 הגלובלית. F5 בחרה בחברת YouCC בשל ניסיונה המוכח ורב השנים
חברת YouCC, מובילה בשירותי ענן, טרנספורמציה דיגיטלית ואבטחת מידע, מונתה לשותפה על ידי חברת F5 הגלובלית. F5 בחרה בחברת YouCC בשל ניסיונה המוכח ורב השנים בהובלת פרויקטי ענן אסטרטגיים בארגונים ממגזרים מגוונים ויכולתה לספק מענה מקיף בתחום ה-Cloud Security וחווית המשתמש, כמו גם בשל צוות המומחים האיכותי, המלווה את הלקוחות בכל שלבי תהליכי היישום והטמעת הפתרונות בצורה מאובטחת.

רימון כהן, משנה למנכ"ל YouCC אמר כי "כחלק מאסטרטגיית חברת YouCC להוביל את תחום הCloud Security בישראל בחרנו לחבור לחברת F5 כשותף אסטרטגי למימוש חזון החברה. F5 מספקת מענה לאתגרים החדשים והמורכבים עמם מתמודדים ארגונים בעידן הדיגיטלי. החזון המשותף של שתי החברות הינו לספק ללקוחות את הפתרונות והשירותים המתקדמים ביותר בעולמות ה-Cloud Security שיאפשרו להם לקדם חדשנות, פיתוח ושירותים דיגיטליים מודרניים בכל תשתית ובכל סביבה שיבחרו ובצורה מהירה. אנו גאים בשותפות החדשה ומשוכנעים כי עוצמתה של F5 כמובילה גלובלית בתחומה, ושיתוף הפעולה ההדוק אתנו בישראל, יספקו ללקוחותינו יתרון תחרותי".

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין הוסיף : "YouCC צברה ניסיון רחב בפרויקטי ענן מקיפים בארגונים גדולים. הסינרגיה בין שתי החברות מאפשרת ללקוחות מורטיקלים שונים להשתלב בעולמות הענן בצורה הטובה ביותר באמצעות פורטפוליו הפתרונות המתקדם של F5 ומתודולוגית ההטמעה המוכחת של YouCC".

מוטי בן שושן, מנהל השותפים ב-F5 ישראל, יוון וקפריסין אמר כי: "בחרנו ב- YouCC כשותפה בשל ההתמחות שלה בטכנולוגיות הענן, ובייחוד בתחום ה-Cloud Security. אנו רואים פוטנציאל גדול בחיבור בין שתי החברות בשל הידע, הניסיון, המקצועיות והמיקוד שלה בדגש על עולמות Nginx, Volterra ו- Shape".


אודות YouCC
YouCC, מקבוצת Octally, מובילת תחום Cloud Security בישראל, מספקת שירותים מקצה לקצה בתחום ה- Cloud ומאפשרת טרנספורמציה דיגיטאלית מאובטחת ל- Cloud עבור ארגונים רבים.
מומחי החברה מלווים את לקוחותיה בכל שלבי תהליך המעבר לעולמות ה-Cloud, תוך תכנון ארכיטקטורה מאובטחת המבוססת על פתרונות Microsoft כמו גם פתרונות Best Of Bread ביניהם F5 ,Palo Alto, Semperis ואחרים, אשר מאפשרים הגנה מלאה על משאבי ונתוני הארגון.
בין השירותים שמציעה החברה אפשר למנות: פרוייקטי ,Cloud Security מיגרציה לסביבת Cloud, שירותים מנוהלים בעולמות ה- Cloud,הטמעת פתרונות Dynamics 365 , ו- Professional Services לתחום ה-DevSec.
YouCC הינה שותפה מוסמכת של חברת F5, Palo Alto בדגש Cloud Security, שותפת זהב של Microsoft , משמשת גם כספקית Cloud מורשית מטעם Microsoft.
למידע נוסף בקרו: https://www.youcc.co.il/

אודות F5
NASDAQ: FFIV
F5  מעניקה לעסקים, ספקי השירותים, הממשלות והמותגים הגדולים בעולם את החופש לספק בצורה מאובטחת כל יישום בכל מקום - בצורה מאובטחת. F5 מספקת שירותי יישומי ענן ואבטחת מידע המאפשרים לארגונים לאמץ את התשתית שהם בוחרים מבלי להקריב את המהירות והשליטה. למידע נוסף בקרו ב- f5.comובפייסבוק של F5 Israel.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il