TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכללת ג'ון ברייס הוכרזה כשותף הדרכה רשמי של Google Cloud בישראל


מוטי חדד קרדיט סאם יעקובסון
ג'ון ברייס תציע מגוון קורסי הסמכה רשמיים בעולמות הענן של Google Cloud, כולל חומרי ההדרכה והתנסות במעבדות הלימוד הרשמיות של החברה
מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, חתמה על הסכם שותפות הדרכה רשמי והפכה להיות מרכז הדרכה מוסמך מטעם Google Cloud בישראל. שותפות הדרכה זו מצטרפת לשורת שותפויות ההדרכה של המכללה, כולל Microsoft, AWS, Salesforce, Oracle ונוספים. במסגרת השותפות, ג'ון ברייס תציע מגוון קורסי הסמכה רשמיים בעולמות הענן של Google Cloud, כולל חומרי ההדרכה והתנסות במעבדות הלימוד הרשמיות של החברה.
במסגרת השותפות ג'ון ברייס תציע מגוון קורסי הדרכה בעולמות הענן של Google Cloud, אשר יועברו על ידי מרצי ג'ון ברייס שעברו הסמכה רשמית מטעם Google Cloud. הקורסים הינם קורסים ייעודים הפרוסים על פני מפגש אחד ועד שלושה מפגשים (בין 8 ל-24 שעות אקדמאיות) ומיועדים לאנשי המגזר העסקי המעוניינים להעמיק את הידע והכישורים שלהם בעולמות הענן של Google Cloud.
המעבר למחשוב הענן, המספק אפשרויות אחסון וקישוריות, נמצא בהאצה בקרב ארגונים וחברות העוסקות בתחומים שונים. פלטפורמת הענן של Google Cloud הינה אחת מבין ספקיות הענן המובילות בעולם, המספקת לחברות סדרת שירותי ענן כולל מחשוב, אחסון נתונים, ניתוח נתונים ועוד. יתרה מכך, לאחרונה זכתה Google Cloud במכרז "נימבוס" הממשלתי אשר נועד לתת מענה מקיף לאספקת שירותי הענן עבור ממשלת ישראל, ובמסגרת הזכייה תספק Google Cloud לצד חברות נוספות את תשתיות הענן כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של משרדי הממשלה והרשויות השונות.
יפעת ינאי, מנהלת קבוצת השותפים ב-Google Cloud ישראל: "אנו שמחים להכריז על הצטרפותם של ג'ון ברייס כשותף הדרכה של Google Cloud בישראל. כחלק מתהליך ההתרחבות שלנו בישראל, נדרשת הכשרה של המגזר העסקי והציבורי לשימוש בטכנולוגיות ענן ואנו רואים במרכז שותף טבעי לתהליך זה ולקידום הטרנספורמציה הדיגיטלית בישראל".
מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס: "כגוף הדרכה מוביל בישראל אנחנו שמחים לעמוד בחזית הטכנולוגיה ולייצר שותפות הדרכה רשמית עם גוף מוביל ברמה בינלאומית כמו Google Cloud. המעבר לשירותי ענן וניהולם הפכו לתחום פעילות מרכזי בקרב חברות וארגונים בכל מגזרי התעשייה, וכגוף הדרכה לשוק העבודה אנחנו ממשיכים להיות קשורים לצרכי השוק ולעבוד במרץ במטרה לייצר את טובי המומחים בכל התחומים המבוקשים והנדרשים ביותר, כולל מחשוב ענן ופלטפורמת הענן המובילה של גוגל".

אודות ג'ון ברייס הדרכה
חברת ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לג'ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל: בתל אביב, ירושלים וחיפה ומרכזים נוספים באירופה.
למכללה שני קהלי יעד מרכזיים: אנשי מקצוע מנוסים מהתעשייה בכלל ומתעשיית ההי-טק בפרט ותלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההי-טק במסגרת קורסי הסבה והכשרה ייחודיים המועברים בשעות הבוקר והערב. מדי שנה ג'ון ברייס מכשירה למעלה מ- 10,000 אנשי הי-טק הלוקחים חלק ביותר מ-500 קורסים מקצועיים, החל ממסלולי הכשרה להזנקת הקריירה ועד להתמחות בטכנולוגיות מתקדמות עבור אנשי מקצוע מנוסים.
כזרוע ההדרכה של מטריקס, ג'ון ברייס מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה ומציעה לארגונים פתרון שלם מקצה לקצה, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il