TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אימפקס השלימה את פיתוח המוצר עבור פפסיקו והחלה במשא ומתן להסכם מסחרי


אימפקס
אימפקס חתמה על הסכם פיתוח עם פפסיקו, עבור פקקים חכמים, שיותאמו לבקבוקים רב פעמיים המיועדים לקהל הרחב ולספורטאים, וכן ערכת פיתוח תוכנה (SDK) שתהיה חלק אינטגרלי מיישומון של פפסיקו לטלפון ולשעון חכם
כמו כן, החברה תספק לפפסיקו גישה לנתונים הנאספים מאותם פקקים חכמים של החברה ומנותחים על ידי פלטפורמת הענן של החברה.

לדברי קובי בנטקובסקי מנכ"ל ומייסד חברת אימפקס: "אני שמח על ההתקדמות עם פפסיקו, זהו צעד מאוד משמעותי לחברה ולמיצוב הגלובלי שלנו. אנחנו נמצאים כעת בשלב הייצור של ההזמנה הראשונה, אותה קיבלה החברה, לאספקת 5,000 יח' ראשונות של פקקים חכמים.

השלמת פיתוח המוצרים עם אחת מהחברות המובילות והמרכזיות בשוק המשקאות הינה שלב נוסף באסטרטגיית החברה להפוך למובילה עולמית בתחום ה- Hydration, וה- Internet of Packaging IoP.

לדברי יואב חושן סמנכ"ל מכירות ופיתוח עיסקי: "פלטפורמת ה-IoP ("האינטרנט של האריזות") שפיתחנו אוספת נתוני שימוש במוצרים על ידי צרכני הקצה בזמן אמת באופן המאפשר ללקוחותינו, מותגי מוצרי הצריכה הארוזים הגלובליים לעבד, לנתח ולהסיק מסקנות מאותם נתונים.

בין לקוחותינו ניתן למצוא כמה מחברות מוצרי הצריכה המובילות בעולם, כגון: PepsiCo, Danone, Reckitt ואחרות.

אנחנו מתכננים את המוצרים שלנו כך שיהיו בני-קיימא.

מכיוון שמדובר במוצרי אלקטרוניקה, השאיפה היא שהמוצרים יהיו נטענים, וכך יהיה ניתן להמשיך ולהשתמש במוצרים לאורך זמן.

לדוגמא, בקבוק המים החכם והמחובר שפיתחנו Water.io הינו בקבוק רב פעמי, והפקק נטען כך שניתן להשתמש בו לאורך זמן ועל ידי כך לצמצם שימוש בבקבוקי מים חד פעמיים."


תל אביב, 13 לדצמבר 2021, (ת״א: אימפ) חברת אימפקס, חברת אימפקס הודיעה אתמול כי קיבלה הודעה מפפסיקו בה אישרה פפסיקו כי בדיקות האיכות על פי הדרישות בשלב ג' והאחרון בהסכם הפיתוח הושלמו בהצלחה.

כזכור, החברה קיבלה אישור לתשלום על סך של כ- 600,000 דולר להשלמת חלק זה בהסכם. במקביל, מנהלת החברה משא ומתן מול פפסיקו ביחס להתקשרות בהסכם מסחרי לאספקת פקקים חכמים, וגישה לפלטפורמת הענן של החברה.

כמו כן, בהמשך להזמנה הראשונה, אותה קיבלה החברה, לאספקת 5,000 יח' של פקקים חכמים – החברה נמצאת בתהליכי ייצור עבור אספקות בהתאם להנחיות פפסיקו.

כזכור חתמה החברה הסכם פיתוח עם תאגיד המזון והמשקאות פפסיקו, עבור פקקים חכמים, שיותאמו לבקבוקים רב פעמיים המיועדים לקהל הרחב ולספורטאים, וכן ערכת פיתוח תוכנה (SDK) שתהיה חלק אינטגרלי מיישומון של פפסיקו לטלפון או לשעון החכם.

כמו כן, החברה תספק לפפסיקו גישה לנתונים הנאספים מאותם פקקים חכמים של החברה ומנותחים על ידי פלטפורת הענן של החברה.


אודות אימפקס:

חברת אימפקס פיתחה פלטפורמה טכנולוגית יחודית אשר אוספת ומנטרת מידע בזמן אמת על שימוש של לקוחות הקצה במוצרי צריכה ארוזים, אחד מהמוצרים המתקדמים של החברה הנמכרים בשוק כיום, הוא פקק לבקבוק מים אישי תחת המיתוג (Water.io) המאפשר לצרכנים לדעת את כמות המים ששתו באותו היום, האם צריכים לצרוך עוד והכל לפי הגדרות הצרכן באפליקציה המיועדת לכך.

החברה הוקמה בשנת 2015 ומעסיקה כיום כ- 20 עובדים, עם מכירות של כחצי מיליון דולר בשנת 2020. החברה גייסה במניות סך של כ- 34.5 מיליון ₪ לפי שווי חברה של כ- 100 מיליון.

הפלטפורמה טכנולוגית ייחודית, שמטרתה איסוף מידע אמיתי על שימוש של לקוחות קצה בעיקר במוצרי צריכה ארוזים, (FMCG/ CPG packaged goods or fast-moving consumer goods).

הפלטפורמה הטכנולוגית כוללת אריזות חכמות ושירותי תוכנה נלווים במסגרת תחום ה IOP האינטרנט של האריזות, (internet of packaging).

הפלטפורמה מעניקה לספק מוצרי הצריכה מידע ייחודי, שלא היה זמין עד כה לחברות מוצרי הצריכה בעולם, קטנות וגדולות כאחד, אודות אופן השימוש של צרכני הקצה במוצר.

להערכת החברה, המידע שנאסף הינו בעל חשיבות מסחרית רבה עבור הספקים אשר יאפשרו להם להתאים את מוצריהם להעדפות צרכני הקצה, לפיתוח מוצרים חדשים, ובכך להגדיל את המכירות ואת היתרון התחרותי שלהם בשוק.

הפלטפורמה של החברה אוספת נתונים בדבר הרגלי השימוש במוצרים על ידי צרכני הקצה "בזמן אמת", באופן המאפשר ללקוחות לעבד ולנתח את הנתונים, ולשתף במידע זה את לקוחותיה, את הספקים, והכל בהתאם לכללי השמירה על הפרטיות של לקוח הקצה.

לראשונה באמצעות הפלטפורמה שפיתחה אימפקס יכול ספק מוצרי הצריכה ללמוד ולהכיר מיהו הצרכן הסופי, מהם מאפייניו האישיים, כיצד הוא נוהג להשתמש במוצר הצריכה, תדירות השימוש והמועד שהמוצר עתיד להסתיים, כדי שניתן יהיה להציע לו מוצר חדש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il