TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עמותת "תו המשווה" לתרבות מכלילה ומונגשת מציינת את היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות


רוני ומורדי קרדיט צילום יוסי אלטרמן
וכן את חודש הנגישות שחלים במהלך חודש דצמבר

תו המשווה לציון חודש דצמבר ברחבי הארץ
במגוון פעילויות פסטיבלים, אירועים מיוחדים, תערוכות והופעות ברחבי הארץ

רינת אבישר, מנכ"לית ומייסדת עמותת "תו המשווה": "אנו מזמינים את הקהל הרחב ליהנות ממגוון פסטיבלים, מופעים, פעילויות וסדנאות שיזמה העמותה במהלך כל חודש דצמבר ברחבי הארץ. האירועים מהווים הזדמנות להנגיש תרבות לאנשים עם מוגבלות, ובמקביל להעלות מודעות לקבלת השונה בקרב הקהל הרחב באמצעות תכנים בנושא והיכרות עם אמנים מוכשרים עם צרכים מיוחדים. לצערנו הרב גם כיום בשנת 2021 ישנם אנשים המודרים מאירועי תרבות ואינם יכולים לצרוך אותה בין אם בשל מוגבלות פיזית, מנטלית, או פער תרבותי. העמותה פועלת לקידום ערכים של קבלת השונה וגיוון מתוך אמונה בכוחה של האמנות להביא לשינוי. אנו מפתחים דרכים חדשות לחוות תרבות באופן נגיש, מהנה ומעורר השראה בשילוב הקפדה על איכות אמנותית גבוהה וחדשנות טכנולוגית."

בחודש דצמבר חל היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. חודש זה יוקדש לקידום ההבנה והקבלה של אנשים עם מוגבלות ולעידוד התמיכה בזכויותיהם. שילוב אנשים עם מוגבלויות בכל היבטי החיים - החברתיים, הכלכליים והתרבותיים, מביא תועלת לכלל הציבור שיכול ליהנות מכישרונם. עמותת "תו המשווה" תקיים במהלך כל חודש דצמבר מגוון אירועים בנושא. הבולטים שבהם:


מיוחג בתל אביב (1.12) יום שכולו חגיגת תרבות משותפת לילדים, נוער ומבוגרים עם וללא מוגבלות. אירוע קהילה מכילה במרכז קהילתי צוקי אביב, אזורי חן בתל אביב בשיתוף מפעל הפיס ועיריית תל אביב.

שעות הבוקר יוקדשו לקהל המבוגרים במסגרתו יערכו מגוון של סדנאות תנועה וקצב יפניות ואילו בשעות אחר הצהרים ילדים ולכל המשפחה יוכלו ליהנות מהצגות מונגשות, מפגשים יצירתיים וחווייתיים, וסדנאות מוזיקליות (בהתאמה לתפקודים ומוגבלויות מגוונות). היום יינעל במופע אינטימי ומרגש שמיועד לגילאי נוער ומבוגרים – mordi &roni. הזמרת והיוצרת רוני גינוסר ונגן הגיטרה ד"ר מורדי בן חמו (מחבר הספר הפופולרי אוטיזם קוסקוס ורוקנרול), מוזיקאים על הרצף האוטיסטי במופע מוזיקלי ייחודי. בסיום המופע יתקיים שיח עם הקהל על אוטיזם, אמנות ומה שביניהם.

אשדוד במוזיאון הפלישתים, "הדבר העגול הזה" (30.11) הצגה קומית מונגשת, ללא מילים של תיאטרון Davai. ופרלה האהובה (5.12) מפגש מצחיק ומפתיע מיוחד לחנוכה עם ילדי העיר המשולבים עם וללא מוגבלות.

גבעתיים מארחת את אירועי "שווה לי" (7-9.12 בתיאטרון גבעתיים), תוכנית אמנותית עשירה שבנתה העמותה לכל הגילאים הכוללת מופעי מוסיקה ומחול, סדנאות, הצגות מוסיקליות, וכישרונות מקומיים לצד אמני העמותה המיוחדים והמקצועיים. "נוגעים בצלילים עם בטהובן", הצגה מוזיקלית לילדים (זוכת פרס נגישות ישראל) בשילוב תזמורת סימפונט רעננה ומופע המחול Shape on us של כח האיזון מבית להקת ורטיגו נבחרו להיות המופעים המובילים. עבור בני הנוער יוצג בבכורה מופע " תראו אותי" בני נוער מיוחדים המציגים כשרונם וסיפורם במפגש חושפני ומרגש לבני גילם.

בעכו (14.12) וברהט (16.12) - הצגת בכורה למופע בערבית "חרבוש חרביש" המבוסס על ספרה המצליח של נגה אלגום – 'קשקוש מקושקש' שזכה במצעד הספרים של משרד החינוך. את סיפורו של קשקוש שלא מתאים לשום תבנית, יספרו, ישירו וישחקו נגה אלגום הסופרת ואיה סביע, זמרת אופרה ורקדנית בעברית ובערבית. ההצגות בשיתוף הנציבות לשוויון זכויות של אנשים עם מוגבלויות- משרד המשפטים.

בנוסף, תערוכה חגיגית בשיתוף מרכזי דניאל ליהדות מתקדמת בשם "שונים ביחד" החל מה-19.12 בסמטאות יפו העתיקה שתכלול ציורי ענק של ילדים תוצג במהלך החודש ותהיה פתוחה לקהל הרחב המטייל בסמטאות הקסומות של יפו העתיקה.

אודות עמותת תו המשווה

עמותת "תו המשווה" נוסדה בשנת 2018 מתוך שאיפה להפוך תרבות ומוזיקה לנגישים יותר עבור ילדים ומבוגרים, במיוחד אלו החיים עם מוגבלויות - ובמקביל לפעול להעלאת המודעות לקבלת השונה בחברה הישראלית. מוזיקה ואמנות כמקום מפגש בו כל אחד ייחודי וגם שווה. https://www.equinote.org.il


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il