TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת טורבוג׳ן תחל להיסחר היום בבורסה לניירות ערך של תל אביב תחת הסימול טורב


טורבוג׳ן
החברה גייסה כ - 18 מיליון ש״ח לפי שווי של כ-143 מיליון ש״ח
תל אביב, 24 לנובמבר 2021, (ת״א: טורב) חברת טורבוג'ן המתמחה בפיתוח מיקרו-טורבינה רב דלקית לייצור עצמי של חשמל וחום בבניינים ומבנים, השלימה ביום חמישי האחרון, בתאריך ה-18 לנובמבר 2021, את הנפקת המניות לציבור בבורסה לניירות ערך בתל אביב, בהנפקה גויסו כ-18 מיליון ₪ לפי שווי של כ- 143 מיליון ₪ והחלה להיסחר תחל תחת הסימול טורב.

החתם בהנפקה היה אקסטרא מייל חיתום, טורבוג'ן יוצגה בידי עוה"ד אודי אפרון, עומר טיקולסקי ויותם דאובר ממשרד מ.פירון ושות'.

אודות טורבוג׳ן:

חברת טורבוג'ן, מובילה את המהפכה הירוקה והמגמה העולמית ההולכת וגוברת של ייצור עצמי של חשמל. בעקבות המהפכה כל בניין בעתיד הקרוב, יהפוך לתחנת כוח המספק לעצמו את החשמל.

כיום גוברת הבעיה של הולכת חשמל בצורה ירוקה, ותעשיות החשמל לא יכולות לעמוד בעומסי הצריכה המתהווים בעיקר עם גדילתה של תעשיית הרכב החשמלי, הולכה של אנרגיות מתחדשות ו"פיקים" בצריכת החשמל.

חברת טורבוג'ן מתמחה בפיתוח מיקרו-טורבינה רב דלקית לייצור עצמי של חשמל וחום בבניינים ומבנים כגון: בתי אבות, בתי מלון, בנייני דירות, מבנים תעשייתיים וכו' אשר מהווים שוק של כ-20 מיליארד דולר בשנה בארצות הברית בלבד.

כיום טורבוג'ן מונה כ-27 עובדים ובעלת 6 פטנטים בתהליכי אישור שונים. עד היום גייסה החברה כ-55 מיליון ₪ כאשר כ- 47 מיליון ₪ גויסו על ידי הנפקת מניות, 18 מיליון שח בהנפקה ראשונה לציבור, כ-5.3 מיליון ₪ נתקבלו כמענק מהרשות לחדשנות וכ-2.5 מיליון ₪ התקבלו כמענק מקרן "בירד אנרגיה".

לחברה מספר הסכמים שנחתמו להטמעת הטכנולוגיה ביניהם הסכם שנחתם עם חברה אמריקאית בשם ENPG שהינה חברת הנדסה ושירותי אנרגיה מובילה במדינת ניו-יורק. בהסכם נכתב כי על החברות לפעול בשיתוף פעולה להשלמת פיתוח פרויקט הדגמה ראשון בניו-יורק ארצות הברית.

לאחר ההתקנה באתר ההדגמה, ובכפוף לקבלת כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים, החברה תתמקד בחדירה למדינות יעד ראשונות בארצות הברית שהן ניו-יורק וקליפורניה ובאירופה גרמניה.

בישראל, התקשרה החברה עם סופרגז במזכר הבנות לשיתוף פעולה בלעדי להפצה של המיקרו-טורבינות. החברה שואפת לעמוד בחזית הטכנולוגית של ייצור מקומי של חשמל וחום במבנים בקטגוריית צריכה של 50 קילו-וואט עד 1 מגה-וואט.

בנוסף חתמה החברה על מזכר הבנות עם חברת עם סופר סטורס, להטמעת המיקרו-טורבינה מול חברת Caterpillar, במסגרת ההסכם, סופר סטורס תפעל לקדם השקעה של Caterpillar בחברה ו/או בפרויקטים של החברה.

הטכנולוגיה בה משתמשת החברה לשוק האזרחי פותחה על ידי חברה בת של רפאל, אר-ג'ט שהוקמה בשנת 2001 במטרה לפתח מערכות הנעה למערכת הביטחון של מדינת ישראל והינה שותפה בפיתוח מנוע הסילון הישראלי הראשון. בשנת 2014 החליטה אר-ג'ט, להשתמש בידע ובניסיון שנצבר אצלה בתחום מערכות הנעה מתקדמות לשוק המיקרו-טורבינות.

הטורבינות כיום מופעלות על גז טבעי, ביודיזל וסולר ומיועדות בעיקר לשוק מערכות ה-CHP באירופה ובארצות הברית, שבהן קיימות תשתיות מתקדמות של הובלת גז טבעי. לרוב, התקנת המיקרו-טורבינות תתבצע במרתפי המבנים או על גגות המבנים.

המוצרים שמפתחת החברה נכללים בקטגוריית מערכות ייצור משולב של חשמל וחום, אשר ידועה גם בשם "קוגנרציה". מוצרי החברה הינם חשמל וחום המופקים מפעילות המיקרו-טורבינה ומשמשים לחימום מבנים ובכך מעלים את הנצילות האנרגטית הכוללת. הייצור המקומי של החשמל והחום במבנים נועד לפתור מספר בעיות מהותיות במשק החשמל העולמי: מחד התיישנות תשתיות החשמל והאתגר בהולכת אנרגיות מתחדשות אל מרכזי הערים ומאידך עלייה בביקוש לחשמל עקב התחממות כדור הארץ וחדירת רכבים חשמליים.

היתרונות העיקריים של מוצרי החברה הינם; הפחתת עלויות החשמל, הקטנת עלויות החימום, עמידות מהפסקות חשמל מחברת החשמל, הורדת פליטות גזי חממה, עלויות התקנה נמוכות של המערכת, יכולת עבודה במקביל עם כמה סוגי דלקים ונצילות אנרגטית גבוהה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il