TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פוקסקון, יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם, השקיעה 10 מיליון דולר באוטוטוקס מכפר נטר


צוות הפיתוח של אוטוטוקס בכפר נטר. צלם: דניאל דנילוב
בהמשך להסכם שת"פ אסטרטגי בין החברות
תומאס פאן, יועץ מיוחד ליו"ר FIT: "לדעתנו, אוטוטוקס היא הספקית של פתרונות V2X בעלי הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים, אבטחה ואמינות. זו הסיבה שהחלטנו לחתום על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם אוטוטוקס ולהשקיע בה 10 מיליון דולר"

חברת Foxconn Interconnect Technology (FIT), חברה בת של Foxconn (Hon Hai Technology Group ), יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם וחברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, חלוצה עולמית של פתרונות תקשורת V2X (Vehicle-to-Everything), הודיעו היום ש-FIT השקיעה 10 מיליון באוטוטוקס בהמשך להסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה שנחתם בין החברות.

FIT ואוטוטוקס ישתפו פעולה כדי להאיץ את החדירה של שבבי V2X לשוקי תעשיית הרכב והדו גלגלי (אופניים וקורקינטים). זאת, תוך מינוף טכנולוגיות ה-V2X של אוטוטוקס ופלטפורמת ZooZ שנועדה לצמצם את התאונות שבהן מעורבים כלי רכב דו ותלת גלגליים.

אוטוטוקס, שנוסדה בשנת 2008, הייתה החברה הראשונה שפיתחה שבבי V2X המשמשים כיום את יצרני הרכב הגדולים בעולם. בשנת 2018 אוטוטוקס הייתה הראשונה שהציעה פתרון V2X ששילב בין טכנולוגיות התקשורת DSRC ו-C-V2X בשבב אחד.

FIT וקבוצת פוקסקון השיגו הישגים משמעותיים בפיתוח כלי רכב חשמליים הכוללים מחקר ופיתוח של טכנולוגיות קריטיות בתחום ומיזמים משותפים עם יצרנים מובילים של כלי רכב. ייסודו של קונסורציום HIM (Mobility in Harmony) היווה גם הוא נקודת ציון משמעותית שהושגה על ידי קבוצת פוקסקון וחבריה. אסטרטגיית כלי הרכב החשמליים של פוקסקון זכתה לתשומת לב גדולה בעת ההשקה של שלושה אבות טיפוס של כלי רכב חשמליים שהעידו על מחויבות החברה להפוך ליצרנית כלי הרכב הגלובלית של הדור הבא.

"במהלך השנים האחרונות הרחבנו באופן אסטרטגי את פעילותנו בתעשיית הרכב והתמקדנו בטכנולוגיות לכלי רכב חשמליים, קישוריות, ניידות ובטיחות", מסר תומאס פאן, יועץ מיוחד ליו"ר FIT. "לדעתנו, אוטוטוקס היא הספקית של פתרונות V2X בעלי הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים, אבטחה ואמינות. זו הסיבה שהחלטנו לחתום על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם אוטוטוקס ולהשקיע בה 10 מיליון דולר".

"הסכם השותפות וההשקעה באוטוטוקס של פוקסקון, יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם, הם ציון דרך משמעותי עבורנו והבעת אמון בטכנולוגיה הייחודית שלנו", מסר חגי זיס, מנכ"ל Autotalks. "הסינרגיה בין החברות היא מאוד טבעית לאור התפקיד האסטרטגי של שבבי V2X בעתיד הבטיחות של כלי רכב ומעמדה של אוטוטוקס כמובילה בתחום. V2X הוא חיישן בטיחות קריטי, היחיד שמסוגל לראות מעבר לפינות, להגן על נהגים של מכוניות, אופניים, וקורקינטים, ומסוגל גם להגדיל את טווח הנסיעה של כלי רכב חשמליים".


אודות אוטוטוקס

אוטוטוקס מסייעת לצמצם התנגשויות בכבישים ולשפר את הניידות באמצעות מערכי שבבים המורשים לשימוש בענף הרכב. שבב ה-V2X של אוטוטוקס משלים את המידע המגיע מחיישנים אחרים, בפרט במצבים בהם אין לנהג קו ראיה (non-line-of-sight) עם האובייקט, במזג אוויר קשה או בתנאי תאורה גרועים. הטכנולוגיה משפרת באופן משמעותי את הבטיחות הכוללת בכביש ומתאמת באופן אפקטיבי בין כלי רכב רגילים, מכוניות אוטונומיות, אופנועים והולכי רגל.

אוטוטוקס משתפת פעולה עם ספקי ה-Tier1 המובילים בענף הרכב בעולם בכדי לפתח פלטפורמות על בסיס מערכי השבבים של החברה. פתרון ה-V2X של אוטוטוקס מועדף בשל הרמה הגבוהה של הביצועים, הידע באבטחת מידע, המומחיות בתקשורת רדיו והעלות המשתלמת שהחברה מציעה. אוטוטוקס גייסה מהקמתה יותר מ-130 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-100 עובדים בישראל, ארה"ב, יפן, קוריאה, גרמניה, צרפת, ואוקראינה ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il