TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאחר תוצאות מצוינות ברבעון השלישי 2021: שוהם השלימה בהצלחה מכרז מוסדי לאג"ח סדרה ד'


אלי נידם בעלים ומנכ"ל שוהם ביזנס. צלמת אמלי נידם
בהיקף של 150 מיליון שקל בריבית של 2.9% – הנמוכה ביותר שגייסה החברה
הגיוס נועד להוזיל את עלויות המימון ולשפר את הרווחיות, לטייב את תיק האשראי ולאפשר להאיץ צמיחה אחראית
במסגרת המכרז המוסדי התקבלו ביקושים בסך של כ-218 מיליון שקל החברה החליטה לקבל הזמנות בהיקף של כ-150 מיליון שקל, חלף כוונה ראשונית לגייס כ-100 מיליון שקל
בגיוס השתתפו גופים מוסדיים מובילים, ביניהם חברות ביטוח, בתי השקעות, קרנות נאמנות, קרנות גידור ומנהלי תיקים

אלי נידם, מנכ"ל שוהם ביזנס: "הגיוס המשמעותי והוזלת עלויות המימון, יחד הבעת האמון מצד הגופים המוסדיים בחברה ובהנהלה, מאפשרים לבעלי המניות של שוהם להנות מהמשך מחזור עסקים חיובי וגל של צמיחה שהחל לפני מספר חודשים ויתחזק עם החזרה של המשק לתפקוד רגיל"

זכרון יעקב, 23 בנובמבר 2021 – שוהם ביזנס (ת"א: שוהם) העוסקת באשראי חוץ בנקאי ונמצאת בשליטתו של אלי נידם (36%) מדווחת על גיוס משמעותי נוסף, לאחר שבינואר השנה גייסה 150 מיליון שקל.
בגיוס הנוכחי החברה זכתה לביקושים בסך של כ-218 מיליון שקל במסגרת המכרז המוסדי, היא קיבלה הזמנות בהיקף של כ-150 מיליון שקל, חלף כוונה ראשונית לגייס כ-100 מיליון שקל. אגרות החוב של סדרה ד' נושאות ריבית שנתית של 2.9% - הנמוכה ביותר שגייסה החברה מעולם. את הגיוס הובילו לאומי פרטנרס חיתום ויועצי ההנפקה היו אמ.די. פרמיום הנפקות וכימרה א.ר.מ.
הגיוס הושלם לאחר ששוהם ביזנס דיווחה על תוצאות מצוינות לרבעון השלישי של 2021 ומדגיש את הבעת האמון של הגופים המוסדיים בחברה. ברבעון זה דיווחה החברה כי הכנסות המימון הסתכמו בכ-16.4 מיליון שקל, הרווח הרבעוני לפני מס הסתכם בסך של 8.3 מיליון שקל והרווח הנקי לרבעון הסתכם כאמור ב-6.2 מיליון שקל. לתאריך הדוח תיק האשראי של החברה עמד על 545 מיליון שקל, לאחר שעלה בכ-206 מיליון שקל מתחילת השנה, המהווה עליה של כ-61% ביחס לסוף שנת 2020.
התשואה להון ברבעון השלישי של 2021 עמדה על כ-23.4% במונחים שנתיים ומחזור עסקאות האשראי הרבעוני עמד על כ-489 מיליון שקל. תוצאות הרבעון כוללות הפרשה בהוצאות המימון, שאינה תזרימית, בגין ערבות בעל שליטה, בסך של כ-417 אלף שקל, וכן הפרשה בהוצאות הנהלה וכלליות, שאינה תזרימית, בגין תשלום מבוסס מניות, בסך של כ-121 אלף שקל. כמו כן, החברה מדווחת על הון העצמי שעמד על כ-114.5 מיליון שקל, זאת לאחר שחולק דיבידנד בסך של 10 מיליון שקל במהלך מרץ 2021.


אודות שוהם ביזנס
שוהם ביזנס עוסקת בתחום המימון החוץ בנקאי תוך מיקוד בניכיון ממסרים דחויים, מהמגזר העסקי. מטה החברה ממוקם בזיכרון יעקב. בעל השליטה בחברה הינו מר אלי נידם, יזם בעל ניסיון רב שנים בתחומי המימון. החברה פועלת באמצעות מערכת ניהול סיכונים קפדנית במטרה להקטין את הסיכון, כמו גם בכפוף לגורמים רגולטוריים, תוך שמירה על מדיניות פיזור לקוחות ומושכים, שיעור כשל נמוך, ושמירה על זמינות השירות ומהירות תגובה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il