TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TASE Reality Game - משחק וירטואלי בתלת מימד


הבורסה לניע
להיכרות עם החברות הנסחרות בבורסה – הוא הזוכה בהאקתון של הבורסה לניירות ערך בתל אביב. הבוקר פתח הצוות המנצח בהאקתון את המסחר בבורסה
פיתוח מערכות מסחר, מגוון פתרונות יצירתיים להנגשת המידע לציבור הרחב, שימוש במערכות ה- BI לפיתוחים טכנולוגיים חדשים ועוד, היו בין 10 הרעיונות החדשניים שהציעו עובדי הבורסה לניירות ערך בתל אביב במסגרת האקתון ראשון מסוגו שערכה הבורסה בסוף השבוע האחרון (18-19 בנובמבר) במרכז הכנסים של הבורסה.

אל המקום הראשון הגיע צוות TRG (TASE Reality Game) שפיתח משחק דמו וירטואלי בתלת מימד, בו במהלך המשחק ניתן יהיה להכיר את החברות הנסחרות בבורסה, באופן ידידותי ונגיש, תוך אפשרות לסחור באותן חברות. הצוות המנצח כלל 6 אנשי צוות ממחלקות הפיתוח, התשתיות והמחלקה הכלכלית בבורסה. על גבי פלטפורמת המשחק ניתן יהיה לשלב משחקים ופיתוחים נוספים בהמשך. במקום השני זכה הצוות שפיתח דמו למערכת OTC לבורסה.

בשנים האחרונות עברה הבורסה שינוי משמעותי, בין היתר עם פיתוח מואץ של מוצרים ושירותים חדשים לשוק ההון, הטמעת תהליכי דיגיטציה ושדרוג משמעותי תשתיות טכנולוגיות תוך התאמה לסטנדרטים הבינלאומיים המקובלים בבורסות מובילות בעולם. ההאקתון נערך כחלק מאמצעים אלו, במטרה לאפשר לעובדי ועובדות הבורסה לפתח מוצרים ושירותים נוספים, לייעל תהליכים ושירותים בתחומי הליבה של הבורסה ולקדם מגוון של תהליכים פורצי דרך, חדשניים ודיגיטליים.

כבר בשלב הראשון של ההאקתון נשלחו כ- 120 הצעות. במהלך הסינון נבחרו עשר היוזמות אשר עלו לשלב הגמר. בין הקריטריונים שנקבעו לשיפוט: בשלות טכנולוגית, עלות/תועלת, חדשנות, היתכנות משפטית, חיבור למטרות הארגון והערכה של איכות הפיתוח הראשוני.

חבר השופטים כלל שני שופטים חיצוניים: פרופ' יוג'ין קנדל, יו"ר המכון למדיניות ומחקר מבית סטארט אפ ניישן סנטרל וד"ר עמי אלפבום, יו"ר רשות החדשנות ושלושה מנהלים בכירים בבורסה: אורלי גרינפלד, סמנכ"לית בכירה ומנהלת מחלקת הסליקה, אורי שביט, סמנכ"ל בכיר ומנהל מחלקת טכנולוגיות, מידע ותפעול ושריה אורגד, סמנכ"ל בכיר ומנהל מחלקת אסטרטגיה ופיתוח עסקי.

הבוקר פתח הצוות הזוכה את המסחר לצד ד"ר עמי אפלבאום, יו"ר רשות החדשנות, מנכ"ל הבורסה, איתי בן זאב וצוות הנהלת הבורסה שהיה בין השופטים בתחרות.

ההאקתון נעשה בליווי חברת Blee, המתמחה בהפעלת תהליכי האקתון בארגונים.

פרופ' יוג'ין קנדל, יו"ר המכון למדיניות חדשנות מבית סטארט אפ ניישן סנטרל אמר בסיום ההאקתון וההכרזה על הצוות המנצח כי: "ראיתי בבורסה בתל אביב עובדים שהגיעו עם רעיונות יצירתיים ופורצי דרך בתחומם, בעלי פוטנציאל רב לפיתוח הבורסה כולל שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. זאת הזדמנות ייחודית עבור כל אותם מפתחים ויזמים שהשתתפו בהאקתון ליישם את הידע הטכנולוגי שצברו בעבודתם בבורסה ולמקם את הבורסה בתל אביב כמובילה וחדשנית בתחומה".

ד"ר עמי אפלבום, יו"ר רשות החדשנות אמר בטקס: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לראות קבוצת עובדים מרשימה בבורסה עם אנרגיות ואמביציות אשר נתנו פתרונות מרשימים ופורצי דרך בתחומם. התחרות היתה קשה ומאתגרת לאור ריבוי הרעיונות החדשנים. ארגון ותיק כמו הבורסה, שיודע למצוא את הדרך להתחדש ולהמציא את עצמו, הוא מצויין וכמי שראה אלפי סטאטרטאפים בחייו, אני אומר לכם שמה שראיתי כאן היה מאוד יוצא דופן ואני שמח על שהייתי חלק מהתהליך".

6 נציגי הצוות הזוכה במקום הראשון אמרו היום: "השאלה הגדולה מבחינתנו היתה איך פורצים את תקרת הזכוכית של מחזורי המסחר ומביאים משתמשים חדשים מכל העולם וחשיפה לצעירים. גילינו שהתשובה היא דרך משחק. חיברנו את תוצאות החיפוש למשחקים ולהשקה של פייסבוק מטה-ורס וההצלחה המסחררת של מיינד קראפט וראינו לנגד עיננו את TRG TASE reality game , משחק תלת מימדי תומך VR סוחף ומרגש, שיהווה כפלטפורמה לחברות להציג את עולמם אשר ימשוך שחקנים חדשים, ויהפוך אותם מדורגים כמשקיעים הטובים בעולם".



איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה אמר: "השינויים הרבים בסביבה העסקית והפיננסית, בפרט אלו הנוגעים לטכנולוגיות חדשות ומתקדמות, יוצרים עבור הגופים הפיננסיים בכלל והבורסה בפרט הזדמנויות רבות וצורך בחדשנות על מנת לשמור על רלוונטיות ועדכניות. אני גאה לראות את עובדי הבורסה שהיו שותפים להאקתון על כל הרעיונות היצירתיים שהביאו איתם לגמר ובטוח כי ניסיונם המקצועי של עובדי ועובדות הבורסה מחד, לצד הפתיחות שלנו ליישום מוצרים וטכנולוגיות חדשות, יבטיחו כי נוכל ליהנות מרעיונות ופתרונות פורצי דרך, וזאת לטובת שוק ההון כולו".

בתמונה: ד"ר עמי אפלבום, יו"ר רשות החדשנות; אריק שטיינברג, היו"ר דירקטוריון הבורסה הזמני; איתי בן זאב מנכ"ל הבורסה; שופטי ההאקתון והצוותים הזוכים.

קרדיט: Yoray Liberman


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il