TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית וגג החלה בהקמתו של פרויקט הגפן 12 ברמת גן


הגפן 12 בית וגג - הריסה (יחצ)
במקום 9 דירות וותיקות - 25 דירות חדשות במסגרת פרויקט תמ"א 38/2
פרויקט חדש יוצא לדרך –בית וגג החלה בהקמתו של פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב הגפן 12 ברמת גן וערכה בסוף השבוע טקס הריסה לפרויקט . לאחר השלמת הריסתו של הבניין הוותיק ובו 9 דירות, תקים בית וגג בניין חדש בן 8 קומות עם 25 דירות.
"הגפן 12" הינו פרויקט המקודם במסגרת תמ"א 38 הריסה ובניה מחדש על ידי בית וגג. במסגרת ההיתר, ייהרס הבניין הוותיק בן 3 קומות בשכונת הגפן הוותיקה הנמצאת קו שני לפארק הירקון, בסמיכות לשיכון וותיקים, במקומו תקים בית וגג פרויקט חדש הכולל 8 קומות מעל קומת הקרקע, ובו 25 דירות חדשות, בתכנון של דונסקי צפנת אדריכלים.
בית וגג החלה זה לא מכבר בשיווק 16 הדירות החדשות בפרויקט במסגרתו נמכרו מרבית הדירות, שכוללות מגוון טיפוסים החל משני חדרים ועד חמישה וכן דירות גן ופנטהאוזים. כיום פנטהאוז בן 3 חדרים בקומה האחרונה בשטח של כ- 76 מ"ר + 36 מ"ר מרפסת מוצע במחיר 3,600,000 ₪ ופנטהאוז בן 4 חדרים בשטח של כ- 109 מ"ר + 58 מ"ר מרפסת מוצע ב-4,510,000 ₪ , כמו כן דירת 5 חדרים האחרונה שנותרה בקומה הראשונה בשטח של כ- 122 מ"ר + 10.2 מ"ר מוצעת במחיר 3,590,000 ₪
הדיירים הוותיקים יקבלו דירות חדשות במגוון קומות הבניין. הדירה החדשה תהיה גדולה בכ-5 מ"ר מהדירה הישנה אותה הם מוסרים. הדיירים יקבלו גם חניה פרטית לכל דירה, ומרפסת שמש בגודל 10.8 מ"ר.
נדרה כהן, דיירת בפרויקט וגמלאית הגיעה לחזות בהריסת הבניין עם בתה, סנדי. סנדי סיפרה: "אבא שלי קנה כאן דירה כשהבניין הזה היה חדש לפני 70 שנה! אבל עם הזמן ובמיוחד בשנים האחרונות הכול כבר החל להתפורר. אני זוכרת כל חורף בשנים האחרונות שהיו לנו נזילות לתוך הדירה בגלל סדקים ובעיות ברעפים על הגג. הייתי הכי מאושרת כשפינו את אמא שלי מהדירה הישנה, כי המקום כבר לא היה ראוי למגורים. כשהיינו צריכים להתפנות פניתי לבית וגג לסיוע, והם מאוד עזרו לנו גם כספית וגם באריזה והובלה וכמובן במציאת דירה חלופית ממש מאחורי הפרויקט, ככה שאמא שלי תוכל לראות את ההתקדמות של הבניה".
מוריס מועלם, אחד מדיירי הפרויקט שהגיע לחזות באירוע המרגש: "היום הגיע הרגע שחיכינו לו לא מעט שנים מאז שהתחלנו לקדם את הפרויקט. בית וגג מאוד סייעה לכל הדיירים כאן בתהליכי המעבר הלא פשוטים. עבורי כגמלאי בן 70, הם אפילו יצאו מגדר הרגיל ועזרו לי במציאת דירה זמנית בשכירות ממש בסמוך".
רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג: "מדיניות הרשות המקומית להגביל את מתן היתרי תמ"א 38 ברמת גן הופכת כל פרויקט שיוצא לפועל למבוקש מאוד, בעיקר כשמדובר בשכונות וותיקות ואיכותיות כגון שכונת הגפן ברמת גן. מרחק ההליכה מפארק הירקון הקירבה לתל אביב והנגישות הגבוהה לרכבת ישראל והרכבת הקלה שתושק בקרוב, כמו גם הקרבה לאזורי תעסוקה בולטים כמו מתחם הבורסה או ה-BBC, תורמים רבות לנחשקות שכונת הגפן. היצע מצומצם של קרקעות לבנייה וביקושים גבוהים למגורים במרכז הארץ הפכו את רמת גן בשנים האחרונות ליעד מועדף לקהלי יעד מגוונים, החל ממשפחות צעירות ומשפרי דיור ועד למשקיעים, חלקם בני העיר וחלקם מגיעים מערים סמוכות ומאזור השרון במטרה להתקרב אל המרכז."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il