TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביו ויו מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2021 ולתשעת החודשים הראשונים של השנה


ביו ויו
עלייה בהכנסות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של השנה; עלייה ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה ל-2.1 מיליון שקל
רחובות, 18 בנובמבר 2021, חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות המסייעות בגילוי סרטן, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2021 ולתשעת החודשים הראשונים של השנה.

להלן תמצית הנתונים הכספיים:

ההכנסות ברבעון השלישי רשמו עלייה של כ18% מכ-7.6 מיליון שקל לכ-9.05 מיליון שקל. הגידול בהכנסות נובע מגידול במכירות בכל שווקי היעד של החברה.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ההכנסות בכ-22.3 מיליון שקל, עלייה של כ19% בהשוואה להכנסות של כ-18.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
במונחים דולרים העלייה בהכנסות בתשעת חודשים הייתה כ-28%.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי רשם עלייה לכ-5.3 מיליון שקל או 58.3% מסך המחזור, בהשוואה לכ-4.85 מיליון שקל או 63.8% מהמחזור ברבעון השלישי אשתקד .בתשעת החודשים הראשונים של השנה הרווח הגולמי רשם עלייה לכ-12.8 מיליון שקל (57.3% מסך ההכנסות), בהשוואה לרווח גולמי של כ-11.6 מיליון שקל או 61.9% מסך ההכנסות בתקופה המקבילה ב-2020. בחברה מסבירים כי הגידול ברווח הגולמי נבע בעיקר מעלייה בהכנסות. הקיטון בשיעורי הרווחיות הגולמית נובעת מתמהיל מכירת המערכות, מעליית מחירי חומרי הגלם ומגידול בהוצאות ביחס לתקופה מקבילה אשתקד, בה בוצעו צעדי התייעלות כולל הורדות שכר וצומצמו משמעותית טיסות לחו"ל.

בשורה התחתונה, ביו ויו מדווחת על עלייה ברווח נקי בתשעת החודשים הראשונים של 2021 לכ-2.2 מיליון שקל בהשוואה לכ-1.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2020. הרווח הנקי הרבעוני רשם קיטון והסתכם בכ-1.2 מיליון שקל, לעומת כ-1.7 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2020.

מנכ"ל החברה אלן שוויבל ציין כי "אנחנו מסכמים את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם עלייה בהכנסות בכל השווקים העיקריים של ביו ויו, כולל ארה"ב, אירופה ואסיה. לולא היחלשות דרמטית של הדולר, ביו ויו הייתה רושמת גידולים מרשימים אף יותר בשורת ההכנסות. אנחנו ממשיכים בפיילוט עם Capio Biosciences לבחון אינטגרציה של טכנולוגית בדיקה בשיטת הביופסיה הנוזלית לצורך פיתוח בדיקה קלינית המבוססת על זיהוי ואפיון תאי סרטן במחזור הדם ומרוצים מקצב ההתקדמות. אני מעריך שנפרסם תוצאות ראשוניות בחודשים הקרובים. ביו ויו היא חברה בריאה, עם הון עצמי גדול ותזרים מזומנים חזק. נמשיך לפעול על מנת להשיא ערך לבעלי המניות שלנו, גם בתקופות לא פשוטות".

אודות ביו ויו:
החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il