TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טופ מחזקת את פעילותה בתחום ה- GRC: רוכשת שליטה בחברת KCS במיליוני שקלים


טופ מערכות רכישת KCS (יח"צ)
לדברי סיימון צ'ולסקי, מנכ"ל KCS, "החיבור בין KCS עם פתרון ג'נריקה וקבוצת טופ עם פתרון AB4GRC מאפשר ליצור את הגוף המוביל בישראל בתחום ה- GRC עם פתרונות משלימים אחד לשני ומכפיל כוח של מומחים וידע"


טופ מערכות (Top Group), הנסחרת בבורסה לני"ע תל-אביב, רוכשת את השליטה בחברת KCS, העוסקת בפיתוח ומכירת פתרונות GRC – מערכות ממשל, ניהול סיכונים וציות לרגולציהQMS - מערכות לניהול איכות, בתמורה למיליוני שקלים ₪. המיזוג יתבצע באמצעות חברת ActionBase- חברה בשליטתה של טופ מערכות. פעילותה של ActionBase בתחום ה GRC תימזג ל - לפעילות ה- GRC הקיימת בKCS. את KCS ימשיך להוביל סיימון צ'ולסקי , מנכ"ל KCS.

פעילות ActionBase בשאר התחומים תישאר במתכונתה הקיימת.
KCS מפתחת ומיישמת את פתרון ה- GRC Generica - מערכת תשתיתית לפתרונות תאימות ברגולציה ובקרה. ל- KCS, לקוחות במגוון ענפים: ממשלה, בנקאות, פיננסים, גופי תעשייה ועוד. טופ סולושינס,חברת בת של טופ מערכות המחזיקה בחברת ActionBase, פיתחה ומיישמת את פלטפורמת AB4GRC - פלטפורמה מקיפה לניהול GRC, כולל: ניהול סיכונים, ביקורת פנים, ציות, SOX, הגנת סייבר ועוד.
המיזוג יספק ללקוחות פתרונות מקיפים יותר (הפתרונות של שתי החברות משלימים האחד את השני), ידע וניסיון רב. על פי דירוג STKI פתרונות ה- GRC של טופ ושל KCS מוצבים בקטגוריית Tier 1 בשוק הישראלי.
לדברי סיימון צ'ולסקי, מנכ"ל KCS, "החיבור בין KCS עם פתרון ג'נריקה וקבוצת טופ עם פתרון AB4GRC מאפשר ליצור את הגוף המוביל בישראל בתחום ה- GRC עם פתרונות משלימים אחד לשני ומכפיל כוח של מומחים וידע, אשר יהוו ערך מוסף ללקוחות ויספקו צוות פיתוח ויישום מקצועי וייחודי בשוק. בשנים הקרובות, היעד המרכזי של החברה הוא להפוך את המוצרים שלה למובילים והמתקדמים בעולם ולכבוש את השוק הבינלאומי בתחום ה – ,GRC שהולך להכפיל את עצמו עד שנת 2026".
לדברי איל ברנע, מנכ"ל טופ סולושינס, המיזוג בין פעילות KCS לפעילותה של טופ סולושינס בתחום ה- GRC, מהווה סינרגיה אמיתית בין שתי חברות המתמחות בתחום מבוקש כיום ומציעות פתרונות המשלימים זה את זה. עוד הסיף כי מיזוג זה יאפשר מיקוד הן בפתרונות ה- GRC והן בשלל פתרונות AB4Business אותה מפתחת ומטמיעה החברה. אנו שמחים להצטרפותה של KCS, מנהליה ועובדיה לטופ סולושינס ולקבוצת טופ הנמנית מבין חברות ה IT הצומחות בישראל".
טופ מערכות (Top Group) היא אחת החברות המובילות והצומחות בישראל במגוון פתרונות תכנה לארגונים בענפי הבניה והנדל"ן, ניהול משובים, ציות ורגולציה, איכות, ניהול נכסים וכן משווקת ומיישמת מערכות ERP מובילות (SAP Business One, Oracle Agile, PLM Cloud NetSuite). טופ מערכות נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א. עם לקוחותיה של החברה נמנים למעלה מ-2000 ארגונים וחברות בתחומי התעשייה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, בטחון, הייטק, רפואה והמגזר הציבורי.


בתמונה מימין: מיכל ברלין, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות, טופ סולושינס, סיימון צ'ולסקי, מנכ"ל KCS, גלעד הר עוז, מנכ"ל משותף טופ מערכות (טופ גרופ), איל ברנע, מנכ"ל טופ סולושינס .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il