TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בזק בינלאומי משיקה את נתב FIBER+


בזק בינלאומי
הנתב החדש והמתקדם ביותר שלה התומך בטכנולוגיית סיבים אופטיים
החיבור לנתב FIBER+, יאפשר למשתמשים חווית גלישה אחידה רציפה ועוצמתית, צפייה אופטימלית בסטרימינג ובטכנולוגית שידור 4K, חווית גיימינג משופרת על ידי הורדת משך השיהוי בצורה משמעותית ואפשרות לחיבור של עד 128 מכשירים בו זמנית.
ניתן לחבר את הנתב באופן עצמאי
העלות- 3 חודשים ראשונים ללא עלות ומהחודש הרביעי 19.90 ₪ לחודש בלבד
בזק בינלאומי משיקה היום את נתב FIBER+, הנתב החדש והמתקדם ביותר שלה, התומך בטכנולוגיית סיבים אופטיים (בטכנולוגיות GPON 2.5G/1.25G) ובמהירויות גבוהות במיוחד.
בדומה לנתבים הביתיים החדשים, גם נתב זה תומך בטכנולוגיית רשת אלחוטית אחודה המאפשרת הצגת רשת אחת בבית הלקוח בעוד המכשירים המחוברים לרשת, יכולים לעבור באופן אוטומטי בין התדרים השונים של ה-WiFi להבטחת ביצועים אופטימליים. טכנולוגיה זו מאפשרת שידור רציף וחלק של ה-WiFi בטווח הקליטה של הנתב.
החיבור לנתב יאפשר למשתמשים חווית גלישה אחידה רציפה ועוצמתית, צפייה אופטימלית בסטרימינג ובטכנולוגיית שידור 4K, חווית גיימינג משופרת על ידי הורדת משך השיהוי בצורה משמעותית ואפשרות לחיבור של עד 128 מכשירים בו זמנית.

החיבור לנתב החדש יסייע ללקוחות בזק בינלאומי להנות מהדור הבא של הכבל התת ימי שבבעלות החברה, המותאם במיוחד לגלישה על גבי תשתית של סיבים אופטיים ומאפשר גלישה חלקה וללא הפרעות על גבי רשת אופטית עצמאית מקצה לקצה, ללא מגבלת תעבורה. הדבר מתאפשר לאחר שבזק בינלאומי השלימה פרויקט רחב היקף של הכפלת קיבולת התעבורה בכבל התת ימי שבבעלותה ל- 25 טרה, מיזם אשר ממצב אותה כספק התקשורת בעל קיבולת התעבורה הגדולה ביותר בישראל ובעל השרידות הגבוהה ביותר.

עלות הנתב- 3 חודשים ראשונים ללא עלות, מהחודש הרביעי 19.90 ₪ לחודש. ניתן לחבר את הנתב באופן עצמאי, לקוחות המעוניינים יוכלו להזמין טכנאי בזק בינלאומי לחיבור לסיבים ללא עלות נוספת (בתקופת המבצע, לאחר התקנת תשתית).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il