TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ענקית תיווך הנדל"ן eXp שהחלה לפעול בישראל פרסמה את תוצאותיה הרבעוניות


eXp House for sale
וממשיכה להיות חברת התיווך הצומחת ביותר בעולם: הכנסות שיא של יותר ממיליארד דולר ברבעון השלישי, עלייה של 97% ביחס לרבעון המקביל ב-2020
הרווח עלה ב 70% ל-79.9 מיליון דולר וחולק דיבידנד, כולל לסוכני הנדל"ן של החברה

eXp חצתה לראשונה את סף 65,000 סוכני הנדל"ן בעולם, עלייה של 82% לעומת לפני שנה
החברה, שהחלה לפעול בישראל ביולי האחרון כבר גייסה עשרות סוכני נדל"ן לשורותיה
חברת תיווך הנדל"ן הבין לאומית eXp, חלק מתאגידeXp World Holdings , הפועלת ב-18 מדינות ונכנסה לאחרונה לפעילות בישראל, מודיעה על תוצאותיה לרבעון השלישי והן שוברות שיאים:
הכנסות החברה הגיעו לשיא של 1.1 מיליארד דולר, עלייה של 97% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
הרווח לפני מס עלה ב-70% ל 79.5 מיליון דולר
ה- EBITDA עלה ב-98% ל-23 מיליון דולר
בשל התוצאות הודיעה החברה שתשלם לבעלי המניות דיבידנד של $0.04 למניה. על פי מודל שיתוף ההכנסות הייחודי של החברה, סוכני הנדל"ן שלה מתוגמלים במניות ויהיו זכאים לדיבידנד.
בנוסף היו לחברה תוצאות תפעולית מרשימות ביחס לרבעון המקביל אשתקד:
מספר סוכני הנדל"ן (המתווכים) של החברה המשיך לעולת והגיע ל 65,269, עלייה של 85%. החברה היא הצומחת ביותר בתחום תיווך הנדל"ן בעולם.
מספר העסקאות שסגרו סוכני החברה עלה ב-72% ל- 130,029.
שווי עסקאות הנדל"ן שמכרה החברה הגיע ל 46.6 מיליארד דולר, גידול של 97%.
החברה הרחיבה את פעילותה לשתי מדינות חדשות ברבעון השלישי, גרמניה ופנמה, ובכך עלה מספר המדינות שבהן היא פעילה ל-19.

תוצאות אלה מבטאות רבעון שני ברציפות של צמיחה דרמטית. ברבעון הקודם ההכנסות עמדו על מיליארד דולר, עלייה של 183% ביחס לרבעון המקביל ב-2020, ורווח הנקי עלה ב 133% ל-79.9 מיליון דולר.
החברה מציעה לסוכניה מגוון של כלים ופתרונות וכלים דיגיטליים הכוללים מערכת ניהול לקוחות (CRM) מתקדמת ונוחה שמסייעת במעקב אחרי לידים; הפניות ומכירות מתחברת לרשתות חברתיות במערכת העולמית של eXp; קורסים והכשרות נרחבות על מכירת נדל"ן ממומחים בעלי ניסיון מרחבי העולם; הפניות לנכסים למכירה ברחבי העולם ואפשרות לנטוורקינג ושיתופי פעולה עם סוכני נדל"ן של eXp במדינות רבות בעזרת פלטפורמה תלת מימדית מתקדמת; ושימוש בעיצוב המוכר של eXp עבור כלי שיווק החל מכרטיסי ביקור ועד מודעות מכירת נכסים.
מאז תחילת פעילות החברה בישראל בחודש יולי הצטרפו לחברה עשרות סוכני נדל"ן מנוסים. בין הסיבות שהם מציינים להצטרפותם: המבנה הארגוני של החברה, המאפשר התרחבות עסקית נוספת במקביל להתרחבות האישית; השקיפות, מהירות הגדילה של החברה , והאנשים המעורבים בהצלחתה; מודל החברה שמהווה פלטפורמה חדשנית ויעילה שנותנת ערך מוסף ועתיד התפתחותי ומתגמל למקצוע התיווך; הקונספט הווירטואלי של eXp מייתר את הצורך במשרדים, אולם עם התרחבות פעילות החברה בישראל, מטה החברה החל לפעול במשרדים חדשים בשדרות רוטשילד בתל אביב.
יו"ר ומייסד eXp World Holdings, גלן סנפורד, מסר: "ההתרחבות הדרמטית של הקהילה הגלובלית שלנו של אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן ברבעון השלישי, מעידה שהמודל שלנו שממוקד בסוכנים זוכה להצלחה מתמשכת ברחבי העולם. הסוכנים שלנו מצוידים בכלים וירטואליים שנותנים להם ערך מוסף ומאפשרים להם דרכים חדשות של שיתוף פעולה ופרודוקטיביות. המיקוד שלנו במשוב מרשת הסוכנים ההולכת וגדלה שלנו מאפשרת כניסה מוצלחת לענפים ושווקים חדשים".
מאיר גלוזברג, מנכ"ל eXp ישראל: "אני גאה להיות חלק מהחברה הצומחת ביותר בעולם הנדל"ן ולהוביל את הפעילות שלה בארץ. אני מאמין שגם בישראל נגיע לשיעורי צמיחה דרמטיים בהיקף הסוכנים של eXp כמו שאנחנו רואים בשאר העולם בזכות הערך שאנו מציעים להם. המודל החדש של הצטרפות אלינו כצוות הוא מתגמל אף יותר, גם עבור סוכני הנדל"ן וגם עבור ראשי הצוותים, שישאירו בידיהם אפילו יותר הכנסה ויוכלו לבנות להם עתיד רווחי יותר ואפשרויות צמיחה בין לאומיות".


אודות eXp Holdings & eXp Realty
eXp ישראל היא חלק מ-eXp Realty העולמית, חברת בת של eXp World Holdings הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ: EXPI) המחזיקה גם בפלטפורמות הטכנולוגיות Virbela ו-SUCCESS Enterprises.
eXp Realty היא חברת הטק הנדל"נית (PropTech) הצומחת בעולם עם יותר מ- 67,000 סוכנים בישראל, ארצות הברית, קנדה, בריטניה, גרמניה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, פורטוגל, פנמה, צרפת,

פוארטו ריקו, איטליה, ספרד, קולומביה, הונג קונג וברזיל. כחברה הנסחרת בבורסה, eXp World Holdings מספקת למקצוענים בתחום הנדל"ן את ההזדמנות הייחודית לקבל אחוזי בעלות בה בתמורה לעמידה ביעדים ותרומה לצמיחת החברה.
eXp World Holdings מציעה מערך מלא של פתרונות תיווך ונדל"ן, כולל מודל התיווך החדשני למגורים ומסחר, שירותים מקצועיים, כלים טכנולוגיים לשיתופי פעולה בין סוכני נדל"ן ופיתוח אישי שלהם. התיווך מבוסס הענן מופעל על ידי פלטפורמת תלת מימד שיתופית מתקדמת, המאפשרת לסוכנים להיות מחוברים ופרודוקטיביים יותר. למידע נוסף http://expworldholdings.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il