TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השקעה ראשונה לקבוצת אשטרום בתחום האנרגיה המתחדשת בארה"ב


גיל גירון מנכל אשטרום ורמי נוסבאום יור הקבוצה. צלם: ישראל הדרי
חתמה, ביחד עם שותף, על הסכמים לפיתוח 4 פרויקטים סולאריים בהיקף של כ-1,100 מגה ואט ובעלות מוערכת של כ1.1 מיליארד דולר
קבוצת אשטרום הקימה השנה זרוע פעילות חדשה בתחום האנרגיה המתחדשת, בניהולו של איציק מרמלשטיין
רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום: "חתימת ההסכמים להשקעה משותפת באנרגיה מתחדשת בארה"ב, לצד ההסכם לרכישת ארבעה פרויקטים ראשונים בשוק זה, הינם בבחינת דריסת רגל ראשונה עבור קבוצת אשטרום בשוק זה. שוק האנרגיה המתחדשת בארה"ב נהנה כיום מתהליכי צמיחה מהירה ורגולציה התומכת במעבר לאנרגיות מתחדשות. מגמה זו נתמכת באופן מוצהר גם על ידי מדיניות ממשל ביידן להפחתת פליטות פחמן ב-50% עד 2030.
הכניסה לארה"ב היא חלק מתהליך יישומה של אסטרטגיה נרחבת לכניסת הקבוצה לתחום האנרגיה המתחדשת ברחבי העולם, כאשר השבוע הושלמה גם העסקה לרכישת החזקות בפרויקט רוח בפולין בהיקף של 257 מגה ואט, ובכוונתנו להרחיב בשנים הבאות את הפעילות במדינות אלה ובמקביל להכנס לפעילות גם במדינות נוספות.
קבוצת אשטרום מביאה עימה ניסיון רב בתחומי היזמות, ניהול והקמה של פרויקטים ברחבי העולם, והעסקה הנוכחית משתלבת היטב עם יכולות מוכחות אלה. אנו רואים בתחום פעילות האנרגיה המתחדשת מנוע צמיחה נוסף וסינרגטי לפעילות הקיימת של הקבוצה בישראל ובחו"ל, וממשיכים לבחון עסקאות נוספות בתחום זה".
קבוצת אשטרום מדווחת היום על התקדמות נוספת בפעילות האנרגיות המתחדשות שלה בארה"ב. החברה מעדכנת, כי היא חתמה, ביחד עם חברת קנלוב אנרגיה מתחדשת בע"מ, על הסכם עם חברה יזמית, המתמחה בייזום פרויקטים סולאריים בארה"ב, לייזום והקמה בבלעדיות של פרויקטים סולאריים בארה"ב. כאשר כל פרויקט אשר יפותח על ידי היזם יוצע לחברות באופן בלעדי ולהן תהיה הזכות לקבל או לדחות את ההשקעה בפרויקט. קבוצת אשטרום מרכזת את הפעילות בתחום באמצעות חברת הבת, אשטרום אנרגיה מתחדשת, בניהולו של איציק מרמלשטיין.
בד בבד עם חתימת הסכם ההשקעה, בוצעה השלמת רכישה של ארבעה פרויקטים הנמצאים בשלבי פיתוח שונים בהיקף מצטבר של כ- 1,100 מגה וואט (MWdc). רוב הפרויקטים (כ-900 מגה ואט ממוקמים במדינת טקסס) ההשקעה המוערכת בהקמת הפרויקטים האמורים הינה בסך כולל של כ-1.1 מיליארד דולר.
להערכת היזם, הפרויקט הראשון בצבר הפרויקטים הראשונים צפוי להגיע לשלב של מוכנות להקמה וסגירה פיננסית בסוף שנת 2022 או תחילת שנת 2023, בכפוף להשלמת שלבי הפיתוח השונים והבטחת המימון הנדרש לתחילת הקמה.
עם רכישת ארבעת הפרויקטים הראשונים, התווספו הפרויקטים לצבר הפרויקטים בפיתוח של החברה (כחלקה היחסי באחזקות בפרויקטים אלה).
קבוצת אשטרום היא מחברות הבנייה והנדל"ן המובילות בישראל, שמניותיה נסחרות במדד ת"א-35. הקבוצה פועלת במספר מגזרי פעילות עיקריים: קבלנות בנייה ותשתית בישראל – פעילות הכוללת, בין היתר, עבודות בנייה של פרויקטים קבלניים בתחום הבניה למגורים ובתחום התשתיות; זכיינות – פעילות הכוללת השתתפות במכרזים וביצוע תכנון, תפעול ומימון של פרויקטים לאומיים גדולים בתחום התשתיות והדיור; תעשיות – פעילות הכוללת בעיקר ייצור, שיווק ומכירה של חומרי גלם לענף הבנייה, וכן יבוא ושיווק של מוצרי גמר לענף הבנייה; קבלנות בנייה ותשתיות בחו"ל – פעילות המתבצעת על ידי אשטרום אינטרנשיונל, והכוללת עבודות בנייה ותשתיות בחו"ל במסגרת פרויקטים קבלניים בתחום הבנייה למגורים והתשתיות; יזמות נדל"ן למגורים בחו"ל – מתבצעת על ידי אשטרום אינטרנשיונל, בארה"ב ובאירופה; נדל"ן מניב להשקעה בחו"ל – פעילות הכוללת ייזום, הקמה, השכרה, השבחה ותפעול של מבנים הן לתעשייה והן למשרדים ומסחר בחו"ל; יזמות למגורים בישראל, באמצעות חברת הבת אשדר; נדל"ן להשקעה ויזמות, באמצעות חברת הבת אשטרום נכסים; אנרגיה מתחדשת – פעילות הכוללת השקעות בפרויקטים בתחומים אנרגיה המבוססת על שימוש ברוח, סולארי, אגירה ועוד, בארץ ובעולם. יו"ר קבוצת אשטרום הינו מר רמי נוסבאום. מנכ"ל החברה הינו מר גיל גירון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il