TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דרופבוקס ישראל זכתה בפרויקט גדול של אחסון ענן בעיריית תל אביב בהיקף של כחצי מיליון שקלים


עומר נשר עיריית ת"א וסהר יוסף דרופבוקס. קרדיט יחצ
במסגרת הפרויקט נבחרה דרופבוקס לספק בלעדי להקמת פלטפורמת שיתוף ותבצע פרויקט גדול להעברת כלל מערכות הספריות הציבוריות והקבצים הפנימיים למערכת ענן מתקדמת
דרופבוקס ישראל, נבחרה לספק יחיד לאחסון ענן בעיריית תל אביב ובמסגרת כך תבצע פרויקט גדול להעברת כלל מערכות הספריות הציבוריות והקבצים הפנימיים של העירייה למערכות ענן מתקדמות של דרופבוקס. היקף הפרויקט כחצי מיליון שקלים – והוא חלק מהמעבר הכללי מתשתית מקומית ל IaaS שמבצעת העירייה.
האתגר העיקרי איתו התמודדה עיריית תל אביב הוא העובדה כי עליה לנהל שני סוגי נתונים - נתונים עירוניים רגישים ונתונים שמקורם בציבור. העירייה חיפשה אחר מערכת שיכולה להתמודד בבטחה עם אתגר עסקי זה.
המערכת תאפשר להחליף את שיטת האחסון הישנה, במסגרתה אחסן צוות המחשוב של העירייה את הנתונים במגוון פלטפורמות אחסון כגון כונני ענן אישיים, דיסק און קי וכד' שהינם מוגבלים בשטח אחסון, קשים לניהול ופחות מאובטחים ואמינים. מערכת הענן של דרופבוקס מעניקה למשתמשים פתרון אחסון מאובטח ואמין, מה שמאפשר למשתמשי הקצה - עובדי העירייה במרכזים הקהילתיים, להתמקד בעבודה ולשחרר עומס ניהולי מצוות ה IT.
עד סוף שנת 2021 מתעתדת העירייה להתקין את פתרון דרופבוקס בכל מחשב ובמעל ל 100 המרכזים הקהילתיים ובשנת 2022 מתכננת העירייה לשלב את דרופבוקס בחטיבות נוספות כגון ארכיון העיר, מוזיאונים ועוד.
עומר נשר, מנהל טכנולוגיית מידע ופרוייקטים, עיריית תל-אביב: "אנו רואים בדרופבוקס שותף עסקי אסטרטגי ומהימן. העירייה מייצרת כמות עצומה של נתונים מבוזרים. לאחר בדיקות אינטנסיביות, דרופבוקס הוכיחה את עצמה ככלי הטוב ביותר לנהל אותם. זהו, ללא ספק, שירות אחסון הענן המאובטח, החסכוני והידידותי ביותר למשתמש בשוק".
סהר יוסף, מנהל מכירות ישראל ואפריקה, דרופבוקס, במרכז הפיתוח של דרופבוקס ישראל: "אנו גאים ונרגשים להיבחר מבין מגוון ספקים מובילים, להיות הספקים הבלעדיים של עיריית תל אביב בכל הקשור למחשוב ענן, ולהניע את הצעד התקדימי הזה המוביל את אחת העיריות הגדולות והמתקדמות בישראל לענן! לאחר הבנת צורכי הלקוח הצלחנו לאפיין את המערכות כך שיתאימו לשימוש העירייה באופן מיטבי. בהמשך בוחנת העירייה לשלב את הטכנולוגיה של HelloSign בחלק מהמוצרים שלה, מה שיאפשר לה גם ניהול מסמכים הדורשים חתימות דיגיטליות בנוחות ובאופן מאובטח".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il