TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הפינטק שתאפשר גם לחברות קטנות להתמודד במכרזים גדולים


אבשלום הרשקוביץ. צילום: עמית ארטמן
רנטסייפ - המיזם החדש של מייסד אלבר אבשלום הרשקוביץ תספק ברישיון רשות שוק ההון ובלחיצת כפתור ערבויות מלאות הדרושות לספקים המתמודדים במכרזים. העמדת הערבות לחברות הקטנות המתקשות להתמודד במכרזים הגדולים תחזק את התחרות ותוזיל את המחירים עבור רשויות ומוסדות ציבוריים, המשתמשים בכספי ציבור
חברת הפינטק רנסטייפ, העוסקת במתן ערבויות לבעלי עסקים לצורך השכרת משרדים ונכסים מסחריים, מרחיבה את פעילותה ותעמיד מעתה ערבויות גם לבעלי עסקים הניגשים למכרזים.
משרד האוצר אישר לחברה, בשליטתו של מייסד אלבר, אבשלום הרשקוביץ, להעמיד דרך האפליקציה שלה, ערבות חוץ בנקאית הנדרשת מבעלי עסקים הניגשים למכרזים, שתאפשר להם לגשת למכרזים גדולים או למספר מכרזים במקביל, ללא החשש מהעמדת כסף נזיל רב מדי בצד לצורך הערבות, הנדרשת לכל מכרז.
לרנטסייפ, בעלת רישיון להענקת אשראי מורחב של רשות שוק ההון, אפשרות להקצאת גובה הערבות לבעלי העסקים בהיקפים גדולים והיא תינתן רק בתנאי שהם יעמדו בקריטריונים הבסיסיים של המכרז אליו הם ניגשים וכן בעמידה בקריטריונים פיננסיים, תפעוליים ואחרים כפי שידרשו מעת לעת. לחברה טכנולוגיה המסוגלת לבדוק קריטריונים אלו.
החברה, שהוקמה לפני כשבעה חודשים, עסקה עד כה בהעמדת ערבות בנקאית לבעלי עסקים, לטובת הסכמי שכירות שונים, ובעבור תשלום חודשי נמוך יחסית, המוכר גם לצרכי מס. עניין זה שיחרר את בעלי העסקים מהעמדת עשרות עד מאות אלפי שקלים כערבות – סכום בו הם יכולים להשתמש כעת לצורך פיתוח העסק, או השכרת משרדים המתאימים יותר לצרכיהם.
השירות החדש של רנטסייפ יאפשר לחברות ובעלי מקצוע, אשר מעוניינים להגיש הצעות רכש או להתמודד במכרזים של הרשויות המקומיות וגופים ציבוריים אחרים, להעמיד את הערבות הדרושה בלחיצת כפתור - מה שיאפשר להם להמשיך ולהשתמש בכסף הנזיל שברשותם, או להתמודד במספר מכרזים במקביל. הדבר יגדיל את התחרות ויוזיל את העלויות עבור רשויות ומוסדות הציבור המחויבות במכרזים, בשל השימוש בכספי ציבור.
"מדובר במנוף כלכלי-חברתי ראשון מסוגו בישראל", אמר השבוע הרשקוביץ, שרשום על מהפיכת הליסינג בישראל, וכעת רוצה לעשות מהפיכה גם בתחום הערבויות, "בעיקר כעת, כאשר המדינה כבר לא מעניקה מענק קורונה לעצמאיים. העמדת הערבות החוץ בנקאית תשנה את המאזן הכלכלי בארץ ותפתח אפשרויות רבות. מבדיקתנו עולה כי היקף הערבויות במכרזים עומד על כ-200 מיליארד שקלים של כסף כלוא. המיזם שלנו ישחרר את הכספים האלו בחזרה לציבור".
השותפים בחברה, לצידו של הרשקוביץ הם "גנדיר השקעות" בבעלות יהודית יובל רקנאטי ובניהול יונתן עירוני, לשעבר מנכ"ל בנק אינווסטק, ויו"ר בנק ירושלים ורו"ח חיים דביר, ו"נפתלי השקעות" בשליטת אודי רקנאטי ובניהול מאיר הדר.
רנטסייפ משתמשת לצורך שיווק שירותיה בפלטפורמה של יפעת מכרזים, בניהולה של דיאנה לברון, המספקת מידע על כל המכרזים הפומביים המתפרסמים בישראל ותוצאותיהם. "ערבות עבור השתתפות במכרזים יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד וזה תלוי בגודל המכרז", אמרה השבוע לברון. "לחברות הגדולות אין בעיה להעמיד סכומים כאלה ולהתמודד גם על מספר מכרזים במקביל, אך לחברות הקטנות יותר אין את האפשרות הזו, ולכן רבות מהן לא מתמודדות על כל המכרזים המתאימים לשירות אותו הם מעניקים – מה שמעניק יתרון לחברות הגדולות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il