TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ואסט דאטה משיקה גרסת אחסון וניהול נתונים ייעודית לעידן מתקפות הסייבר


שחר פינבליט - צילום יחצ ואסט דאטה
ככל שמתקפות הכופרה ממשיכות להתרבות, ארגוני אנטרפרייז צריכים הרבה יותר מלבד יכולות להריץ במהירות תהליכים של גיבוי והתאוששות מאסון. הם זקוקים לאבטחת מידע ברמה גבוהה במיוחד ומערכת אחידה לניתוח נתונים
ואסט דאטה (Vast Data), המספקת פתרונות אחסון וניהול נתונים המסייעים להתגבר על כשלים שהיו בתחום בעשורים האחרונים, הציגה לאחרונה את גרסה מספר 4 של VASTOS, פתרון ה-Universal Storage שפיתחה, המספק מגוון רחב של תכונות אבטחה וניהול ארגוני שנועדו לחזק ולהנגיש את ניהול הנתונים של ארגוני אנטרפרייז. גרסה חדשה זו משלבת שכבות נוספות של אבטחה וגישה לנתונים, אמצעי הגנה מפני מתקפות כופרה, גישה לשירות הניהול המרכזי של ואסט ואפשרויות נוספות לניתוח נתונים, המסייעות לארגונים לתכנן את שטחי האחסון שלהם לטווח הארוך.

"הנתונים הם לב לבו של כל ארגון, ומתן גישה מהירה, משתלמת ובטוחה לנתונים אלה היא המשימה שלנו", אמר שחר פינבליט, מייסד שותף וסמנכ"ל פיתוח ב-ואסט דאטה. "ארכיטקטורת האחסון המבוזר (Disaggregated) והמשותף לכולם (Shared Everything) שלנו היא הבסיס לכל הנתונים בארגון. כעת ללקוחות יש את הפלטפורמה היחידה שהם צריכים עבור היישומים המודרניים שלהם, שכולל בינה מלאכותית, ביג דאטה, גיבוי, קונטיינרים ועוד".

בין תכונות הפתרון החדש:

הגנה מפני מתקפות כופרה בעזרת מערכות לשמירת מידע כתמונת מצב, שאינן ניתנות להריסה, אשר מספקות לארגונים שכבה נוספת של הגנה. כך ניתן להבטיח שתמונות המצב של המידע והנהלים הקריטיים של הארגון, ניתנות לקריאה ושלתוקף אין אפשרות לבצע בהן שינויים.
NFS 4.1 : היישום המקורי של ואסט דאטה, ה-NFS 4.1, מציע תכונות אבטחה וביצועים חדשניים ומובנים עבור ארגונים ביטחוניים וכאלה הכפופים לרגולציה.
בידוד נתונים מבוסס מדיניות (Policy-Based Data Isolation): ארגונים יכולים כעת להגביל את ייצוא הנתונים לרשתות VLAN ומאגרי קונטיינרים ספציפיים, מה שמאפשר להגביל את הגישה לנתונים לאורך גבולות החומרה והרשת.
ניהול חיבור ה-Uplink בענן: ה-Uplink של ואסט דאטה מאפשר לארגונים לנטר את כל מקבצי האחסון האוניברסליים שלהם בכל מקום בעולם על ידי גישה לפורטל מרכזי אחד שבו משתמשים צוותי השירות של ואסט דאטה.
ניטור זרימת נתונים : תכונה שמציגה באופן חזותי סטטיסטיקות ביצועים באמצעות ממשק פשוט לשימוש המאפשר להתעמק בזרימת הנתונים.
דו"חות נגישים על שימוש וחסכון בנתונים: כלים חדשים שעוזרים לארגונים לצפות את צריכת הקיבולת הפיזית והלוגית, ובכך מסייעים להם לתכנן ולנהל את הקיבולת בצורה חכמה יותר.

במשך יותר משנתיים ואסט דאטה צמצמה את הפערים בין ביצועים גבוהים לאחסון בנפח רב ובעלות נמוכה, והפכה לחלוצה שמציגה מערכת אחסון חדשנית שמאפשרת לנהל את כל הנתונים שלך בארכיטקטורת אול פלאש בעלות נמוכה ופשוטה להטמעה. התכונות החדשות הללו בגרסת VASTOS V4 מאפשרות לארגוני אנטרפרייז לסיים בצורה בטוחה ומהירה את השימוש בשכבות אחסון מיותרות ואת התהליכים המורכבים של ניהול הנתונים.

חברות חדשניות רבות בעולם כבר משתמשות בפתרון Universal Storage עבור מערכי הנתונים הקריטיים שלהן, כולל יצרנית רכב גדולה בארה"ב, חברת מחקר בתחום הגנומיקה וארגון המחקר עולמי, Jump Trading.

לצד השקת הגרסה החדשה של פתרון ה-Universal Storage, ואסט דאטה, ששוויה מוערך בכ-3.7 מיליארד דולר, ממשיכה להציג נתונים מרשימים וצמיחה מהירה. בהתאם לזאת, החברה מרחיבה את פעילותה ומגייסת עוד ועוד עובדים לחברה בכלל ולמרכז הפיתוח בישראל בפרט. כיום מונה החברה למעלה מ-250 עובדים בכוונתה לגייס עוד מעל ל-100 עובדים נוספים בחודשים הקרובים.









אודות VAST Data
VAST Data היא חברת אחסון אשר שמה סוף לשכבות המורכבות של האחסון והשימוש ב- HDD בארגונים. VAST מאחדת יישומים בתוך מערכת אחסון all-flash בעלת סקלאביליות גבוהה, כדי לעמוד בדרישות האחסון של עומסי העבודה התובעניים ביותר. במקביל, היא מגדירה מחדש את העלויות של טכנולוגית פלאש, כדי להפוך אותה סוף סוף לכדאית לאחסון כל הנתונים הארגוניים. מאז השקתה בפברואר 2019, VAST ביססה את עצמה כסטרטאפ האחסון עם קצב המכירות הגבוה בהיסטוריה. Universal Storage של VAST מעצים כעת חלק ממרכזי המחשוב המובילים בעולם. מטה חברת Vast Data ממוקם בניו יורק ומרכז הפיתוח שלה פועל מתל אביב וחיפה. למידע נוסף בקרו ב: https://www.vastdata.com ועקבו ב- Twitter ו- LinkedIn.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il