TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס חתמה על הסכם ייצוג בלעדי בישראל עם Plataine


מטריקס
הפעילות תובל בישראל על ידי קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG מבית מטריקס בשיתוף מקצועני הטכנולוגיה של חטיבת הביטחון של החברה, Matrix Defense


חברת מטריקס חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת פלטיין (Plataine), המספקת תוכנה מבוססת בינה מלאכותית, למידת מכונה ו-IoT (האינטרנט של הדברים) למערכות ניהול רצפת הייצור. הפעילות תובל בישראל על ידי קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG מבית מטריקס בשיתוף מקצועני הטכנולוגיה של חטיבת הביטחון של החברה, Matrix Defense. במסגרת הייצוג החדש מטריקס ואביב יספקו שירותי ייעוץ והטמעה במעטפת מקיפה של ליווי טכנולוגי וייעוץ עסקי תחת קורת גג אחת.

חברת פלטיין מציעה פתרון שמאפשר לנהל אופטימיזציה של מגוון תהליכים ברצפת הייצור. הפתרון של החברה בנוי ממספר מודולים שונים שמאפשרים בין היתר לייצר תכנית ייצור אופטימלית, לנהל את עקיבות המלאי ולבצע סימולציות לתרחישים אפשריים שונים ברצפת הייצור. יכולות אלו מאפשרים לארגונים שבוחרים לעבוד עם המוצר של פלטיין להציב תקן ייצור ולעמוד בו, לאתר חומרי גלם בעת אחסון או לאחר שילובם במוצר הסופי, להחליט על הצטיידות רצויה של מלאי וכלי ייצור, לחזות תהליכים לטווח הרחוק והקרוב, לנהל את מידת ההשקעה הארגונית, לשפר את הפריון, ובעיקר לקבל החלטות עסקיות נבונות ויעילות יותר בזמן אמת.

תכניות ייצור מורכבות בעלות צרכים רבים ומשתנים דורשות ממנהלי הייצור לצאת מהגישה המסורתית ולהסתייע במערכות טכנולוגיות מתקדמות, כשהערך המשמעותי בהטמעתן הוא היכולת לשיפור הפריון, הגדלת תפוקה, והקטנת מספר מעברים בין מוצרים באמצעות אוטומציה. הפתרון המוצע במסגרת שיתוף פעולה זה נותן מענה עבור כל אלה בתכנון ייצור מורכב שמכיל אילוצים מגוונים.

החברות יצאו למהלך הזה על מנת לייצר מענה הוליסטי ללקוחת של מטריקס ואביב כאחד, במסגרתו ארגונים יקבלו שירותי בחינה ובדיקה, וכן ייעוץ ארגוני וניהול מקצועי לצד ליווי טכנולוגי, הטמעה והדרכה בכל תחומי ה-IT. השירות מיועד בעיקר לארגונים בינוניים וגדולים בתעשייה היצרנית.

בזכות הישגיה המוכחים בתחום, זכתה פלטיין בפרס של מובילות טכנולוגית וחדשנית מטעםFrost & Sullivan לשנת 2021 וגם בפרסי חדשנות מטעם ארגונים בינלאומיים נוספים.

אבנר בן בסט, מנכ"ל פלטיין אמר: "מדובר בשיתוף פעולה שנרקם בין שלושה ארגונים שמומחים לתחומם וככזה הוא מעביר מסר חזק לתעשייה שיש פתרון לבעיות שעד היום חברות רבות לא הצליחו להתמודד איתן ברצפת הייצור. אנחנו שמחים להוציא את הפעילות הזאת לדרך ובטוחים שהניסיון והידע הרבים שמביאים איתם אנשי המקצוע של מטריקס ו-AVIV AMCG יוכלו להרחיב את התפוצה של הפתרון של פלטיין בישראל, ובהמשך – גם מחוצה לה".

קובי בן משה, מנכ"ל קבוצת Aviv AMCG אמר: "בעולם החדש ארגונים עסקיים נדרשים להציג רמות ביצוע שונות מבעבר ולעמוד באתגרים רב מערכתיים בכל האספקטים: מודלים עסקיים, גמישות תפעולית ומענה ללקוח. לאורך השנים חיפשנו פתרון טכנולוגי אידיאלי שמשלב את העולם הקיים והחדש. היכולת הטכנולוגית של מערכות פלטיין מביאה את הערך הזה ומחברת אותו לתפיסות ניהול חדשניות ביותר, שאנחנו רואים בה את התשובה האופטימלית לצורך של חברות יצרניות לגמישות עסקית ותפעולית".

רון ברק, מנהל מרכז מחקר בינה מלאכותית במטריקס דיפנס: "שיתוף הפעולה הזה יכלול את מרכז המחקר והפיתוח שמובילה מטריקס במשך שנים בתחום הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה. יחד עם השותפים באביב ובפלטיין נוכל למנף את יכולות החדשנות הטכנולוגית שלנו על מנת למטב תהליכי ניהול של רצפת ייצור בארגונים רבים, ובכך לייצר עבורם ערך משמעותי בדרך להתגברות על אתגרים וכבישת מטרות ויעדים עסקיים באופן חלק ויעיל יותר".

ניתן לפגוש את מטריקס ופלטיין בכנס של הפורום הישראלי לתפעול ולניהול שרשרשת האספקה שייערך מחר (10.11) במרכז הכנסים אבניו.

אודות פלטיין:
חברת פלטיין מובילה בפיתוח פתרונות אופטימיזציה בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) מבוססי בינה מלאכותית (AI) עבור ייצור מתקדם. פתרונות התוכנה של פלטיין מספקים עוזרים דיגיטלים חכמים עבור הצוות וההנהלה של רצפת הייצור, ונותנים ליצרנים את הכלים הדרושים להם לצורך קבלת החלטות אופטימליות באופן אוטומטי, בכל זמן נתון ובזמן אמת. הטכנולוגיות של פלטיין מוגנות בפטנטים ונמצאות בשימוש בקרב החברות היצרניות המובילות בעולם, ביניהן: ,Alpine F1® Team
Airbus, GE, התעשייה האווירית, כנפית, Light & Strong, Triumph,Ethan Allen, TPI, AAT ועוד.

פלטיין נמצאת בשותפות עם,Siemens PLM, McKinsey & Company, SAP, the AMRC with Boeing על מנת לקדם את "המפעל של העתיד" בעולם. בזכות תרומתה בנושא, זכתה פלטיין בפרס של מובילות טכנולוגית וחדשנית מטעםFrost & Sullivan לשנת 2021 וגם בפרסי החדשנות מטעם הארגונים:JEC וCompositesUK-. חברת פלטיין עומדת בדרישות תקן ISO 27001 הבינלאומי, לניהול אבטחת מידע.
למידע נוסף: www.plataine.com

אודות מטריקס
מטריקס (בורסה: מטרקס) המעסיקה למעלה מ- 10,000 עובדים, הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי ובעלת פעילות ענפה בארה"ב ובאירופה. בעידן של האצה דיגיטלית, מטריקס מובילה את השוק בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיות, מתודולוגיות וכלים פורצי דרך, היוצרים ערך אדיר ללקוחותיה. מטריקס מספקת סל כלים ב-360 מעלות ועוסקת בביצוע פרוייקטי ייעוץ אסטרטגיים ואינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות ויישומים ארגוניים, פתרונות ושירותי תשתית מקומיים ובענן, שירותי מיקור חוץ, אופשור ונירשור , הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם ועוד. החברה נמצאת כל העת בחזית החדשנות כשהיא מפתחת ומטמיעה טכנולוגיות חדשניות בתחומי ענן, סייבר, דיגיטל, ביג דאטה, בינה מלאכותית, למידת מכונה, האינטרנט של הדברים, אוטומציה, מציאות רבודה ועוד. מטריקס הינה מובילה עסקית - חברות המחקר IDC ,STKI וגרטנר מדרגות אותה במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל כבר למעלה מ- 16 שנה. למידע נוסף: www.matrix-globalservices.com

אודות AVIV AMCG:
קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG מנהלת מגה פרויקטים ,מייעצת ומלווה חברות מובילות במשק, משרדי ממשלה, רשויות ויזמים בקידום צמיחה עסקית.
35 שנות ניסיון בשוק הישראלי והתמחות בייעוץ, תכנון, ניהול פרויקטים וסביבה כתחומי ליבה ממקמים את AVIV AMCG בראש חברות ההנדסה וניהול הפרויקטים בארץ.
הקבוצה מונה 450 עובדים וכוללת 5 חברות בנות. הקבוצה היא חברת בת של מטריקס, חברת טכנולוגיות המידע המובילה בישראל, ומשמשת כזרוע הייעוץ וההנדסה שלה.

אודות קובי בן משה, מנכ"ל AVIV AMCG:
קובי בן-משה הוא מנכ"ל קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG מבית מטריקס. הקבוצה מונה 450 עובדים, מחזיקה חברות בנות בישראל ובארצות הברית.
בן-משה קיבל לידיו את ניהול AVIV AMCG לאחר המשבר הכלכלי הגדול בשנת 2001. החברה הפכה מחברת נישה לחברת הייעוץ הניהולי וניהול הפרויקטים הגדולה בישראל.
בשנים אלה החברה מיזגה לתוכה מספר חברות בנות, וכן התמזגה לתוך עסקי חברת מטריקס, חברת טכנולוגיות המידע הגדולה והמובילה בישראל.
בנוסף לניהול הקבוצה, בן-משה מייעץ ומלווה מנכ"לים ומנהלים בכירים בחברות המובילות במשק, במשרדי הממשלה וברשויות המקומיות .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il