TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת סופרין מנפיקה את החברה לפי שווי של 167 מיליון שקלים


צחי סופרין בעל שליטה וסגן יור צילום נווה אביאני
החברה תקצה לעובדיה כ- 6.2% ממניותיה באמצעות יחידות מניה חסומות (RSU's)
הנפקה מוצלחת בענף הנדל"ן:

החברה, שהודיעה לבורסה בסוף אוגוסט על כוונתה לצאת להנפקה, הצליחה לגייס בהנפקה למשקיעים מוסדיים 42 מיליון שקלים ואף זכתה לביקושי יתר.

חברת סופרין אחזקות בע"מ מנפיקה כרבע ממניות החברה לפי שווי של 167 מיליון שקלים (אחרי הכסף). החברה גייסה במסגרת ההנפקה 42 מיליון שקלים שיכנסו לקופת החברה לטובת פיתוח והמשך הפעילות שלה. כזכור בסוף חודש אוגוסט פרסמה החברה תשקיף להשלמה וכעת התהליך הושלם והחברה עתידה להתחיל להיסחר בבורסה בימים הקרובים.

בין המשקיעים שהשתתפו בהנפקה נמנים גופים מוסדיים, קרנות השקעה וגופים עסקיים מהמובילים במשק, כמו גם גופים עסקיים המאמינים בפוטנציאל של החברה להתרחבות עסקית וביכולתה להגדיל את פעילותה.

כחלק מתהליך ההנפקה, תקצה החברה כבר בעת הנפקתה לראשונה, לחברי הנהלה ולעובדים, יחידות מניה חסומות (RSU's) בהיקף של כ- 6.2% מהון החברה (בדילול מלא). מדובר במנגנון חריג בנוף ההנפקות הישראלי, המשקף את אמון בעלי החברה בעובדיה וברצון לתגמלם.
את ההנפקה עבור החברה הובילו פירמת החיתום רוסאריו קפיטל וליוו משפטית משרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות' ויועץ ההנפקה רונן אלגריסי.

צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין מציין: "ההנפקה עברה בהצלחה מרובה וזאת למרות שבתקופה האחרונה הצטנן מעט שוק ההנפקות. ראיה מרכזית להצלחה היא ביקושי היתר אליהם זכו מניות החברה שהוצעו בהנפקה וכן זהותם של המשקיעים.

הביקוש הגואה בשוק הנדל"ן למגורים, העליה בביקושים למרכזים לוגיסטיים ולפרויקטים נוספים בתחום ההתמחות של החברה, כדוגמת פרויקטים הכוללים שימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר, כמו גם הריבית הנמוכה, הוליכו את החברה להגדיל את הפעילות בתחום הייזום כהחלטה עסקית והדרך בה בחרנו לעשות זאת היא באמצעות הנפקה וגיוס השקעה מהציבור. אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה ונמשיך להצעיד את החברה קדימה."

קבוצת סופרין הוקמה בשנת 2009 ובעלי השליטה בה הם האחים ליאון וצחי סופרין. פעילות הקבוצה מתרכזת בשלושה תחומים - קבוצות רכישה, נכסים מניבים (שעיקרם נרכשים במסגרת פעילות קבוצות הרכישה) וייזום נדל"ן - במסגרתו יוזמת החברה הקמת פרויקטים למגורים, בעיקר בתחום ההתחדשות העירונית, ומכירתם. פרט לכך מעניקה החברה שירותים נלווים של מנהל הנדסי בתחום פעילות קבוצות הרכישה וניהול הנדסי במסגרת הפרויקטים שהיא שותפה להם בתחום פעילות ייזום הנדל"ן.
קבוצת סופרין הקימה עד היום מספר רב של פרויקטים מוצלחים ברחבי הארץ, במסגרת קבוצות רכישה ובייזום בתחומי הנדל"ן למגורים, התחדשות עירונית, נדל"ן מניב ופרויקטים בשימושים מעורבים, וכן בתחום הלוגיסטיקה שלאחרונה זוכה לביקושים גבוהים. מהקמתה ועד היום הייתה סופרין מעורבת בהקמה של מגה פרויקטים, בתחומי המגורים והנדל"ן המניב, בעיקר במרכז הארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il