TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס מדווחת את תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2021


רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני
ההכנסות ברבעון צמחו בכ-21% לשיא של 118.4 מיליון דולר Non-GAAP, ושיעור הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 17.7%
חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות נאסד"ק ות"א (NASDAQ, TASE: SPNS), ונמנית עם קבוצת פורמולה מערכות, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2021:
הכנסות החברה (Non-GAAP) ברבעון עלו בכ-20.9% לשיא של 118.4 מיליון דולר, לעומת 98.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי (Non-GAAP) הגיע לשיא של 21.0 מיליון דולר, עליה של יותר מ-3 מיליון דולר, מ-17.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה בכ-23.5% לכ-17.0 מיליון דולר (0.31 דולר למניה בדילול מלא), מ-13.7 מיליון דולר (0.27 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.
רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, אמר: "ההכנסות ברבעון השלישי של השנה צמחו בכ-21%, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והגיעו לשיא של כ-118.4 מיליון דולר Non-GAAP, לצד שיא ברווח התפעולי Non-GAAP של כ-21 מיליון דולר ורווחיות תפעולית של 17.7%.
אנו ממשיכים לחזק את מעמדה המוביל של סאפיינס לחברות הביטוח בכל הגדלים (Tiers) בתחום המתפתח של פתרונות תוכנה, הן בתחום הביטוח האלמנטרי והן בתחום ביטוח חיים. אנו מגדילים את עסקינו על-ידי הוספת לקוחות חדשים, ובנוסף מתרחבים על-ידי מכירת פתרונות נוספים ובאמצעות מכירות צולבות ללקוחות קיימים, כאשר במקביל אנו מתמקדים בהמשך קידום סל הפתרונות שלנו, מתוך מחויבות להצלחת לקוחותינו. התוצאות החזקות שהצגנו ברבעון השלישי של השנה הינן תוצאה ישירה של יישום מוצלח של האסטרטגיה שלנו לצמיחה עקבית בהכנסות ושיפור הרווחיות התפעולית.
אנו מאשררים את תחזית ההכנסות לשנת 2021 בטווח של 466-461 מיליון דולר Non-GAAP וצופים להגיע לאזור אמצע הטווח. במקביל, אנו מעלים את תחזית הרווח התפעוליNon-GAAP מהתחזית הקודמת של 17.2%-17.5% ל-17.4%-17.5%."
סאפיינס (NASDAQ ובורסה: SPNS) מאפשרת לגופים במגזר הפיננסי, תוך התמקדות בתחום הביטוח לבצע טרנספורמציה ולהפוך לדיגיטליים, חדשניים ומהירים. עם למעלה מ-35 שנות מומחיות בתעשייה, סאפיינס מציעה פלטפורמת ביטוח מקיפה, אשר כוללת פתרונות משולבים מראש (pre-integrated), low-code וגישה התומכת במעבר לענן, המזרזת את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות. לחברת סאפיינס למעלה מ-600 לקוחות ב-30 מדינות, והיא מציעה למבטחים בתחומי רכוש ונפגעים, פיצויי עובדים וחיים, את מערך הפתרונות המקיף ביותר, למוצרי הליבה ולמוצרים משלימים, כולל פתרונות לביטוח משנה, פיננסי וציות, נתונים ואנליזה, דיגיטל וניהול החלטות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il