TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות מדווחת על רווחי הרבעון השלישי לשנת 2021


נורוויגן קרוז ליין (יחצ)
החזרה הגדולה של החברה להפלגות ממשיכה עם צפי ל75% מהצי שיפעל עד סוף השנה
ביקוש גבוה להפלגות עתידיות בשלושת מותגי החברה

החברה מצופה להגיע למאזן חיובי בסוף הרבעון הראשון לשנת 2022 ולמאזן רווחי בתחילת החציון השני של שנת 2022

למרות ההשפעה הזמנית של הדלתא, ההזמנות המצטברות הכוללות של החברה עבור שנת 2022 עומדות בקנה אחד עם רמות השיא של שנת 2019


מיאמי, פלורידה - 3 בנובמבר 2021 – נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות בע"מ(NYSE: NCLH) דיווחה היום על תוצאות הרווח של החברה לרבעון השלישי אשר הסתיים ב-31 בספטמבר, 2021, ומכריזה על תחזית עסקית להמשך.


"החזרה הגדולה שלנו להפלגות נמצאת על המסלול, עם חזרתן של 11 ספינות עד היום, על פני שלושת המותגים עטורי הפרסים שלנו, שחידשו בהצלחה את ההפלגות. המגמות הראשוניות הן חיוביות ביותר עם הכנסות חזקות על הסיפון, ציוני שביעות רצון גבוהים של אורחים ופרוטוקולי הבטיחות והבריאות של SailSAFE המקיפים שלנו ,שפועלים כפי שנועדו על מנת למזער את ההשפעה של נגיף הקורונה." אמר נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות, פרנק דל ריו, "בעוד שחששות הצרכנים סביב נגיף הדלתא הביאו להאטה בהזמנות במהלך הרבעון השלישי, נפח ההזמנות נטו השתפר במהלך ששת השבועות האחרונים ואנו ממשיכים לראות ביקוש עתידי חזק לשייט, במיוחד במחצית השנייה של 2022 ואילך כאשר הצי המלא שלנו צפוי לחזור לפעול ברמות תפוסה רגילה. ”

חידוש פעילות השייט
החברה ממשיכה בביצוע תוכנית ההשקה המחודשת והמדורגת לחזרה לשגרה עבור צי 28 הספינות שלה. עד סוף הרבעון השלישי של 2021, החברה הפעילה כ-40% מצי הספינות של החברה, כאשר זה הניב תזרים מזומנים חיובי לאורך הרבעון. התפוסה על גבי הסיפון ברבעון השלישי של 2021 עמדה על 57.4%, ושיקפה את מגבלות התפוסה של החברה על פי מדיניותה. במבט קדימה, כ-75% מצי הספינות צפוי לפעול עד סוף שנת 2021, כאשר הצי המלא יחזור לפעול עד 1 באפריל 2022. החברה ממשיכה לצפות להגיע לנקודת פיתול קריטית ברבעון הראשון של 2022 עם תזרים רווח תפעולי חיובי. בנוסף, בהתבסס על המסלול הנוכחי, החברה מצפה לרווחית להגיע למאזן רווחי עבור המחצית השנייה של 2022.

כל ההפלגות על פני שלושת המותגים של החברה ממשיכות לפעול תחת תוכנית הבריאות והבטיחות SailSAFE החזקה שלה, המגובה על ידי נתונים מדעיים. כחלק מתוכנית זו, כל ההפלגות פועלות תחת מדיניות מחמירה של אורחים וצוות מחוסנים לחלוטין וכן תהליך צ'ק אין הכולל בדיקות קורונה אוניברסליות טרם העלייה להפלגה . מדיניות 100% חיסונים של החברה חלה על כל ההפלגות בכל שלושת המותגים שלה, שכן החברה מאמינה שזו הדרך הבטוחה ביותר לחדש את השייט על רקע סביבת בריאות הציבור העולמית הנוכחית. אמצעים אלה יוערכו וישונו באופן תכוף בכפוף להנחיית מועצת הבריאות והבריאות העולמית של פורום SailSAFE וככל שהמדע, הטכנולוגיה ונתוני הקורונה היורדים בעולם יתפתחו.

נתוני הזמנות ותחזית להמשך
נפחי ההזמנות נטו ברבעון השלישי של 2021 הושפעו לרעה מנגיף הדלתא. ההאטה שנוצרה בהיקפי ההזמנות השפיעה בעיקר על הזמנות להפלגות ברבעון הרביעי של 2021 ותחילת 2022 והשתפרה ברצף עד 2022. מאז שפחתה ההשפעה, סך ההזמנות נטו השתפר באופן מהותי במהלך ששת השבועות האחרונים עם ביקוש מיוחד עבור הפלגות במחצית השנייה של 2022 ולתוך 2023.

למרות ההשפעה הזמנית של הדלתא, ההזמנות המצטברות הכוללות של החברה עבור שנת 2022 עומדות בקנה אחד עם רמות השיא של שנת 2019 בתמחור גבוה יותר, גם כאשר מחשיבים את ההשפעה של זיכוי קרדיט עבור הפלגות שבוטלו. מספר ההזמנות הכולל המצטבר למחצית השנייה של 2022, כאשר הצי המלא צפוי לחזור לפעילות וברמות תפוסה רגילות, גבוה משמעותית משנת 2019 ובמחירים גבוהים יותר.

מכירות הכרטיסים המוקדמות של החברה הסתכמו ב-1.7 מיליארד דולר, כולל הזמנות לטווח הארוך, וכן בהתחשב בכ-750 מיליון דולר של הזמנות תחת קרדיט הביטול נכון ל-30 בספטמבר 2021. מכירות הכרטיסים המוקדמות עלו ב-0.3 מיליארד דולר נטו מסוף הרבעון השני עם כ-100 מיליון הכנסות שהוכרו במהלך הרבעון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il