TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת זאהיד מחויבת להפסיק את השימוש בפלסטיק חד פעמי עד סוף 2022


Zahid Group
"לא לפלסטיק חד פעמי": יוזמה בהתאם למחויבותה של קבוצת זאהיד לקיימות
ג'דה, ערב הסעודית, 3 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

קבוצת זאהיד (Zahid Group) גאה להכריז על השקת יוזמת "לא לפלסטיק חד פעמי", התחייבות לביטול השימוש בפלסטיק חד פעמי בין חברות הקבוצה בממלכת ערב הסעודית ומחוצה לה עד סוף 2022. כארגון מוביל, קבוצת זאהיד מכירה בחשיבות קביעת הסטנדרט ועושה כל שביכולתה כדי להגן על הקהילות שהיא משפיעה עליהן ועל כדור הארץ.

בהתאם לשיפור המתמשך של הקבוצה בפרקטיקות בנות קיימא, זוהה פלסטיק חד פעמי כאזור שבו ניתן להשיג תוצאות משמעותיות. חיסול פלסטיק חד פעמי מכל ההיבטים של כל חברות הקבוצה והחלפתם בפתרונות ידידותיים לסביבה יסייעו להגן על הימים, האוקיינוסים והיבשה שלנו.

מר זייד מ. זאהיד, מנכ"ל קבוצת זאהיד, ציין: "כולנו רואים את הנזק שנגרם מפלסטיק חד פעמי על הסביבה שלנו ואנחנו כבר לא יכולים להרשות לעצמנו לא להיות חלק מהפתרון. ההשפעות של פלסטיק חד פעמי הן מרחיקות לכת - מזיקות לסביבה שלנו, מוסיפות לבעיות שינוי האקלים, הורסות את החיים הימיים, פוגעות בנופים ובקווי החוף ובסופו של דבר פוגעות בכל אחד מאיתנו וביקירינו. אם לא נבדוק, ההשפעה המזיקה שאנו עדים לה היום, תהיה לה השפעות הרסניות על כוכב הלכת שלנו ועל הדורות הבאים. בהשגת המטרה המוצהרת שלנו של הסרת פלסטיק חד פעמי מכל הפעילות שלנו, תהיה לנו השפעה משמעותית וחיובית על המשפחות, הקהילות וכוכב הלכת שלנו."

המטרה ברורה, המחויבות היא שאין שני לה והעבודה כבר החלה. כל עובד קבוצת זאהיד ובני משפחותיהם הם חלק מהפתרון. למאמציהם תהיה השפעה ישירה בהפחתת הזיהום לכדור הארץ ובהגנה על הסביבה; ובכך להציב דוגמה לאחרים לעקוב.
אודות Zahid Group
קבוצת זאהיד היא ארגון בבעלות פרטית שבסיסו בג'דה, ערב הסעודית במשך למעלה ממאה שנה. היא מעסיקה יותר מ -5,000 אנשים והיא שחקנית מובילה בתעשיות מרובות הכוללות אנרגיה ושירותים, מכונות כבדות, שירותים פיננסיים, ייצור תעשייתי, תחבורה ואירוח. קבוצת זאהיד משתפת פעולה עם מותגים מובילים בעולם, ביניהם קטרפילר, וולוו ורנו משאיות, ו- Total.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il