TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר סייבר עולמי של VMwareהכולל את ישראל חושף:


ניב רז צילום: מיה כרמי דרור
מפתחים מאמינים שיישום מדיניות אבטחה פוגעת בחדשנות
מסתבר כי יותר מרבע (27%) מהמפתחים לא מעורבים כלל במדיניות האבטחה בארגון אחד מתוך שלושה ממקבלי החלטות דיווח שצוותי אבטחת מידע וצוות המפתחים לא משתפים פעולה.

חברת VMware, חברה חדשנית ומובילה בתחום התוכנה לארגונים מכריזה על תוצאות מחקר שנערך בקרב צוותי אבטחה ופיתוח, הכולל גם את ישראל. לפי המחקר שבוצע על ידי חברת הייעוץ Forrester, אבטחת מידע עדיין נתפסת כמחסום בארגונים, כאשר 25% מהמפתחים מאמינים כי מדיניות האבטחה פוגעת בחדשנות שלהם.

במחקר השתתפו 1,475 מובילים עסקיים מרחבי העולם שחשפו כי רק אחד מחמישה מפתחים (22%) מבינים לאיזו מדיניות אבטחה עליהם לציית. יותר מרבע (27%) מהמפתחים לא מעורבים כלל במדיניות האבטחה, למרות שהיא משפיעה רבות על התפקוד שלהם. ארגונים שבהם התגלו קשרים טובים בין צוותי האבטחה והפיתוח מסוגלים להאיץ פי חמש את המעגל העסקי, מה שממחיש עד כמה היתרון התחרותי מונח על כף המאזניים.

73 אחוז מהמגיבים הסכימו שהמנהלים שלהם מתמקדים כעת יותר בחיזוק הקשרים בין האבטחה והפיתוח מאשר לפני שנתיים, אך הקשרים עדיין נתונים לאילוצים. למעשה אחד מתוך שלושה ממקבלי החלטות דיווח שהצוותים לא משתפים פעולה באופן יעיל. חוסר בתקשורת יעילה ועדיפויות שונות משפיעים על שיתוף הפעולה ביניהם. בצד החיובי, יותר מחצי (53%) מהנשאלים מצפים שצוותי האבטחה והפיתוח יהיו מאוחדים תוך שלוש שנים. 42% מצפים שהאבטחה תהיה משולבת יותר בתהליך הפיתוח.

"המחקר שלנו מראה שהאבטחה דורשת שינוי מחשבתי", מסר ניב רז, CTO בחברת VMware ישראל. "במקום לחשוב על צוות האבטחה כמתקן תקלות או "מכשיל" חדשנות, האבטחה צריכה להיות משולבת בקרב העובדים, התהליכים והטכנולוגיות. אנשי הסייבר צריכים להיות חלק מהקבוצה שעובד לצד אנשי התשתית והפיתוח המקומיות והענן, יישומים ותשתית דיגיטלית. אנו צריכים לפתח תרבות שבה לכל הצוותים יהיה אינטרס ומטרות משותפות ושהם ידברו באותה השפה. כאשר ה-IT, סייבר והמפתחים הם חלק בקבלת ההחלטות, התכנון והביצוע, נוצר בארגון ערך עסקי".

על המחקר
המחקר בוצע ב26 מדינות ברחבי העולם כולל את ישראל, אוסטרליה, בלגיה, קנדה, סין, צרפת, פינלנד, גרמניה, הודו, איטליה, ישראל, יפן, נורבגיה, ניו זילנד, הולנד, פולין, רוסיה, ערב הסעודית, דרום אפריקה, ספרד, סינגפור, דרום קוריאה, תורכיה, אנגליה, ארה"ב ואיחוד האמירויות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il