TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברנמילר אנרג'י נערכת לרישום בבורסת הנאסד"ק


אבי ברנמילר, מנכ"ל ברנמילר אנרג'י (באדיבות החברה)
מגייסת 15 מיליון דולר בהנפקה פרטית למור בית השקעות, לקרן הגידור קלובר וולף ולקרן האירופית אלפא קפיטל אנסטאלט
ההשקעה תתבצע בשני שלבים – מחצית מהסכום יגויס באופן מיידי והייתרה בעת קבלת אישור לרישום החברה בבורסת נאסד"ק

אבי ברנמילר, מנכ"ל ברנמילר אנרג'י: "גיוס הון זה הינו חלק משמעותי בהיערכותנו לרישום החברה בבורסת הנאסד"ק בארה"ב. שנת 2021 מהווה נקודת ציון חשובה במאבק בהתחממות הגלובלית וצמצום פליטות, ולברנמילר הטכנולוגיה הנכונה בזמן הנכון לקחת חלק משמעותי במאבק זה. כך, הודענו לאחרונה כי אנו נמצאים במו"מ מתקדם עם קבוצת פיליפ מוריס העולמית לאספקת מערכות אגירה, מהלך שמובילה פיליפ מוריס בהתאם לאסטרטגייה המוצהרת שלה להפחית את פליטות גזי החממה באתרי הייצור שלה ברחבי העולם. במקביל, אנו נמצאים בתנופת פעילות משמעותית עם פרויקטים בשלבים מתקדמים בברזיל, ארה"ב, איטליה וישראל ומעריכים כי ועדת האקלים בגלזגו שמתקיימת השבוע תספק רוח גבית משמעותית לפעילותינו".

אורי קרן, שותף ומנהל השקעות ראשי במור גמל: ״כחלק מהמחויבות שלנו לסביבה בה אנו פועלים, אנו מאמינים בהשקעות בתחום, ובוחנים כל העת חברות רלוונטיות. כחלק מכך, אנו עוקבים אחרי ברנמילר כבר תקופה, ומעריכים שלפתרון שלה פוטנציאל משמעותי, וביכולתה להשיא בטווח הארוך ערך למשקיעים״.

חברת ברנמילר אנרג'י נערכת לרישום בבורסת הנאסד"ק. החברה, הפועלת בתחום האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית, מעדכנת על גיוס משמעותי בהיקף כולל של כ-15 מיליון דולר בהקצאה פרטית שתבוצע בשני חלקים שווים למור בית השקעות, לקרן הגידור קלובר וולף ולקרן ההשקעות האירופית אלפא קפיטל אנסטאלט. הגיוס יבוצע בחלוקה הבאה: הקרן האירופית Alpha Capital Anstalt תשקיע 7.5 מיליון דולר, קרן הגידור Clover Wolf תשקיע 3.5 מיליון דולר, ובית ההשקעות מור ישקיעו 4 מיליון דולר.
ההשקעה תיעשה, כאמור, בשני שלבים. בשלב הראשון תגייס ברנמילר סך של 7.5 מיליון דולר, ובתמורה תקצה 3,397,937 מניות רגילות של החברה. מועד ההשלמה של שלב זה יחול תוך שלושה ימי מסחר ממועד קבלת אישור האסיפה ואישור הבורסה.בשלב השני, שיבוצע לאחר קבלת אישור לרישום החברה בנאסד"ק, תגייס החברה את יתרת הסכום בסך כ-7.5 מיליון דולר. תגייס המחצית השנייה של ההשקעה בסך של 7.5 מיליון דולר תמורת 3,048,968 מניות רגילות של החברה ו-348,968 כתבי אופציה אשר יוקצו ל- אלפא קפיטל אנסטאלט.

את ברנמילר אנרג'י ליוו בעסקה עורכי הדין עודד הר אבן ורעות אלפיה, ממשרד סאליבן תל אביב.
במסגרת ההסכם נקבע, כי החברה תעשה שימוש בסך ההשקעה לצורך מימון ההון החוזר שלה. יצוין, כי הגיוס במסגרת ההנפקה עשוי לסייע לחברה לענות על דרישת ההון העצמי המינימאלי הנדרש במסגרת רישום ניירות הערך של החברה למסחר בנאסד"ק.
בשבוע החולף עדכנה ברנמילר על ניהול משא ומתן מתקדם להתקשרות בהסכם מסגרת עם חברת פיליפ מוריס העולמית לאספקת מערכות של החברה ולמתן שירותים לפיליפ מוריס וחברות מוחזקות שלה במסגרתו ייקבעו, בין היתר, תמחיר המערכות של החברה ועלות השירותים, מודל ההכנסות, והתנאים הפיננסיים, הלוגיסטיים והטכניים של ההתקשרויות בין הצדדים. ההתקשרות בהסכם המסגרת, תאפשר למפעלים והאתרים השונים של PMI ברחבי העולם להתקשר עם החברה באופן מהיר וישיר, כאשר יידרשו בעיקר התאמות של הסכם המסגרת לפרויקט ולצרכי המפעל/האתר המקומי.

המערכת של ברנמילר אנרג'י לאגירת אנרגיה תרמית מורכבת משלושה אלמנטים מרכזיים: אגירת אנרגיה תרמית, מחליפי חום וגנרטור קיטור, הכלולים באותה יחידה. יחידה זו משתמש בסלע מרוסק כחומר האגירה, וכך מבטיחה ביצועים גבוהים ותחזוקה נמוכה לאורך זמן, וכן מחזור ייצור ידידותי לסביבה. בנוסף, הטכנולוגיה יכולה להשתמש במקורות חום מרובים כגון חום שיורי, ביומסה וחשמל, באמצעות תנורי חימום חשמליים המוטמעים בה. באותה מידה, יחידת האגירה מתאפיינת ברב שימושיות גם מבחינת פריקת האנרגיה. היא יכולה לספק אנרגיה בצורה של קיטור, מים חמים, אוויר או חשמל. אגירת אנרגיה תרמית היא טכנולוגיה רוחבית שתתרום למערכת אנרגיה ירוקה ובת קיימא על ידי הגדלת חלקן של האנרגיות המתחדשות, וכן הוספת גמישות תפעולית לתהליכים תעשייתיים; אפשרות להשבת חום מבוזבז בתהליכים תעשייתיים; והגברת היעילות האנרגטית בתהליכים ומבנים תעשייתיים.
חברת ברנמילר אנרג'י הוקמה בשנת 2012 ע"י אבי ברנמילר, לשעבר מנכ"ל סימנס CSP וסולל, ופועלת בתחום האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית, בדגש על אגירת אנרגיה תרמית. החברה הינה חברה טכנולוגית אשר פיתחה טכנולוגיה יעילה וחסכונית לשימור אנרגיה ע"י חום. כחלק מאסטרטגיית החדרת הטכנולוגיה לשווקים, פועלת החברה בייזום, תכנון, הקמה והפעלת מתקנים לייצור חשמל וחום לתעשייה ומסחר, וכן במכירת ציוד ופתרונות אגירה. לחברה מספר פרויקטים מרכזיים אשר יאפשרו חשיפה מהירה ורחבה של הטכנולוגיה ללקוחות השונים בעולם, ביניהם: ENEL איטליה, חברת החשמל הגדולה באירופה, שדרוג תחנת כוח גזית ע"י הוספת אגירה, הפתרון יאפשר הפעלה לצד אנרגיות מתחדשות ביעילות גבוהה; NYPA – חברת החשמל של ניו יורק, מחברות החשמל הגדולות בארה"ב, שדרוג מערך אספקת החשמל והחום של קולג' בניו יורק, פרויקט התייעלות אנרגטית בשיטת קו-גנרציה; FORTLEV ברזיל, מחברות ציוד המים הגדולות בעולם, שדרוג קווי ייצור ע"י אגירת חום. הידע והמומחיות של ברנמילר אנרגיה מבוססים על ניסיון של שנים בתחום בתכנון, בנייה והפעלה של תחנות כוח סולאריות בארצות הברית ובספרד של מעל 500 מגה וואט ובהיקפים של מיליארדי דולרים. ברנמילר אנרגיה הונפקה בבורסת ת"א באוגוסט 2017. יו"ר ומנכ"ל החברה הינו אבי ברנמילר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il