TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה מוצרי צריכה נכנסת לתחום האנרגיה הסולארית


צביקה שווימר מנכל אלקטרה מצ צלם דורון ברסקי
חתמה הסכם שותפות עם סולאראדג' בישראל ובמקביל רוכשת את השליטה בנציגת חברת SunPower בתחום הפאנלים הסולאריים בישראל
בהמשך למהלכים אלו, החברה צופה כי פעילותה בתחום הסולאר תעמוד בתוך 3 שנים על מחזור של כ-400 מיליון שקל

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "לאחר תקופה ממושכת של ניתוח עומק והיערכות, אנחנו מעדכנים היום על כניסתנו לתחום הסולארי המתפתח שאותו אנו מזהים כמנוע צמיחה נוסף עבור אלקטרה מוצרי צריכה לשנים הבאות. קיים כיום ביקוש משמעותי שהולך וגובר מצד צרכנים פרטיים ומוסדיים לציוד סולארי כחלק מהתפתחות התחום ולאור הרוח הגבית מצד הרשויות. ההסכם עם סולאראדג' ורכישת פעילות 'סולאר סנסאי' מהווים דריסת רגל משמעותית לתחום צומח זה ובכוונתנו למנף את יכולותינו, בין היתר בתחומי הלוגיסטיקה, המימון, השיווק, המכירות והשירות, כדי להפוך תוך שנים ספורות לשחקן דומיננטי בישראל בתחום הסולארי שאותו אנו רואים כתחום משלים לפעילות החברה בסגמנט מוצרי הצריכה".
חברת אלקטרה מוצרי צריכה מקבוצת אלקו, מדווחת היום על כניסה לתחום הציוד הסולארי, כחלק מיישום אסטרטגיית החברה להרחבת מגוון מוצרי הצריכה שאותם היא מציעה ללקוחותיה. במסגרת זו מעדכנת החברה על שני מהלכים שלהערכתה צפויים להניב לחברה הכנסות משמעותיות כבר בשנים הקרובות.

החברה מעדכנת כי חתמה עם חברת הענק סולאראדג' על הסכם במסגרתו תשווק החברה הבת 'אלקטרה סולאר' את מוצרי סולאראדג' למערכות ביתיות בישראל, לרבות שימוש בממירים ופאנלים של סולאראדג' בכל ההתקנות, תחת המותג של סולאראדג'.
במקביל, מעדכנת אלקטרה מוצרי צריכה על רכישת השליטה בחברת 'סולאר סנסאי' העוסקת בייבוא, ייצור, הפצה ושיווק של ציוד למערכות סולאריות (כגון פאנלים סולאריים, ממירים, אופטימייזרים ועוד) והינה ונציגת חברת SunPower בתחום הפאנלים הסולאריים בישראל. Sunpower היא יצרנית בינלאומית של פאנלים סולאריים בעלת מובילות טכנולוגית פורצת דרך בנצילות הפאנלים הסולאריים. במסגרת המהלך, הוקמה ע"י אלקטרה מוצרי צריכה ו'סולאר סנסאי' שותפות תחת השם 'אלקטרה סולאר ציוד' אשר רכשה את נכסיה ופעילותה של סולאר סנסאי. אלקטרה מוצרי צריכה מחזיקה ב-50.1% מהשותפות.
אלקטרה מוצרי צריכה צופה, כי לאור כניסתה לתחום הסולאר דרך רכישת פעילות סולאר סנסאי והחתימה על ההסכם עם חברת סולאראדג', פעילותה של אלקטרה סולאר תעמוד בתוך שלוש שנים על מחזור בסך של כ- 400 מיליון שקל.

אלקטרה מוצרי צריכה הינה קבוצה הפועלת בארבעה תחומי פעילות, המדווחים גם כמגזרי פעילות בדוחותיה הכספיים, כמפורט להלן: הראשון – ייבוא, ייצור, יצוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים ומתן שירות למוצרים ("מוצרי צריכה חשמליים"); השני – הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי צריכה חשמליים ("מגזר קמעונאות חשמל"); השלישי – פעילות קבוצת הקמעונאות יינות ביתן ("מגזר קמעונאות מזון"); הרביעי – פיתוח והקמה של נדל"ן להשקעה ("מגזר נדל"ן להשקעה"). מנכ"ל החברה הוא מר צביקה שווימר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il