TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ריינג' רובר החדש ייחשף לראשונה ברחבי העולם:


ריינג'רובר החדש צילום יחצ חול
עצמה, חדות ללא פשרות ויכולת ללא תחרות, ריינג' רובר חשמלי יצטרף להרכב הדגמים בשנת 2024, ויביא בפעם הראשונה אפס פליטת מזהמים




חשיפה עולמית: החשיפה תתקיים בבית האופרה המלכותי בלונדון כיאה לכלי רכב אצילי, מול מובילי דעה מעולמות האמנות, התרבות, העסקים והספורט.
הדור החמישי של ריינג' רובר: מהווה השראה למודרניות עוצרת נשימה, עידון ויכולת ללא תחרות, המבטאים יותר מ-50 שנות אבולוציה.
יוקרה מודרנית: ריינג' רובר החדש מוגדר על ידי הרמוניה של פרופורציות, משטחים נקיים וקווים מדויקים ויוקרתיים.
100% חשמל: ריינג' רובר חשמלי יצטרף להרכב הדגמים בשנת 2024, ויביא בפעם הראשונה אפס פליטת מזהמים.
מבנה כלי הרכב: ארכיטקטורת MLA-Flex החדשה מספקת בסיס גלגלים סטנדרטי וארוך, ולראשונה בריינג' רובר, תהיה אופציה לשבעה מושבים.
המקום שלך: טכנולוגיית טיהור אוויר חלוצית המשפרת את איכות האוויר בתא הנוסעים, בעוד ביטול הרעשים מסייע ביצירת אחד מכלי הרכב השקטים בכביש.
ריינג' רוברSV : תיחשף בהשקה העולמית, ותתחיל להימכר בהזמנה אישית במהלך 2022,
ה-SV מביאה פרשנות ייחודית ליוקרה והתאמה אישית של הריינג' רובר.
השקעה באיכות: פס ייצור חדש מהמפעל ההיסטורי של ריינג' רובר, בסוליהול, יבטיח שהריינג' רובר החדש ימשיך להיות רכב השטח היוקרתי ביותר בעולם.
יום שלישי 26 באוקטובר 2021, ויטלי, בריטניה - לנד רובר חשפה את ריינג' רובר החדש בבית האופרה המלכותי בלונדון. הדור הבא מגדיר עיצוב יוקרתי מודרני ומספק עידון ייחודי, ואפשרויות רבות של התאמה אישית יותר מאי פעם.
Thierry Bolloré, Chief Executive Officer, Jaguar Land Rover: "ריינג' רובר החדש הוא ביטוי מעולה לחזון שלנו ליצור את רכבי הפאר הנחשקים בעולם, ללקוחות המובחנים ביותר. הוא כותב את הפרק הבא בסיפור הייחודי של חדשנות חלוצית שהיוותה את סימן ההיכר של ריינג' רובר במשך יותר מ-50 שנה ".


ריינג' רובר הוא רכב השטח היוקרתי המקורי, המעורר השראה מזה 50 שנה. ריינג' רובר משלב נוחות ושלווה עם יכולת שטח וכביש כובשת. ריינג' רובר החדש הוא המבוקש והנחשק ביותר בעולם, בשילוב מודרניות עוצרת נשימה, אסתטיקה ללא פשרות עם תחכום טכנולוגי ותוספת חדשה - שבעה מושבים בפעם הראשונה.
רכב השטח היוקרתי מהדור החמישי לוקח את פילוסופיית העיצוב המודרניסטית של לנד רובר לשלב הבא עם פרשנות עכשווית לפרופיל הסימן המסחרי שלו ליצירת אמירה עיצובית מדהימה.
Prof Gerry McGovern OBE, Chief Creative Officer, Jaguar Land Rover: "אפשר לכבד את ה-DNA ועדיין לצעוד לעבר קידמה - וזה מה שעשינו. האופי המודרניסטי של פילוסופיית העיצוב שלנו אינו עוקב אחר אופנה או טרנד. הוא נטול פרטים מיותרים, וכתוצאה מכך צורת הריינג' רובר החדש משדרת מודרניות, אך עם זאת מלאת קסם ומספקת רמות חדשות של מעורבות רגשית. ריינג' רובר החדש הוא פשוט הרכב הנחשק והמבוקש ביותר שנוצר אי פעם. "
ריינג' רובר החדש יכול להתחקות אחר מקורותיו לאורך הדורות; קו הגג הנופל, קו המותניים החזק - עם הדגש האופקי - ואדן התחתון העולה.
החזית הפורמלית, השמשה הקדמית הזקופה ואחורי זנב הסירה הייחודי, המתחדדים בתצוגה, מהווים מרכיבים מרכזיים בהגדרת הפרופורציות של ריינג' רובר והעברת הנוכחות חסרת הפשרות שלו.
אלמנטים עיצובים ואלגנטיות הדוקה הם סימן ההיכר של הריינג' רובר החדש וטכנולוגיות ייצור המאפשרות עיצוב תורמות למראה המתוחכם שלו.
ריינג' רובר SV
ריינג' רובר SV שנחשף גם הוא בבית האופרה המלכותית, ייתן ללקוחות עוד יותר מרחב ליצור בהתאמה אישית את רכבם כאשר הוא יחל להימכר בשנת 2022.
דגם SV הוא פרשנות מצוינת ליוקרה והתאמה אישית של ריינג' רובר, המגלמת אומנות יוצאת דופן. חומרי גלם לפרטי עיצוב בלעדיים של ריינג' רובר SV הכוללים מתכות מצופות, קרמיקה חלקה, כמו גם מבחר של עור ברמה גבוהה או Ultrafabrics ™ ידידותי לסביבה.
סוגי מנועים
MLA-Flex יכול להכיל מנועי בעירה פנימית, היברידי נטען ו-100 אחוז חשמל.
הוא מייצג את השלב הבא באסטרטגיית ​​יגואר לנד רובר כחלק מהמהלך לספק גמישות רבה יותר במערכת ההנעה ולהציב אמת מידה חדשה לאיכות.
הוא זמין עם מבחר של יחידות כח יעילות היברידיות קלות ותוספות היברידיות בגרסאות חמישה, או שבעה מושבים, במרכב רגיל וארוך. ריינג' רובר חשמלי - הלנד רובר החשמלי הראשון - יצטרף להרכב בשנת 2024.
ריינג' רובר החדש - חשמלי 100% - יהיה הראשון בסדרה של דגמי לנד-רובר החשמליים.
כל דגם יהיה זמין עם הנעה חשמלית מלאה עד סוף העשור, ויסייע ליגואר ולנד רובר להשיג אפס פחמן נטו על פני מוצריה, פעולותיה ושרשרת האספקה ​​שלה עד שנת 2039.
יחידות כח היברידיות נטענות (PHEV) המורחבים של טווח מספקים פליטת CO2 מתחת ל -30 גרם לק"מ, עם טווח נהיגה חשמלי טהור של WLTP עד 100 ק"מ. טווח נסיעה של עד 80 ק"מ (50 מייל) - מספק ללקוחות טווח של ריינג' רובר כדי להשלים עד 75 אחוזים מהנסיעות באמצעות חשמל בלבד.
טכנולוגיה מתקדמת
חבילה של טכנולוגיות חדשניות תורמת לנוחות ועידון ללא תחרות של הריינג' רובר החדש. הטכנולוגיה החדשה של בידוד רעשים, מספקת את חווית הנסיעה השקטה ביותר בכביש. מבנה הרכב מאפשר התאמה, באמצעות מיקרופונים בחלקו החיצוני של הרכב ורמקולים במשענת הראש מבפנים, ליצירת אזורי שקט אישיים ליושבי התא - בדומה לאוזניות - ומבטל רעש פעיל ברמה הגבוהה ביותר.
קצת גאווה ישראלית: טכנולוגיית ביטול הרעשים האקטיבית (ANC) פותחה בישראל על ידי חברת סילנטיום, ומוטמעת בהצלחה בדגמים נוספים של יגואר לנד רובר.
ריינג' רובר החדש מציע שליטה קולית אינטואיטיבית עם אמזון Alexa מובנה. שימוש בפקודות קוליות טבעיות המאפשר לנהג לנהל כל דבר מתוך רכבו, החל מתכונות מידע -בידור מועדפות ובחירת רצועות מוזיקה ועד ניווט או אנשי קשר בטלפון - כל זאת תוך שמירה על הידיים על ההגה והעיניים על הכביש.
נוחות ואיכות חיים יוצאות דופן מושגות גם על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של סינון וטיהור אוויר. טכנולוגיית Dual nano מסייעת בהרחקת ריחות רעים, בעוד ניהול CO2 ומסנן חלקיקים PM2.5 מסייעים בהרחקת וירוסים וחיידקים (כולל SARS-Cov-2).
היכולת והרוגע הרגיל של הריינג' רובר מסופקים על ידי מערכת בקרת השלדה המשולבת החלוצית של לנד רובר, השולטת במערך הטכנולוגיות המקיף ביותר שהותאם לרכב מסוג זה. היגוי לכל הגלגלים מספק יציבות במהירות גבוהה יותר והיגוי זריז, בעוד מתלי אוויר אלקטרוניים מתקדמים מייצרים חוויית נסיעה כשל ריחוף.
הדור החמישי של ריינג' רובר תוכנן, פותח והונדס בבריטניה וייוצר אך ורק במתקן הייצור של לנד רובר Solihull-הבית ההיסטורי של ריינג' רובר-על קו ייצור חדשני ביותר. ההשקעה במפעל תוביל לאיכות משופרת, עם הרכבה של דוגמאות היברידיות קלה-היברידית, תוספות היברידיות וחשמליות טהורות של הריינג' רובר החדש באותו קו.
בישראל
לדברי ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר: "משפחת דגמי הריינג' רובר, החל מהאיווק, שצמח השנה פי 2.5 במכירות בישראל, דרך הולאר והספורט ועד הריינג' רובר הותיק, היא הנחשקת ביותר מבין כל דגמי ה-SUV היוקרתיים שבשוק הרכב, והריינג' רובר החדש מסמל פסגה חדשה אליה הקהל הישראלי יכול לשאוף. ריינג' רובר החדש יגיע לישראל במהלך הרבעון הראשון של 2022."
ריינג' רובר החדש הוא כלי הרכב הנחשק ביותר שיוצר אי פעם וימשיך להיות רכב השטח היוקרתי בעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il