TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אריקה כרמל המייצרת את מכשיר הבי-קיור לייזר קיבלה אישור ממשרד הבריאות הקנדי למכור ולשווק את מוצריה בקנדה


בי-קיור לייזר
החברה ערוכה להתחיל לשווק ולמכור את מוצריה בקנדה, החל מחודש נובמבר
לדברי מנכ״ל החברה, מר מוטי נבון, "אנו שמחים לעדכן כי חברת אריקה כרמל ממשיכה לכבוש יעדים נוספים ברחבי העולם.

היום קיבלנו הודעה כי משרד הבריאות הקנדי אישר לשווק ולמכור את מוצרי הבי-קיור לייזר ברחבי קנדה.

האישור של משרד הבריאות הקנדי, הוא חותם לטכנולוגיית הלייזר של המכשיר וממחיש את הצורך ההולך וגדל ברחבי העולם בפתרונות לטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות ותופעות נוספות אחרות להן עוזר הבי-קיור לייזר, לשימוש ביתי.

זהו צעד משמעותי לקראת פריצת החברה לשווקים הגלובליים ולהנגשה של טכנולוגיית הלייזר הרך ליותר ויותר בתי אב בעולם."


ישראל, 26 לאוקטובר 2021 (ת״א:ארקה), חברת אריקה כרמל שמחה להודיע כי קיבלה את אישורו של משרד הבריאות הקנדי לשיווק ומכירה של מכשירי הבי-קיור לייזר בקנדה, מכשיר רפואי לשימוש ביתי המבוסס על טכנולוגיית לייזר רך לטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות, פצעים, דלקות ותופעות בריאותיות אחרות שפותח על ידי החברה. החברה ערוכה להתחיל לשווק ולמכור את המוצרים החל מחודש נובמבר.


אודות בי-קיור לייזר (אריקה כרמל בע"מ)

אריקה כרמל, הינה המפתחת והמשווקת של מכשיר הבי־קיור לייזר, מכשיר רפואי לשימוש ביתי המבוסס על טכנולוגיית לייזר רך לטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות, פצעים, דלקות ותופעות בריאותיות אחרות. החברה הוקמה על יד ציפי ומיקי שלוסר בשנת 2007. הטכנולוגיה של בי-קיור לייזר מוגנת בפטנטים.

הודות לפיתוח של מכשיר הבי-קיור לייזר הנייד המטופל יכול לבצע את הטיפול היעיל בביתו מספר פעמים ביום. משבר הקורונה הביא עימו ביקוש בתחום הטיפולים הביתיים, ולוויתור של מטופלים בביקורים בקליניקות ובבתי החולים מחשש להידבק בנגיף, וכן נוכח העלייה בנכונות של הציבור לבצע פעילות און־ליין, לרבות מעבר לרפואה טלפונית ("טלמדיסין").

הטכנולוגיה הרפואית: אור לייזר בעוצמה נמוכה פועל על פני העור ובו-זמנית חודר דרך העור ללא אפקט של חימום וללא פגיעה בעור. אנרגיית הלייזר מגבירה את הפרשת האנדורפינים, שהם הורמונים המפחיתים כאב, ואת ייצור ה-ATP, שהיא האנרגיה הדרושה להאצת תהליכי ההחלמה והריפוי הטבעיים של הגוף. אלומת הלייזר הרך מעודדת ייצור של אנזימים אנטי דלקתיים ואת זרימת הדם, ומשפרת את חדירות התאים לסידן, אשלגן ונתרן.

כל אלה תורמים לעידוד מנגנון הריפוי הטבעי של הגוף מרמת התא הבודד ועד לרמה מערכתית בצורה לא פולשנית.

לבי-קיור לייזר מספר דגמים המבוססים על טכנולוגיית הלייזר הרך, המיועד לשימוש ביתי, וכן לשימוש מקצועי במרפאות ובבתי חולים.

כיום, החברה מתמקדת בשיפור ופיתוח לרבות פיתוח גרסאות חדשות של דגמי המכשירים הקיימים, וכן במחקר ופיתוח של יישומים נוספים במכשירים הקיימים ובטכנולוגיה שעליה מבוסס המכשיר בי-קיור לייזר .

הפיתוחים המרכזיים בהם עוסקת החברה הינם דגמים לבישים, שהם בחזית התפתחות המיכשור הרפואי.

ממחקרים שבוצעו בשנים האחרונות במטרה לבחון את יעילותם של מכשירי הלייזר הביתיים ואת התווית הטיפול המומלצת לשימוש במכשירים אלו התברר, כי הטיפול באמצעות מכשיר לייזר ביתי שעושה שימוש בלייזר רך יעיל בשיכוך כאבים וטיפול בפצעים קשיי ריפוי.

מוצרי החברה, הציגו יעילות במחקרים שונים, הכוללים את המכשיר הבסיסי לטיפול בכאב, דלקות והחלמה של פצעים; מכשיר לטיפול בבעיות אקוטיות וכרוניות; מכשירים לטיפול בפציעות ובכאבי ספורט; מכשירים לשימוש במרפאות שיניים, לטיפול בבעיות דנטליות ובדלקות; וכן, הוכיחו יעילות בטיפול בפצעים סוכרתיים, בעזרת מכשיר הבי-קיור לייזר בניסוי שבוצע בבית חולים הדסה בישראל.


כמו כן נמצאה יעילות בטיפול בפצעים שמתפתחים לאחר טיפולים אונקולוגיים:

הטכנולוגיה של הלייזר הרך נכנסה להנחיות הרשמיות (Guidelines) לטיפול ומניעת פצעים בפה

Oral Mucositis, המתפתחים, בין היתר, כתוצאה מטיפולי רדיותרפיה וכימותרפיה בחולים אונקולוגיים. לאור הצלחת הטיפולים האלה בבית חולים בטורונטו, (פורסם מקרה בוחן בנושא), בקרוב יחל מחקר מעמיק בבית חולים מרכזי בארץ, כשהטיפולים יהיו עם מכשיר הבי-קיור לייזר.



לחברה אישורים ממשרדי הבריאות במדינות הנ״ל:

· אנגליה- החלו מכירות ומתחילת השנה עומדות על כ-25% מסך מכירות החברה

· קנדה- מכירות יחלו החל מחודש נובמבר 2021

· ארה"ב – הוגשה בקשה לאישור FDA

· ברזיל – אישור ANVISA

· סין – החברה בתהליך להכנת הבקשה לאישור הרגולטורי בסין (CFDA)


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il