TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

EIG חותמת על הסכם לרכישת 10% מניות ב- APLNG תמורת 1.592 מיליארד דולר


EIG
הרכישה הגדולה ביותר אי פעם בהובלת נותן חסות בפרויקט LNG משולב
וושינגטון, 25 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE):
EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום כי חתמה על הסכם סופי לפיו תרכוש 10% ממניותAustralia Pacific LNG Pty Limited ("APLNG" או "הפרויקט") מ- Origin Energy Limited ("Origin") במחיר רכישה של 1.592 מיליארד דולר.

הסכם חדשני זה מייצג את הרכישה הראשונה אי פעם בפרויקט LNG (גז טבעי נוזלי) משולב תפעולי על ידי נותן חסות פרטי.

דגשים בנכסים ונימוק אסטרטגי
APLNG, פרויקט LNG משולב ברמה אחת עם מתקן נוזלים והוא פרויקט ה-LNG הגדול ביותר בזכות קיבולת נוזלית בחוף המזרחי של אוסטרליה וספקית גדולה של גז טבעי נוזלי לאסיה וגז לשוק המקומי של אוסטרליה. לפרויקט, הממוקם בגלדסטון, קווינסלנד, יש רקורד של השגת קיבולת בעקביות של 9.0 Mtpa ומחזיק בעמדת שטח מובילה המשתרעת על פני אגני סוראט ובוון הפוריים, ומספק עתודות לטווח ארוך. הפרויקט פועל בעלויות שוויון עולמיות תחרותיות והוא ממוקם היטב כדי לענות על הביקוש הגובר לגז טבעי נוזלי באזור אסיה-פסיפיק.

הפרויקט מופעל על ידי ConocoPhillips (מפעיל במורד הזרם) ו- Origin Energy (מפעיל במעלה הזרם) ומקיים חוזי LNG ארוכי טווח עם שני עמיתים בדרגת השקעה, סינופק וקנסאי אלקטריק.

במהלך 15 השנים האחרונות השקיעה EIG בתשעה פרויקטים נפרדים של גז טבעי נוזלי הממוקמים בשש מדינות, ורכישה זו מהווה המשך לאסטרטגיה שלה להשיג חשיפה לנכסי גז טבעי נוזלי איכותיים. הרכישה מתבססת גם על נוכחות ההשקעה של EIG באוסטרליה ומספקת ל-EIG פלטפורמה לצמיחה עתידית ב-LNG העולמי.

ר. בלייר תומאס, יו"ר ומנכ"ל EIG, אמר: "זוהי עסקה פורצת דרך המשקפת את האמון החזק שלנו בנכס, בשותפים שלנו ובחשיבות של גז טבעי נוזלי כמאפשר קריטי של מעבר האנרגיה. העסקה ממנפת את הניסיון הרב של EIG ב-LNG העולמי כדי לספק זרם אטרקטיבי ויציב של תזרימי מזומנים למשקיעים שלנו".

פרטי עסקה מרכזיים

במסגרת העסקה, ל-EIG תהיה הזכות למנות חבר אחד לדירקטוריון APLNG ולשמור על זכויות והגנות מקובלות של בעלי המניות.

העסקה קיבלה אישור מהוועדה האוסטרלית לבדיקת השקעות זרות והיא כפופה לוויתור על זכויות מנע על ידי ConocoPhillips ו- Sinopec, כמו גם תנאי השלמה מקובלים אחרים.

מורגן סטנלי שימש כיועץ הפיננסי של EIG בקשר לעסקה זו ואלנס לינקליטרס וליית'ם ווטקינס שימשו כיועצים משפטיים.

אודות EIG
EIG היא משקיעה מוסדית מובילה במגזר האנרגיה הגלובלי עם 22.5 מיליארד דולר מנוהלים נכון ל-30 ביוני 2021. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתשתיות של אנרגיה ושקשורות לאנרגיה על בסיס גלובלי. ב-39 שנות ההיסטוריה שלה, EIG הקציבה יותר מ-38 מיליארד דולר למגזר האנרגיה באמצעות יותר מ- 373 פרויקטים או חברות ב-38 מדינות בשש יבשות. הלקוחות של EIG כוללים רבות מקרנות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות וקרנות ממשלתיות בארה"ב, אסיה ואירופה. המטה של EIG נמצא בוושינגטון הבירה, עם משרדים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של EIG בכתובת www.eigpartners.com.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il