TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קהילת "יזמיות" יחד עם AWS משיקה תכנית AI ראשונה מסוגה עבור נשים יזמיות מייסדות


הילה אוביל ברנר_באדיבות יזמיות
בתכנית החדשה, מומחי מחשוב הענן של אמזון ווב סרוויס AWS ילמדו וילוו יזמיות ישראליות מייסדות, המחזור הראשון יפתח בסוף חודש נובמבר. הגשת המועמדות לתכנית פתוחה עד אמצע אוקטובר
קהילת "יזמיות", הקהילה הראשונה והמובילה עבור נשים ישראליות יוזמות בתחומי הטכנולוגיה, יחד עם AWS (Amazon Web Services), מכריזה על תכנית ייחודית המיועדת לנשים יזמיות. תכנית ה-AI הראשונה מסוגה, "AIm High", נועדה עבור נשים מייסדות, שרוצות לקחת את המיזם שלהן לשלב הבא באמצעות הטמעת טכנולוגיות ML/AI (בינה מלאכותית ולמידת מכונה) פורצות דרך במוצרים שלהן.
במסגרת התכנית יזכו מספר יזמיות ללמוד במשך עשרה שבועות ישירות מהמומחים של אמזון ווב סרוויס AWS, בעלת השירותים המתקדמים בענן, ולעבוד עמם על פיתוח מוצריהן. בנוסף, יתקיימו במסגרת התכנית מפגשים נוספים בהן ילמדו היזמיות על אודות גיוס כספים, גיוס כוח אדם, Go to market ועוד.
התכנית מיועדת למיזמים טכנולוגיים בשלב Early-Stage עם MVP עובד. בכל מיזם חייבת לכהן מייסדת אחת לפחות, בין אם נושאת בתפקיד טכנולוגי ובין אם לאו. על כל מיזם שיתקבל לתכנית לעסוק בפיתוח מוצר שמשתמש בטכנולוגיית AI / ML ו/או מעוניין להטמיע טכנולוגיות אלה בליבת המוצר. הגשת המועמדות לתכנית, שתחל ב22 בנובמבר ,תסתיים באמצע אוקטובר.
את התכנית מנהלת מטעם יזמיות נטלי וידל, שותפה מנהלת בקהילת יזמיות, שרואה בתוכנית צעד משמעותי נוסף בקידום היזמות הנשית הטכנולוגית בישראל.
מקימת קהילת "יזמיות" ומנהלת התכנית הישראלית של Techstars, הילה אוביל ברנר מסרה: "התכנית המיוחדת שבנינו מביאה את טובי המומחים של אמזון ווב סרוויס AWS להמשיך ולעבוד עם יזמיות בתחומי ה- AI/ML. אני מתרגשת ושמחה על ההזדמנות המדהימה להוביל את התכנית הזו, שנבראה למען הנשים היזמיות בישראל. אני קוראת למייסדות שעומדות בקריטריונים להגיש מועמדות לתכנית".
אודות יזמיות:
הקהילה הראשונה והמובילה עבור נשים ישראליות יוזמות. הקהילה פועלת בתחומי הטכנולוגיה, הביו-טק והחדשנות. חזון הקהילה הוא להגדיל באופן דרמטי את הנוכחות של נשים יזמיות בענף ההיי-טק והביו-טק בשנים הקרובות, הסרת חסמי הכניסה של נשים אל עולם היזמות וקידום נשים שעשו את הקפיצה לעולם זה. בין השאר, פועלת הקהילה להגשים את ייעודה באמצעות הנגשת ידע והקניית כלים מקצועיים, תמיכה ועזרה הדדית בין נשים יוזמות, יצירת הזדמנויות בארץ ובחו"ל, חבירה לשותפים אסטרטגיים ובנייה של רשת תמיכה מקיפה לחברות הקהילה. הקהילה הוקמה לפני כ-10 שנים והיא מונה כיום כ-6,500 חברות.
בין שיתופי הפעולה המובילים של קהילת יזמיות, בנוסף ליוזמה זו עם AWS, נמנים Microsoft Accelerator, WIX, UK-Israel Tech Hub כלכליסט, שגרירות ארה"ב ועוד ארגונים רבים מרחבי הארץ והעולם. כמו כן, הארגון יוצר פרויקטים יוצאי דופן עם Google campus TLV כגון פרויקט Google campus for moms שהוכיח את עצמו כפרויקט דגל ואומץ ברחבי העולם.
קהילת "יזמיות" מפיקה זו השנה החמישית ברציפות את הגרסה המקומית של She Loves Tech, תחרות הסטארט-אפים הבינ"ל הגדולה ביותר בעולם לנשים.
את "יזמיות" הקימה הילה אוביל ברנר, מנהלת התכנית המקומית של האקסלורטור היוקרתי Techstars. אוביל ברנר היא יזמת סדרתית שהקימה שלוש חברות, בהן WhiteSmoke המציעה פלטפורמה לעריכה והגהה של טקסטים באנגלית ונסחרת כיום בבורסה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il