TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת תצפית נדל"ן רכשה חטיבת קרקע של 135 דונם על הכנרת בשווי מוערך של מעל 50 מיליון שקל


קרקע על הכנרת שנרכשה על ידי קבוצת תצפית נדלן. צילום: אלעד נחמני
הקרקע כוללת רצועת חוף של 20 דונם בסמוך למלון ימק"א המוכר בכנרת ובכוונת החברה לבחון שימושים שונים בקרקע שרכשה
קבוצת תצפית נדל"ן רכשה חטיבת קרקע בשטח 135 דונם בכניסה הצפונית לטבריה על אגם הכנרת, מתוכם רצועת חוף של 20 דונם. החברה רכשה את הקרקע במשותף עם איש העסקים המקומי אבי דהאן ובוחנת ייעודים שונים בקרקע. הקרקע היתה בבעלות משותפת של איש עסקים איטלקי עם יורשיו של יאיר ובמן ז"ל שהיה מגדולי הקבלנים בצפון הארץ. שווי הקרקע מוערך ביותר מ-50 מיליון שקל.

מדובר בקרקע הפרטית הגדולה ביותר באזור טבריה, והתב"ע שחלה עליה כוללת מספר ייעודים שונים, ביניהם כ- 43 דונם מיועדים למתקנים הנדסיים בהם ניתן לעשות מספר שימושים כגון- מתקני סירות, אגירת חשמל, מתקני פינוי אשפה וכדומה. היזמים יוכלו בין היתר להשתמש בחלקות החוף לשירותי הסעדה. ייחודיות נוספת של הקרקע היא שרובה מישורית, וחלקה הגדול נמצא ממערב ובצמוד לשכונת המגורים מצפה רקת שנמצאת בחלקה המערבי של טבריה.

לדברי זאב ג'וזף, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תצפית נדל"ן, "הקרקע שנרכשה ובתוכה גם רצועת החוף היא אחת מעתודות הקרקעות האחרונות שהיו פנויות בטבריה ובאזור הכנרת, והיא נחשבת לנדירה. האזור זוכה לביקושים גבוהים ומחירי הקרקעות מרקיעי שחקים, כך שמבחינתנו מדובר בעסקה מצוינת. כמו כן זו חטיבת הקרקע הפרטית הגדולה ביותר בתחום השיפוט של העיר טבריה ואנו רואים בה עסקה אסטרטגית לחברה ומאוד מאמינים באזור".

שמוליק כהן, שמאי מקרקעין מחברת SK שמאות, המתמחה בליווי פיננסי ואשר מלווה בפועל מספר עסקאות רב באזור טבריה ועל חוף הכנרת, מציין שאחרי הרבה מאוד שנים בהם רק דיברו על פוטנציאל לא ממומש של העיר, הרי שבתקופה האחרונה אנחנו עדים למספר רב של פרויקטים בהיקפים גדולים באזור טבריה והכנרת, פרויקטים אשר מושכים בין היתר משקיעים רבים מחוץ לעיר. לגבי העסקה הנוכחית הרי שהמיקום הנדיר על רצועת החוף בקו ראשון למים, היתרון לגודל לצד מגוון היעודים הרב הקיימים והפוטנציאלים משקפים כדאיות כלכלית מהותית בבחינת הביקושים הגבוהים לצד היצע נמוך".

קבוצת תצפית נדל"ן עוסקת ביזמות ואחזקת נדל"ן למגורים, מסחר, תעשייה, לוגיסטיקה ואנרגיה. החברה מחזיקה בנכסים מניבים בישראל ומקדמת הקמת מתחם ענק של 70 אלף מ"ר בכניסה ליישוב אלפי מנשה הכולל מסחר, משרדים ומרכז לוגיסטי. בתחום המגורים תצפית מקדמת פרויקטים רבים בשלבי תכנון שונים לאלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, בין השאר ברמת גן, בת ים, חולון, הרצליה, ירושלים, קריית ים, נשר, מבוא מודיעים ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il