TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Tech Mahindra דורגה במקום הראשון ב- OneOffice Alignment עבור BPS בדו"ח 2021 של Horses for Sources


TechMlogo
דורגה 5 מתוך 10 ספקיות שירותי החוזים הדיגיטליים המובילות ב-2021
זכתה להכרה בזכות המומחיות העמוקה שלה בתחום כמו גם המומחיות הדיגיטלית האופקית באספקת שירותי חוויית לקוח במוקדי שירות

ניו דלהי, 6 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE):


Tech Mahindra, ספקית מובילה של שירותים ופתרונות טכנולוגיים להמרה דיגיטלית, ייעוץ והנדסה מחדש של עסקים, הודיעה כי זרוע מיקור החוץ לתהליכים עסקיים שלה דורגה במקום הראשון בדירוג OneOffice Alignment בדו"ח Horses for Sources לשנת 2021. Tech Mahindra מוקמה במקום ה-5 מקרב 10 ספקיות שירותי החוזים הדיגיטליים המובילים לשנת 2021, והיא זכתה להכרה בזכות המומחיות העמוקה שלה בתחום כמו גם המומחיות הדיגיטלית האופקית באספקת שירותי חוויית לקוח במוקדי שירות.

שירותי התהליכים העסקיים של Tech Mahindra זכו להכרה כספקי פתרונות מוקדי שירות דיגיטליים חכמים, אינטואיטיביים ואסטרטגיים. החברה צוינה כ-'ספקית פתרונות דיגיטליים תילה עם יכולות חדשניות' ביד צוות המחקר ב-Horses for Sources. יתר על כן, Tech Mahindra מחזקת את נוכחותה בשוק באמצעות פתרונות ששמים את האדם במוקד, עם סוללה של פתרונות טכנולוגיים מובנים ועם שותפים המניעים פתרונות טכנולוגיים המבוססים על אינטליגנציה בהשראת האדם (AI), אנליטיקה חכמה, וכן מיכון חכם. בדוחות שמציגים את 10 החברות המובילות מוקמה החברה:

מקום 1 ב-OneOffice Alignment
מקום 2 בעומק ורוחב השירותים
מקום 5 בחדשנות כוללת
מקום 6 בחדשנות משותפת ושיתוף פעולה
מקום 6 בצמיחה
"שירותי התהליכים העסקיים של Tech Mahindra יחד עם פורטפוליו הארגונים שלה מחויבים לספק פתרון מוקד שירות דיגיטלי הוליסטי מבוסס ענן הכולל עיצוב חוויית לקוח, אנליטיקת חיזוי המבוססת על לימוד מכונה/תהליכי שפה טבעית ויכולות מיכון חכמות. ההכרה היא עדות לתיק ה-BPS השלם שלנו, לחוזקו, לאסטרטגיה ולחזון שלנו לשפר את שירותי חוויית הלקוח", אמר בירנדרה סן, מנהל עסקי, שירותי תהליכים עסקיים, Tech Mahindra.

Tech Mahindra מציעה פתרונות מותאמים אישית מבוססי ענן המכוונים להתמקדות בחוויה הדיגיטלית של משתמשי קצה, אסטרטגיה, קריאייטיב, תוכן ומסחר באמצעות BIO Agency, BORN Group, Mad*Pow ו-Eventus.
"עבור OneOffice Alignment, הגישה הקודם כל דיגיטלית של Tech Mahindra והמיקוד הכפול ב-EX ו-CX ממש זוכים לתהודה בקרב הלקוחות. זה נתמך ביכולת טכנולוגית חזקה הכוללת כלים קנייניים ומסגרות אנליטיקה", אמרה מליסה אובריאן, מנהלת מחקר ב-CX Services.

שירותי התהליכים העסקיים של Tech Mahindra מספקים פתרונות המבוססים על הדור הבא של מודל AAC - אנליטיקה, מיכון וייעוץ. הוא מסופק באמצעות כוח אדם רב לשוני מיומן ביותר - כוח עבודה בגודל של יותר מ-60 אלף הפועלים מ-15 מדינות ומכסים למעלה מ-10 תעשיות (תקשורת, מדיה ובידור, קמעונאות ומוצרי צריכה שוטפים, בריאות ומדעי החיים, בנקאות ושירותים פיננסיים, תחבורה, אירוח ולוגיסטיקה, וכן ייצור ושירותים).

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il