TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סינגפור תמנף את פלטפורמת ניתוח האיומים לאינטרנט של הדברים של ארגון הסייבר העולמי


The Global Cyber Alliance
הפלטפורמה Automated IoT Defence Ecosystem של הארגון מספקת התראות מוקדמות לגבי התקפות סייבר על התקני אינטרנט של הדברים
סינגפור וניו יורק , 6 באוקטובר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

סוכנות אבטחת הסייבר (CSA) בסינגפור הכריזה היום כי היא תשתף פעולה עם ארגון הסייבר העולמי (GCA) כדי למנף את פלטפורמת Automated IoT Defence Ecosystem (AIDE) כדי לעקוב אחרי איומי אינטרנט של הדברים, ולהתייחס אליהם, במטרה להגן על מרחב האינטרנט של הדברים. פרויקט זה יהיה הפעם הראשונה בה תיושם פלטפורמת AIDE בקנה מידה גדול.

המספר הגלובלי הכולל של התקני אינטרנט של הדברים צפוי לצמוח לכדי 50 מיליארד עד 2030. גידול זה מציג משטח התקפה ענק בפני שחקנים זדוניים, וזה יכול להוביל לתוצאות כמו גניבת מידע אישי ולהפרעה לשירותים על ידי שימוש בהתקני האינטרנט של הדברים כצמתי בוטנט ולבצע באמצעותם התקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS). יש צורך במוכנות יזומה כנגד איומי אינטרנט של הדברים גלובליים והתקפות המידע, כך שמדינות יוכלו להיות מוכנות טוב יותר לפני שהגל הבא של הבוטנטים יגיע לחופינו.

פלטפורמת ניתוח האיומים יכולה לספק ל-CSA נראות לגבי סוגי איומי הסייבר המתייחסים לאינטרנט של הדברים. אלו יכולים בתורם להשפיע על מרחב הסייבר של המדינה. התובנות מהפלטפורמה מאפשרות לשותפים לקבוע מדיניות, ובמקביל להגדיר אמצעים טכניים כדי להגן כנגד כיווני איום שיכולים לזרום דרך התקני האינטרנט של הדברים. התוצאה היא מוכנות טובה יותר ומרחב סייבר בטוח יותר לשימוש באינטרנט של הדברים.

"השימוש בתקני אינטרנט של הדברים גדל באופן מעריכי. CSA הציגה מספר יוזמות לשיפור אבטחת האינטרנט של הדברים, כולל סכמה ראשונה בעולם לתיוג רב שלבי של התקני אינטרנט של הדברים צרכניים - Cybersecurity Labelling Scheme. יוזמה אחרונה זו - השותפות שלנו עם GCA עם AIDE - תעזור לנו להיות מוכנים טוב יותר מפני התקפות אפשריות על התקני אינטרנט של הדברים. אבטחת סייבר היא ספורט קבוצתי שבו לכולם יש חלק לשחק. CSA תמשיך לעבוד עם בעלי עניין כדי לחפש דרכים לבניית מרחב אינטרנט של הדברים עמיד ומאובטח יותר", אמר דייויד קו, נציב אבטחת הסייבר ומנכ"ל CSA.

האקו-סיסטם AIDE של GCA היא מרכיב מרכזי בפרויקט. מאגר גדול זה של מודיעין איומי אינטרנט של הדברים מסתמך על מלכודות דבש המופצות ברחבי העולם באופן מבוזר, ועל הזרמת נתונים של השותפים.

לדברי מר פיליפ רייטינגר, נשיא ומנכ"ל GCA, "זוהי הזדמנות ייחודית להגדיל את שיתוף הפעולה הבינלאומי של GCA ולהרחיב את רשת השותפים שלנו, מסוכנויות אבטחת סייבר ושחקני אינטרנט גדולים ועד לאקדמיה ומוסדות מחקר. פרויקט זה – והתמיכה של CSA בכללותה – הם אבן דרך מכרעת במפת הדרכים שלנו לאקוסיסטם של AIDE ובחזון ארוך הטווח שלנו בנושא אבטחת סייבר של IoT. העובדה שמאמץ זה מתרחש בסינגפור, ספינת דגל עולמית לטכנולוגיה, תסלול את הדרך להרחבת ההיקף הראשוני של הפרויקט לערים חכמות בינלאומיות אחרות".

למידע נוסף על AIDE בקרו: https://www.globalcyberalliance.org/aide/
אודות the Global Cyber Alliance
The Global Cyber Alliance - ברית הסייבר העולמית (GCA) היא מאמץ בינלאומי חוצה מגזרים המוקדש להפחתת סיכוני הסייבר ולשיפור העולם המחובר שלנו. אנו משיגים את המשימה שלנו על ידי איחוד קהילות גלובליות, יישום פתרונות קונקרטיים ומדידת ההשפעה GCA, 501(c)(3) בארה"ב. עמותה ללא מטרות רווח בבריטניה ובבלגיה, נוסדה בספטמבר 2015 על ידי משרד התובע המחוזי של מנהטן, משטרת העיר לונדון והמרכז לאבטחת אינטרנט. מידע נוסף באתר www.globalcyberalliance.org.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il