TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דלפיקס הודו חוצה 100 עובדים בשנתיים


Delphix
לחברה משרות פנויות לרבות בכירות, חרף המגפה וכיום יש לה יותר מ-30 משרות פנויות מיידיות בדרגים מנהליים ובכירים בהנדסה, שיווק ו-IT.





בנגלור, הודו, 4 באוקטובר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Delphix, חברת הנתונים המובילה בתעשייה עבור DevOps, הודיעה היום על חציית רף 100 העובדים בהודו, שנתיים בלבד לאחר שהשיקה מרכז מו"פ חדשני ביותר ב- NCR. החברה ממשיכה להעסיק במרץ, גם במהלך המגפה, וכיום יש לה יותר מ-30 משרות פנויות מיידיות בדרגים מנהליים ובכירים בהנדסה, שיווק ו-IT.

"השקנו את מרכז המו"פ ההנדסי שלנו בהודו בשנת 2019 כדי לתמוך בחדשנות ובצמיחה. התמזל מזלנו שחלק מהכישרונות הטובים במדינה מצטרפים לצוות שלנו", אמר ג'דידיה יואה, מנכ"ל דלפיקס.

עובדי דלפיקס בהודו חלוצים בכמה מהחידושים המרכזיים של החברה, כולל פרויקטים הנדסיים מובילים לשילוב עם אורקל, SAP S/4HANA, Salesforce, SQL Server, Postgres, MongoDB ועוד.

"ההון האינטלקטואלי של צוות ההנדסה שלנו בהודו היא דבר ראשון במעלה. אני נרגש לבנות על המומנטום ולהמשיך להרחיב את הנוכחות שלנו ברחבי המדינה", אמר ויג'יי אנתוני סבסטיאן, מנכ"ל, הודו.

צוות משאבי האנוש של החברה זכה בפרס Stevie® ארד בקטגוריית "צוות משאבי האנוש של השנה" בטקס פרסי העסקים האמריקניים השנתי ה-19. הפרס הכיר במאמצי הצוות לקחת את החברה מ"הישרדות לשגשוג" במהלך המגפה.

"כאשר המגפה השפיעה על כמעט 40% מהעובדים שלנו בהודו, עומס העבודה היה משותף עם אזורים אחרים, ניתנה חופשה ממושכת לנפגעים, והוקם כוח משימה בסיסי כדי לעזור ולתמוך בעובדים במצוקה. הוצבנו גם מדיניות מרחוק לעובדים שלנו בהודו", אמר ג'ייסון בינדר, סמנכ"ל אנשים בדלפיקס.

דלפיקס הודיעה לאחרונה על עלייה בשיעורי גיוון העובדים הכולל שלה מ-29.5% ברבעון הרביעי של 2021 ל-31.7% ברבעון הראשון של 2022, צמיחה של יותר מ-2% ברבעון האחרון. נשים מהוות כמעט רבע מכוח העבודה. החברה רשמת גידול בכוח העבודה לנשים שלה מ-22.8% ברבעון הרביעי של 2021 ל-24.7% ברבעון הראשון של 2022, צמיחה של כמעט 2% ברבעון האחרון.

מוקדם יותר השנה הודיעה החברה על צמיחה שנתית של יותר מ- 85% בשנת הכספים שהסתיימה בינואר 2021 בהשוואה לשנה הקודמת, מה שדחף אותה לרווחיות non-GAAP. לקוחות דלפיקס כוללים כיום 24 מחברות פורצ'ן 100, שבעה מעשרת הבנקים המובילים בצפון אמריקה, חמישה מתוך עשרת חברות הטלפוניה המובילים בעולם, ויותר מ-60 ספקי ביטוח ובריאות.

אודות Delphix

Delphix היא חברת הנתונים המובילה בתעשייה עבור DevOps.

הנתונים חיוניים לבדיקת מהדורות יישומים, מודרניזציה, אימוץ ענן ותוכניות AI/ML. אנו מספקים פלטפורמת נתונים אוטומטית של DevOps עבור כל היישומים הארגוניים. Delphix מסווה נתונים לציות לפרטיות, מאבטחת נתונים מתוכנות כופר ומספקת נתונים יעילים וירטואלים עבור CI/CD.

הפלטפורמה שלנו כוללת ממשקיDevOps APIs חיוניים להקצאת נתונים, רענון, הרצה אחורה, אינטגרציה ובקרת גרסאות. חברות מובילות, כולל מלונות Choice, J.B.Hunt ופאני מיי, משתמשות בדלפיקס כדי להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית. לקבלת מידע נוסף, בקרו www.delphix.com או עקבו אחרינו בלינקדאין, טוויטר ופייסבוק.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il