TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בליץ טכנולוגיות התקשרה בהסכם לאספקת קטנועים חשמליים ושירותים נלווים בשווי של כ- 2 מיליון ש״ח באירופה


בליץ
הצדדים יפעלו להרחבת והעמקת שיתוף הפעולה ביניהם בשנת 2022, עם פוטנציאל להזמנת המשך בשווי של 9.5 מיליון ש״ח
לדברי רפאל מוזינסקי, מנכ״ל BLITZ, ״בליץ שמה לעצמה מטרה אסטרטגית - לצמוח גלובאלית ולהפיץ את הייחודיות והיתרון שלה בטריטוריות חדשות בכלל ובמדינות באירופה בפרט, תוך הרחבת שרותי המידע הניתנים למשתמש. אנו זוכים להתעניינות משמעותית וכן לביקוש עבור הפתרון שלנו.

ההסכם שחתמנו הינו הראשון עליו אנחנו מדווחים, אשר יעזור לנו להתרחב למדינות נוספות, להפיץ את הבשורה של בליץ ולחתום על עסקאות נוספות תוך הרחבת הפעילות בשנת 2022. המודל העיסקי שפיתחנו המשלב בין קטנועי החברה ומעטפת השירותים, המידע והנוחות שהחברה מעניקה למשתמשי הקצה מוכיח את עצמו פעם אחר פעם, החל משלב הוכחת ההיתכנות ועד לחתימה ולמכירה.

החסכון בפליטות פחמן, היבט בעל פרופיל גבוה באירופה, החסכון בדלק ובהוצאות תפעוליות שוטפות, המעטפת השירותית מקצה לקצה בבית הלקוח בשילוב יכולות המידע והדיאגנוסטיקה, מאפשרים ללקוחותינו תזרים חיובי מהיום הראשון של העסקה, וביחד הם שמביאים אותנו לסף דלתם של הלקוחות המובילים בעולם.

כל זאת, בנוסף להיבטים נוספים משמעותיים כדוגמאת הסוללות המתחלפות המייתרות את מגבלת הטווח בכלים חשמליים, הטעינה המתבצעת על-ידי הלקוח עצמו, בעמדת טעינה ניידת שיכולה להיות מוצבת בכל סניף והמבטיחה טעינה מלאה תוך פרק זמן של פחות משעתיים וכן העיצוב נטול הכבלים המאפשר למרכזי השירות לפעול בחלל אסתטי ונוח לציי אופנועים.

אני סמוך ובטוח כי עסקה זו היא הראשונה מיני רבות עליהן נדווח לכם, משקיעינו, עוד השנה.״


5 לאוקטובר 2021, ישראל, תל אביב (ת״א:בליץ): חברת בליץ טכנולוגיות, העוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של קטנועים חשמליים ומתן פתרונות טכנולוגיים לשיפור השירות ולאופטימיזציה של ה- Last Mile delivery מעדכנת היום על השלמת עסקה ראשונה באירופה.

בהמשך להודעת החברה מיום ה- 1 לאוגוסט 2021 בה דיווחה החברה על מספר פרויקטים של הוכחת היתכנות (POC) עם לקוחות פוטנציאלים באירופה. בליץ שמחה להודיע על הזמנה ראשונית מחברה המתמחה במשלוחי חבילות ב- Last Mile delivery שבין לקוחותיה נמנים Amazon, IKEA, Zolando, Frichti ועוד. ההזמנה, בשווי כולל מוערך של כ- 500 אלף אירו כוללת אספקת קטנועים חשמליים ושירותים נלווים שיתפרשו באופן לינארי על פני 3 שנים. מסירת האופנועים מתוכננת במהלך תקופה של 6 חודשים, כך שתחילת האספקה ומתן השירותים מתוכננת לרבעון הרביעי של 2021.

כמו כן, בשל הפידבק החיובי שהתקבל ומתקבל, ולאור העניין הרב מצד לקוחות בינלאומיים, החברה מודיעה כי היא מרחיבה את אזור ה- POC ופעילותה גם לצרפת.

בהמשך להזמנה ראשונית זו, הצדדים הסכימו לפעול במשותף להרחבת והעמקת שיתוף הפעולה ביניהם בשנת 2022, עם פוטנציאל להזמנת המשך בשווי מוערך של כ- 2.5 מיליון אירו בשנת 2022.
כחלק מהעסקה יסופקו ללקוח קטנועים מהדגם החדש, BLITZ 3000X, המתוכננים לנסיעה רציפה ללא צורך בטעינה זאת בזכות הסוללות המתחלפות. בנוסף תספק בליץ שירות לאחר מכירה הכולל תמיכה, תפעול, תחזוקה, תיקונים ושירותי דרך שוטפים 24/7 בבית הלקוח, שירותי Data, ניטור ואיסוף מידע.
החברה ממשיכה בימים אלו לקיים פרויקטים של הוכחת היתכנות (POC) עם לקוחות פוטנציאליים נוספים ומצפה להזמנות נוספות ברבעון זה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il