TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וויפרו הודיעה על מינויו של מוחמד אראף לראש אזור ודירקטור ניהולי לכל המזרח התיכון


WIPRO
אראף יתמקד בחזון הצמיחה העסקית של וויפרו, בלוקליזציה, בניית המותג ובניית קשרי המרה ומודרניזציה עם לקוחות במגזרי מפתח בכל רחבי האזור
דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 01 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

Wipro Limited, (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), חברה גלובלית מובילה לשירותי טכנולוגיות מידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים, הודיעה על מינויו של מוחמד אראף לראש אזור ודירקטור ניהולי לכל המזרח התיכון.

אראף יתמקד בחזון הצמיחה העסקית של וויפרו, בלוקליזציה, בניית המותג ובניית קשרי המרה ומודרניזציה עם לקוחות במגזרי מפתח בכל רחבי האזור.
אראף הוא מנהל ותיק שמביא עמו 20 שנות ניסיון עם חברות רב לאומיות שונות במזרח התיכון, והוא שימש בתפקידי מפתח בהובלת תהליכי המרה אצל לקוחות בתעשיות שונות.
בתפקידו האחרון, ארף היה מנהל אזורי ב-Gulf של מיקרוסופט, כשהיה אחראי להנעת תוצאות מוצלחות עבור הלקוחות, וזאת באמצעות מינוף פריסות טכנולוגיות ויישומים בסביבות עבודה מרובות עננים, עם מינוף של נתונים, בינה מלאכותית, CRM, ERP, אבטחה ברמה ארגונית, ושילוב של השימוש בכלים פרודוקטיביים ושיתוף פעולה של מיקרוסופט. בנוסף הוא עמד בראש קבוצות בוורטיקאלים שונים בתעשייה, כשהוא מספק מכירות והתמחות טכנולוגית עבור פתרונות ענן עסקיים וברמת הפרמיום. לפי כן, אראף פיתח מומחיות רחבה במרחב השירותים המנוהלים במזרח התיכון עם תפקידים בכירים בתאגיד NCR ו-Avaya.
אראף ידווח לנ.ס. באלא, מנכ"ל - APMEA בחברת וויפרו.
"המזרח התיכון היה מוקד אסטרטגי עבור Wipro במשך למעלה משני עשורים, ואף יותר מכך כעת עם הביקוש הגובר לפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית מקיפים, זריזות וקנה מידה, דרישות טכנולוגיות מיוחדות וחדשנות. אני נרגש לקבל בברכה את אראף ובטוח כי מנהיגותו והבנתו העמוקה של שוק זה יובילו להצלחה גדולה יותר של הלקוחות ולהזדמנויות עסקיות משופרות התומכות בשאיפות הצמיחה שלנו באזור זה", אמר נ.ס. באלה, מנכ"ל – APMEA, Wipro Limited.

"אני נרגש להיות חלק מ-Wipro ולהתפעל באמת מהתרבות, רוח המצוינות והערכים הארגוניים שלה. אני מצפה לעזור לחזק את קשרי הלקוחות והאקוסיסטם שלנו במזרח התיכון, להגביר את ההשקעות ביכולות מקומיות, ולהמשיך להניע תפיסת מותג חיובית כדי לאפשר צמיחה רחבת היקף ובת קיימא עבור Wipro", אמר מוחמד אראף.

2021 מציינת שני עשורים של נוכחות של Wipro במזרח התיכון. במהלך השנים הללו, Wipro שיתפה פעולה עם מספר ארגונים מובילים במגזר הציבורי והפרטי בטרנספורמציה העסקית ובמסעות הדיגיטליים שלהם. תוך הכרה בפוטנציאל הצמיחה העצום של האזור, Wipro ביצעה השקעות אסטרטגיות רבות בטכנולוגיה ובמומחיות בתחום, חיזקה את נוכחותה המקומית עם כוח עבודה מקומי מגוון ומתמצא בטכנולוגיה, הקימה שותפויות אסטרטגיות והקימה משרדים במרכזים כלכליים מרכזיים.

אודות וויפרו בע"מ

Wipro Limited וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה בתחום שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-200,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש וטוב יותר.

מידע צופה פני עתיד

המידע צופה פני עתיד הכלול בזאת מייצג את הדעות של וויפרו לגבי אירועים עתידיים, שרבים מהם מעצם מהותם לא ודאיים ומעבר לשליטה של וויפרו. מידע זה כולל, אך לא רק, מידע לגבי סיכויי הצמיחה של וויפרו, התוצאות העתידיות של הפעילות הפיננסית שלה, והתוכניות, ציפיות וכוונות שלה. וויפרו מזהירה את הקוראים שהמידע צופה פני עתיד הכלול בזאת כפוף לסיכונים ואי ודאויות שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה שצופים במידע הזה. הסיכונים ואי הוודאויות האלה כוללים, אך לא רק, סיכונים ואי ודאויות בנוגע לתנודות ברווח, ההכנסות והרווחים שלנו, היכולות שלנו להפיק ולנהל צמיחה, להשלים פעולות מוצעות של החברה, התחרות העזה בשירותי מחשוב, היכולת שלנו לשמור על החיסכון בעלויות שלנו, עליות שכר בהודו, היכולת שלנו למשוך ולהשאיר אנשי מקצוע מאוד מיומנים, חריגות בזמנים ובעלויות בחוזים עם מחירים ולוחות זמנים קבועים, התרכזות לקוחות, הגבלות על הגירה, היכולת שלנו לנהל את הפעילות הבינ"ל שלנו, קיטון בביקוש לטכנולוגיות בתחומי ההתמקדות החשובים שלנו, שיבושים ברשתות תקשורת, היכולת שלנו להשלים ולשלב בהצלחה רכישות, חבות לנזקים בחוזי השירות שלנו, ההצלחה של החברות שבהן אנו מבצעים השקעות אסטרטגיות, ביטול של תמריצים פיסקליים ממשלתיים, אי יציבות פוליטית, מלחמות, הגבלות חוקיות על גיוס הון או רכישת חברות מחוץ להודו, שימוש לא מורשה בקניין הרוחני שלנו ותנאים כלכליים כלליים שמשפיעים על העסקים ועל הענף שלנו. התנאים שנצרו על ידי מגיפת קוביד-19 יכולים להקטין את ההוצאה על טכנולוגיה, להשפיע לרעה על הביקוש למוצרים שלנו, להשפיע על שיעור ההוצאה של הלקוחות ויכולים להשפיע לרעה על היכולת או הרצון של הלקוחות שלנו לרכוש את המוצרים שלנו, לעכב את החלטות הרכישה של לקוחות פוטנציאליים, להשפיע לרעה על היכולת שלנו לספק שירותי ייעוץ באתר ועל היכולת שלנו לספק ללקוחות שלנו או לעכב את ההספקה של המוצרים שלנו, וכל אלה יכולים להשפיע לרעה על המכירות, התוצאות התפעוליות והביצועים הפיננסיים הכוללים העתידיים שלנו. הפעילות שלנו עשויה להיות מושפעת לרעה גם על ידי מגוון של גורמים חיצוניים הקשורים למגיפת קוביד-19 שאינם בשליטה שלנו. סיכונים נוספים שיכולים להשפיע על התוצאות התפעוליות העתידיות שלנו מתוארים באופן מלא יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך, כולל אך לא רק דוחות שנתיים על גבי טופס 20-F. דוחות אלה זמינים בכתובת www.sec.gov. אנחנו עשויים, עת לעת, לפרסם מידע צופה פני עתיד נוסף, בכתב או בעל פה, כולל מידע שכלול בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך ובדוחות שלנו לבעלי המניות. אנחנו לא מתחייבים לעדכן כל מידע צופה פני עתיד שעשוי להתפרסם מעת לעת על ידינו או בשמנו.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il