TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חנה, וסע בתחבורה ציבורית בקלות


נסיעה בתחבורה ציבורית בפנגו
מעכשיו משתמשי אפליקציית פנגו יוכלו לשלם באמצעותה גם עבור נסיעות בתחבורה הציבורית
אפליקציות התחבורה הפופולאריות Moovit ו-פנגו, ממשיכות להוביל את מהפכת התשלומים בתחבורה הציבורית בישראל

חברת פנגו שהחלה כשירות סלולרי לתשלום על חניה ובשנים האחרונות הרחיבה את הפלטפורמה הטכנולוגית, נותנת מענה נרחב לנהגים ונוסעים במגוון פתרונות תשלום לתחבורה חכמה, ומרכזת את כלל תשלומי התחבורה והשירותים הנלווים במקום אחד. פנגו ממשיכה להתפתח כאפליקציית התחבורה המובילה בישראל עם מעל 2.2 מיליון משתמשים, והחל מהיום משתמשיה הנוסעים בתחבורה ציבורית, באופן קבוע או מזדמן, יוכלו לשלם גם עבור נסיעתם בקלות ונוחות באמצעות האפליקציה.
עם השקתה של רפורמת שיטת התשלומים בתחבורה ציבורית של משרד התחבורה (בדצמבר האחרון), Moovit ו-פנגו, שתי אפליקציות התחבורה הפופולאריות בישראל, שלכל אחת מהן למעלה מ-2 מיליון משתמשים בארץ, חברו יחדיו על מנת לספק מענה לכלל נוסעי התחבורה הציבורית ולשפר את חוויית התשלום והנסיעה. שיתוף הפעולה בין החברות מאפשר לנוסעי תחבורה ציבורית, קבועים ומזדמנים, לשלם על נסיעתם ברכבת, באוטובוס, במטרונית, בכרמלית ובקרוב גם ברכבת הקלה, בקלות דרך הנייד.
הנוסעים ייהנו משירות "חנה וסע" ישירות מהנייד, וישלמו הן עבור החניה שלהם והן עבור הנסיעה בתחבורה ציבורית, באמצעות אפליקציה אחת - אפליקציית פנגו. שירות זה מאפשר לכל אדם המעוניין להחנות את רכבו בהגיעו ליעד, ולהמשיך את הדרך באמצעות תחבורה ציבורית, לעשות זאת בקלות ובנוחות, ללא צורך בהטענת כרטיס הרב-קו או רכישת כרטיס נייר, וללא צורך באפליקציות נוספות.
מהלך זה, מחזק את מעמדה של פנגו כאפליקציה המובילה לכל שירותי הרכב והדרך וכך היא מספקת פתרון הוליסטי לכל לקוחותיה שיכולים לתדלק עם פנגו, לחנות עם פנגו בחניון, ולהמשיך את נסיעתם בתחבורה ציבורית ללא צורך בהוצאת הארנק.


איך זה עובד?
נכנסים לאפליקציית פנגו, ולוחצים על אייקון תחבורה ציבורית - דרכו ניתן להירשם לשירות התשלומים על נסיעה בתחבורה ציבורית בקלות, ולאחר הרישום ניתן להשתמש בשירות באופן מיידי. תיקוף הנסיעה יעשה על ידי סריקת קוד QR עם העלייה לאוטובוס ובכניסה לרכבת. החיוב נעשה בסוף החודש, רק עבור הנסיעות שמבצעים – וזאת בניגוד לאמצעים אחרים אותם צריך להטעין מראש.
רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "מהלך זה הוא עוד צעד משמעותי בהמשך הובלתה של פנגו במתן ערך משולב למשתמשיה בתחום הניידות והתחבורה. אנו נמשיך לצמוח ולהתפתח במטרה לייצר חוויה קלה נוחה ומתקדמת ללקוחותינו”.
יובב מידד, סמנכ"ל שיווק וצמיחה ב-Moovit: "מניסיוננו, הנגשת 'ניידות כְּשֵירוּת כולל', באופן אמיתי ומלא, מעלה את שביעות הרצון של נוסעי התחבורה הציבורית ובכך, מעלה את רמת השימוש בה. שילוב יכולות טכנולוגיות עם חברות נוספות, כדוגמת שיתוף הפעולה עם פנגו, מאפשר להעשיר את המוצרים הטכנולוגיים בתחום התחבורה הציבורית ולהפוך את הנסיעה עבור משתמשי הדרך לפשוטה ונוחה יותר".

אודות פנגו
פנגו (www.pango.co.il) היא האפליקציה הפופולרית בישראל המציעה ל- 2.3 מיליון לקוחותיה פתרון כולל לתחבורה חכמה. פנגו הוקמה בשנת 2007, החלה כשירות סלולרי לתשלום על חניה ובשנים האחרונות הרחיבה את הפלטפורמה הטכנולוגית ונותנת מענה נרחב לנהגים ונוסעים במגוון פתרונות תשלום לתחבורה חכמה, פנגו מרכזת את כלל תשלומי התחבורה והשירותים הנלווים במקום אחד במטרה לשפר את חווית הנוסע ולחסוך לו זמן וכסף. האפליקציה מאפשרת תשלום על חניה ב- 74 רשויות, תשלום ב - 400 חניונים, כבישי אגרה, שירותי חילוץ, שירות תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות של סונול ושירות תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם מוביט. בנוסף מספקת החברה שירותים משלימים ללקוחותיה בעלי הרכבים ובהם איסוף לטסט וטיפול וביטוח רכב. בשנת 2018 נבחרה פנגו על ידי משרד הכלכלה לאחת מבין 100 החברות החדשניות בישראל.


אודות Moovit
www.moovit.com) Moovit) מקבוצת אינטל היא מובילה עולמית במתן פתרונות MaaS - Mobility As a Service ומפעילת אפליקציית הניידות העירונית הפופולרית בעולם. החברה נרכשה על ידי אינטל במאי 2020 על מנת לאחד כוחות יחד עם Mobileye ולקדם את אסטרטגיית ה-MaaS של החברה. יחד, Moovit ו-Mobileye מאיצות את המעבר העולמי לתחבורה אוטונומית.
אפליקציית Moovit, מדריכה את משתמשיה כיצד להתנייד ביעילות ובנוחות בסביבה העירונית בכל אמצעי התחבורה האפשריים. לאפליקציה שהושקה ב-2012, יש כיום למעלה מ-1 מיליארד משתמשים, ביותר מ-3,400 ערים ב -112 ארצות, והיא זמינה ב-45 שפות ב-Android, iOS ו-Web App.
Moovit אוספת עד שש מיליארד נקודות מידע אנונימיות ביום, שמתווספות למאגר הגדול בעולם של נתוני נסיעה וניידות עירונית. החברה מציעה פתרונות MaaS מבוססי AI עבור ממשלות, ערים, רשויות תחבורה וחברות פרטיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il