TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קנזון נכנסת לתחום האנרגיה המתחדשת והקלינטק


מקימה את יוניגרין ביחד עם קבוצת יוניוויס של יונתן שפנאוף בהשקעה כוללת של למעלה מ- 5 מיליון שקל במזומן ובהקצאת מניות
בשלב הראשון תשקיע קנזון 2.25 מיליון שקל במזומן וכן תרכוש פעילות קיימת בהקצאת מניות בשווי 1.1 מיליון שקל בנוסף ל- 400 אלף שקל במזומן. הצלחת אחד או יותר ממרכיבי הפורטפוליו תביא להשקעה של 1.75 מיליון שקל נוספים # החברה המשותפת, יוניגרין, תשלב ייזום פרוייקטים בטכנולוגיות מתקדמות לאנרגיה ירוקה וקידום טכנולוגיות עתידיות להשבחת מקורות האנרגיה, לצד מכירת פתרונות ללקוחות בישראל ובחו"ל # שי זהר, יו"ר קנזון: "חברנו לצוות חזק אשר מביא לחברה המשותפת הן ייזום מסחרי והן ייזום טכנולוגי וחשוף כל הזמן להזדמנויות בתחום. ננגיש את הפעילות לשוק ההון באמצעות בנייה של חברה חדשה על מנת להציף ערך לבעלי המניות שלנו"

קנזון (Canzon), בהנהלת אבישי פישמן (מנכ"ל) ושי זהר (יו"ר), מודיעה היום כי היא נכנסת לפעילות האנרגיה המתחדשת והקלינטק ומקימה את יוניגרין, חברה משותפת בשליטה משותפת עם קבוצת יוניוויס של יונתן שפנאוף (אשר ימונה למנכ"ל יוניגרין) בהשקעה כוללת של למעלה מ- 5 מיליון שקל: החברה תשקיע ביוניגרין 2.25 מיליון שקל וכן תרכוש פעילות רווחית משלימה באמצעות הקצאת מניות בשווי 1.1 מיליון שקל בנוסף ל- 400 אלף שקל במזומן, אשר תוחזק במלואה על ידי יוניגרין. יוניוויס, בבעלות יונתן שפנאוף, הינה חברה יזמית לאנרגיה ירוקה עם דגש על פתרונות הנדסיים וטכנולוגיים ייחודיים לייצור אנרגיה נקייה. יוניווייס מחזיקה צוות מקצועי בתחום האנרגיה, אשר לצד פעילות שוטפת של ייעוץ והנדסה עבור חברות אנרגיה גדולות, שוקד על ייזום ומסחור של טכנולוגיות פורצות דרך בסקטור. יונתן שפנאוף שימש כמנהל ההקמה מטעם היזם של דליה אנרגיות, המחזיקה בתחנת הכח הפרטית הגדולה בישראל בהספק של 900 מגה-וואט, ומופעלת באמצעות גז טבעי, ובהמשך כמנכ"ל רפק אנרגיה. דרור שפירא מצוות ההנהלה של יוניוויס, אשר ישמש כנושא משרה ביוניגרין, שימש בשורה של תפקידים בכירים בהם מנהל כספים בשלמה סיקסט ובשפיר הנדסה בה ריכז את מימון הפרוייקטים.

החברה המשותפת, שתשלב ייזום טכנולוגיות מתקדמות לאנרגיה ירוקה וקידום טכנולוגיות עתידיות להשבחת מקורות האנרגיה, תהיה בשליטה משותפת של קנזון ויוניוויס כאשר, הניהול השוטף והפיתוח העסקי יהיה בהובלת יונתן שפנאוף ומימון הפעילות יהיה בהובלת הנהלת קנזון. עמידה באבן דרך אשר תשקף הצלחה באחד או יותר ממרכיבי הפורטפוליו תביא להשקעה של 1.75 מיליון שקל נוספים, כאשר החברה צופה שהתקדמות כזו תאפשר מימון משמעותי יותר או סגירה פיננסית במקום שבו תושג ההתקדמות.

החברה המשותפת תעסוק בפיתוח וייזום פרוייקטים, לצד טכנולוגיות פורצות דרך בסקטור:

ייזום של פרויקטים בתחום הפוטו-וולטאי - מדובר בטכנולוגיה בשלה ומוכחת כשהאסטרטגיה העסקית היא פנייה לטריטוריות בתוליות יותר באגן הים התיכון אשר האסדרה בהן מספקת מצד אחד, אולם התחום עדיין בחיתוליו, טרם כניסת שחקנים גדולים ובינלאומיים כך שעדיין ניתן ליצור ערך במהירות באופן דומה למה שהתרחש בשנים האחרונות בישראל ובמדינות מערביות אחרות. נבחנים כיום פרוייקטים בהיקף גדול המצויים בשלב הייזום וההתקשרות לצורך ההקמה ואשר מקודמים על ידי הצוות.
קידום מיזמים טכנולוגיים בשיתוף עם תאגידים בסקטור האנרגיה ומכון מחקר מוביל - יוניגרין תפעל לקדם מיזמים המשלבים טכנולוגיה פורצת דרך בתחומי תפוקת החשמל הסולארי והפקת מימן 'ירוק', המצויים בשלבי התקשרות עם תאגידים ועם מכון מחקר מוביל ועל כן הודעת החברה לבורסה בת"א אינה מכילה את הפרטים בעניינם. התקדמות מסחרית באחד או יותר מהם תביא להתקיימות אבן דרך ולהשקעה נוספת (בה חלק החברה יהא 1.75 מיליון שקל).

בנוסף, ליוניוויס ישנה פעילות תפעולית בעלת תזרים חיובי בהיקף של מאות אלפי ש"ח בשנה אשר משרתת כיום מספר לקוחות בישראל ומטפלת במפגעי ריח – יוניאייר, אשר נכנסת במלואה לחברה המשותפת. פעילות זו מתבססת על זכיינות בלעדית של חברה איטלקית בשוק הישראלי. כמו כן, ליוניאייר קשר שוטף עם השוק אשר מאפשר אפיקי צמיחה (אשר ייבחנו על ידי יוניגרין) באמצעות כניסה לסקטורים נוספים או הרחבת היצע המוצרים בתחום איכות הסביבה.

אבישי פישמן, מנכ"ל קנזון ו-שי זהר, יו"ר, מסרו כי, "אנחנו מייצרים זרוע נוספת לקנזון, בתחום שצומח במהירות ואשר מתאים מאד לשוק ההון. אנו רואים בכניסתנו לתחום האנרגיה המתחדשת והקלינטק פוטנציאל עסקי ופיננסי גבוה שרק יילך ויגדל בשנים הקרובות". עוד הוסיף פישמן כי, "פעילות יוניגרין תהווה תוכן מרכזי לפעילותה של קנזון לצד פיתוח והפעלה של קרן ארגמן להשקעות בנדל"ן, אשר הודיעה על השקעה (לצד שותפים מוגבלים בקרן) בארבעה פרוייקטים ראשונים. המהלך יכלול מיצוב מחדש של החברה בשוק ההון ובסקטור האנרגיה, אשר זוכה לעניין רב בקרב המשקיעים".

יונתן שפנאוף, הבעלים של יוניווייס מסר כי, "העולם כפי שאנו מכירים עומד בפני אחד המשברים הגדולים שידענו. משבר האקלים הציף בצורה דרמטית את הצורך בפתרונות טכנולוגיים ליצירת תחליפים לא מזהמים למקורות האנרגיה הקונבנציונליים. אנרגיה ירוקה המתבססת על משאבי טבע אכן תספק מענה חלקי לסוגיות אלו, אולם ברור כיום לחלוטין ההכרח להתמודד עם תוצרי הלוואי ולפתח תהליכים נקיים ותוצרי אנרגיה ירוקים. יוניגרין תיטול חלק במאמץ זה באמצעות שילוב של אנשי הנדסה ופיתוח טכנולוגי ואנשי פיתוח עסקי ומימון, לצד אנשי שוק ההון והפלטפורמה של קנזון, כאשר כולם יחד יקדמו טכנולוגיות בתחומי waste to energy, מימן, דלקים ירוקים ומקורות אנרגיה ירוקים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il