TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אירני סחר משיקה אתר אונליין לשיווק מוצרי מזון ובריאות


ערכת מאצה 22 קרבון מחיר 249.9 צילום יחצ
תשווק לראשונה ערכת פרימיום של תה מאצ'ה יפנית
חברת 22 קרבון – 22 Carbon מבית אירני סחר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, משיקה אתר און ליין לשיווק מוצרי מזון וביראות, במסגרתו תשווק בשלב הראשון את ערכות תה מאצ'ה היפנית. עד כה שווק בישראל שקיות המאצ'ה יפנית ברשתות השיווק והמזון וכבר בשבוע הקרוב ישווקו ערכות פרימיום ברכישה מקוונת.

ערכת הפרימיום כוללת בין היתר: כלים מסורתיים להכנת משקה המאצ'ה: מקציף תה- אשר נועד למוסס את המאצ'ה עם מעט מים חמים ליצירת מרקם אחיד, קערה- הנועדה לערבוב המשקה ולשתייתו, כפית- המשמשת לכפית מדידה, אשר מודדת את כמות אבקת תה המאצ'ה למשקה ושקית אבקת תה מאצ'ה- המכילה 50 גרם של תה מאצ'ה איכותית.

כמו כן, הערכה מכילה ספר מתכונים מגוון, אשר מציע מתכונים בריאים וקלים להכנה ביתית המבוססים על אבקת תה המאצ'ה, כמו: גלידת מאצ'ה מנטה, כדורי אנרגיה מאצ'ה, פנקייק מאצ'ה ועוד מבחר מאכלים טעימים ובריאים.

ערכת המאצ'ה נמכרת באתר ב - 249.9 ₪

חברת "22 קרבון – 22 Carbon", מבית אירני סחר, השיקה לאחרונה בישראל את משקה מאצ'ה טבעי, העשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי.

תה המאצ'ה מבוסס על אבקת תה טבעית שנוצרה מצמחי תה טריים, אשר עברו תהליך של טחינה עדינה ואיכותית. צמחי המאצ'ה עשירים בנוגדי חמצון ומכילים כלורופיל, חומצות אמינו ועוד ערכי מזון חשובים כמו וויטמינים ומינרליים. המאצ'ה מכילה קפאין שמתפרק בצורה נכונה בגוף בשונה מקפה וניתן להכין איתה משקאות בריאות נוספים ואף מתכוני אפייה מגוונים מלבד לתה המאצ'ה, כמו: לאטה חם או קר, גלידה, עוגות ועוד. בנוסף, ניתן לשלב את אבקת תה המאצ'ה כתבלין במאכלים שונים מה שישדרג את הטעם ואף יוסיף ערך תזונתי למזון.
ניתן לרכוש באתר האונליין Carbon 22:
https://he.22carbon.com/shop


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il