TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בליץ טכנולוגיות שהביאה לבורסה בת״א את בשורת הקטנועים החשמליים מדווחת על תוצאות החציון הראשון לשנת 2021


בליץ
ההכנסות בחציון הסתכמו בכ - 4.2 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-3% וההכנסות משירותים קפצו בכ – 21% והסתכמו לכ-1.9 מיליון ש"ח

לדברי רפאל מוזינסקי, מנכ״ל BLITZ ״אנו גאים להיות חלק ממשמעותי מהמהפכה הגלובלית של מעבר לתחבורה חשמלית. המודעות לתחבורה מונעת חשמל הולכת וגדלה ועם תמיכה רגולטורית מתאימה השוק צפוי לגדול בקצב מרשים. בליץ מכוונת את פעילותה לרובד העסקי ורובד המידע שאנחנו מוסיפים כנדבך מהותי במוצר שלנו אמור להוות מכפיל כח בחדירה שלנו לשווקים הגלובליים ולתת לנו ערך מוסף אמיתי על פני התחרות.
אני בטוח ביכולתנו לבצע ולעמוד באתגרים.
אנו שמחים על תוצאות החברה בחציון שהושגו תוך כדי שהחברה הייתה עסוקה בתהליך הכניסה של בליץ מוטורס בע"מ לחברה הציבורית ומזכיר כי הגידול בהוצאות נובע מההוצאות בגין העסקה, מהשקעה בפיתוח וטיוב הצוותים כהכנה לפריסה בינלאומית.
אנו עם הפנים לאירופה ומקבלים משוב חיובי ביותר מניסויי השדה שאנו עורכים. "

דגשים לתוצאות החציון הראשון לשנת 2021

ההכנסות הסתכמו בכ-4.2 מיליון ש"ח, צמיחה של 3% לעומת החציון המקביל אשתקד
הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 1.6 מיליון ש"ח, עלייה של כ- 25%, לעומת סך של כ-1.3 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA המותאם מפעילות נמשכת הסתכם בהפסד בסך של כ- 2.3 מיליון ש"ח, לעומת 0.2 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד

26 לאוגוסט 2021, ישראל, תל אביב (ת״א:בליץ): חברת בליץ טכנולוגיות מפרסמת היום את הדוחות לחצי הראשון של 2021.

מכירות קטנועים ואביזרים הסתכמו לכ- 2.3 מיליון ש"ח, ירידה של כ- 8%, לעומת סך של כ- 2.5 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 1.6 מיליון ש"ח, עלייה של כ- 25%, לעומת סך של כ- 1.3 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד.
ההפסד התפעולי הסתכם לסך של כ- 33 מיליון ש"ח, לעומת סך של כ- 0.4 מיליון ש"ח, וזאת על רקע כניסתה של בליץ מוטורס לשלד בורסאי ורישום הוצאות רעיוניות לא תזרימיות חד פעמיות בשל הטיפול החשבונאי בעסקת המיזוג שטופלה חשבונאית כרכישה במהופך, בגובה של כ- 30.2 מיליון ש"ח והוצאות בגין יועצים בסכום של כ- 0.3 אלפי ש"ח.
ההפסד הנקי הסתכם לסך של 32.9 מיליון ש"ח, לעומת סך של כ- 0.4 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד.
EBITDA מותאם של החברה הסתכם להפסד של כ- 2.3 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של כ- 0.2 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד.
בחישוב מדד ה-EBIDTA המותאם של החברה, נוטרלו הוצאות חד פעמיות שהתהוו לחברה בשל הטיפול החשבונאי בעסקת המיזוג כרכישה במהופך המהוות הוצאות רעיוניות שאינן תזרימיות או תפעוליות בסכום של כ- 30.2 מיליון ש"ח וכן עלויות בגין יועצים מקצועיים בסכום של כ- 0.3 מיליון ש"ח הקשורים בעסקת המיזוג.
מדד ה EBITDA המותאם מתבסס על מדד EBITDA, אשר אינו מדד חשבונאי, ומחושב כרווח הנקי של החברה בנטרול עלויות מסים, מימון ופחת. בחישוב EBITDA מותאם נוטרלו הוצאות נוספות אשר התהוו בשל טיפול חשבונאי על בסיס תקני חשבונאות IFRS של מכשירים פיננסיים, ירידת ערך נכסים בלתי מוחשיים ועלויות חד פעמיות הקשורות בעסקת המיזוג.
לחברה תזרים מזומנים חיובי של כ- 16.2 מיליון ש"ח כתוצאה מעסקת המיזוג וההנפקה הפרטית שבוצעה בסמוך לאחר העסקה. יתרת המזומנים ושווי המזומנים של החברה נכון ליום 30 ביוני 2021 הסתכמה ב-16.5 מיליון ש"ח והחוב הסתכם ב-7.2 מיליון ₪ אולם כולו כנגדו הכנסות מלקוחות בשנים הקרובות.

אודות בליץ
בליץ מפתחת קטנועים חשמליים, חסכוניים ומהירים המיועדים לשימוש אינטנסיבי לטובת השוק המסחרי.
החברה הוקמה על ידי רפאל מוזינסקי שמכהן כמנכ"ל. רפאל, גדל בבלגיה ובוגר תואר ראשון כלכלה ופיננסים בלונדון. לאחר סיום לימודיו, עבד רפאל בברקליס קפיטל כדירקטור בתחום המסחר ובתום חמש שנות קריירה, עבר לישראל. רפאל הושפע רבות מהדימוי של ה- “start-up nation” שהצית בו את התשוקה שהובילה להקמת חברת בליץ. בליץ מביאה את בשורת התחבורה הירוקה ושיפור יעילות האנרגיה והמשאבים. בליץ מספקת לקהל לקוחותיה מגוון נרחב של שירותים הכוללים תמיכה, תפעול, ביטוח, תחזוקה, ושירותי מידע נרחבים.
יו״ר דירקטוריון החברה הינו דוד מחלב אשר עד לאחרונה שימש כמנכ"ל חברת פוינטר וזאת עד למכירתה ל-ID Systems.
קטנועי החברה מנוטרים 24/7 תוך איסוף מידע (Data) מלא המיועד לשיפור השרות ולאופטימיזציה של ה-Last Mile delivery. בין לקוחות בליץ ניתן למנות את דומינוס פיצה, פיצה האט, מקדונלד'ס וג'פניקה, לצד חברות שליחויות נוספות, רשויות ממשלתיות ומקומיות, דואר ישראל ועוד.
הטכנולוגיה שפיתחה בליץ מאפשרת לרוכב להנות מנסיעה רציפה, בקרת בלמים, הגבלת מהירות, לצד שיפור הבטיחות. הטכנולוגיה מאפשרת להשיג חיסכון תיפעולי משמעותי מיידי ביחס לכלי רכב הפועלים בהנעה של בעירה פנימית.
הטכנולוגיה החדשנית של בליץ כוללת סוללה קלה נשלפת, המאפשרת הטענה בעמדות נייחות וניידות תוך המשך נסיעה רציפה וללא צורך בפריסת תשתית טעינה חיצונית. טכנולוגיית החברה הוכיחה את עצמה, והצליחה להפחית את תאונות הדרכים בציי קטנועים – טכנולוגיה זו מצויה בראשית הדרך וצפויה לשפר את ביצועי הקטנוע ויחד עם נדבך נוסף בפיתוח להוות פלטפורמה מרכזית בניהול שרותי המשלוח העירוני (last mile solution).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il