TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שלמה החזקות בבעלות משפחת שמלצר מציגה רווח נקי בסך 247 מיליון ש"ח בחציון האחרון


אסי שמלצר. צילום ישראל הדרי
פי 5.5 מחציון א' 2020. הכנסות הקבוצה ברבעון השני לשנת 2021 גדלו בכ-46% לכ-1.2 מיליארד ש"ח

שלמה החזקות מפרסמת הבוקר (ב') את הדוחות הכספיים לחציון הראשון ולרבעון השני לשנת 2021 ומציגה גידול חד בכל הפרמטרים
אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה אמר הבוקר: "התוצאות של הרבעון שני והחציון הראשון לשנת 2021 מציגות שיא ברווחי הקבוצה. האסטרטגיה בה דבקנו לאורך הדרך לפיה מתרכזת הקבוצה בהעצמת פעילותה בתחומי שירותי הליסינג וההשכרה, מוכיחה את עצמה בתוצאות אלה יותר מתמיד. תחום הביטוח שמתנהל לצד פעילות הרכב של הקבוצה הביא גם הוא תוצאות מרשימות, זאת בזכות אסטרטגיה סדורה וניהול נכון לאורך משבר הקורונה ובכלל.
המגוון הרחב של השירותים שיודעת שלמה להציע והיכולת לאבחן בזמן אמת את התנהגות השוק ואת צרכי הלקוחות הישראליים, מאפשרת לנו לתת מענה מדויק ואיכותי ולהנות מתוצאות מרשימות. הקבוצה צפויה להמשיך ולצמוח בפעילויות הליבה לצד אפשרות להרחיב את הפעילות לתחומים נוספים מעבר לעולם הרכב, בדומה לכניסתנו לתחום התיירות בשנה החולפת".
הכנסות הקבוצה ברבעון השני לשנת 2021 גדלו בכ-46% לכ-1.2 מיליארד ש"ח לעומת 841 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. גידול שמתרחש בזכות שיפור בפעילות הרכב והאשראי וחברת הביטוח. ההכנסות במחצית הראשונה זינקו לכ-2.4 מיליארד ש"ח בכ-32% לעומת הכנסות של 1.8 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2021 זינק בכ-113% והסתכם בכ-145 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-68 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2021 קפץ לכ-248 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-45 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
כשבוע לאחר שהגישה טיוטת תשקיף לקראת הנפקה של מניותיה לציבור - שלמה ביטוח מציגה בחציון זה המשך גידול בתפוקות עם רווח נקי שמזנק לסך של 74 מיליון ש"ח לעומת הפסד של 6 מיליון ש"ח בחציון המקביל בו פרצה מגפת הקורונה בשנה שעברה. שלמה ביטוח רשמה רווח מהשקעות בחציון זה בסך 71 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד בסך 58 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה בשנה שעברה בה החל משבר הקורונה שהשפיע על כלל השווקים בעולם. הגידול ברווח נובע בעיקר כתוצאה מגידול בתפוקות ומגידול בהכנסות מהשקעות בשוק ההון.
הרווח התפעולי מפעילות הרכב והאשראי ברבעון השני לשנת 2021 גדל לכ-140 מיליון ש"ח לעומת רווח תפעולי של כ-51 מיליון ש"ח.
בחציון הראשון של השנה הרווח התפעולי גדל בכ-117% והסתכם בכ-248 מיליון ש"ח לעומת כ-114 בחציון המקביל אשתקד. עיקר השיפור ברווח נובע משיפור בדמי השכירות הממוצעים, גידול במכירות כלי הרכב (הן במספר כלי הרכב שנמכרו והן ברווחיות) ומשיפור תפעולי.
הרווח לפני מס מפעילות הרכב והאשראי של הקבוצה גדל ברבעון השני של שנת 2021 לכ-122 מיליון ש"ח לעומת רווח לפני מס של כ-23 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. במחצית הראשונה הרווח זינק לכ-213 מיליון ש"ח לעומת כ-60 מיליון ש"ח בתקופה אשתקד.

הקבוצה ממשיכה להעמיק את פעילותה בתחום הליסינג הפרטי ומשקיעה משאבים רבים בהטמעת טכנולוגיות חדשות בממשקי השירות ללקוחות.
שלמה רכב מקבוצת שלמה זוכה לדירוג הגבוה ביותר בענף בישראל לאחר שבחודש האחרון חברת הדירוג מעלות הודיעה על העלאת דירוג של שלמה רכב לדירוג של ilAA- וחברת הדירוג מידרוג הודיעה על העלאת הדירוג של שלמה רכב לAa3.il-.

אודות שלמה החזקות
חברת שלמה החזקות, היא קבוצת עסקים פרטית בשליטת משפחת שמלצר העוסקת בתחום ליסינג, השכרה בארץ ובחו"ל ומכירת כלי רכב, ביטוח ואשראי חוץ בנקאי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il