TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הטכנולוגיה אידומו מפרסמת את דו"חותיה לחציון הראשון של 2021


אסף פוגל ירון קליש ודני קליש, צילום דרור סיתהכל
מציגה המשך צמיחה במכירות ובהיקפי הפעילות
במהלך החציון חתמה החברה על הסכמים חדשים בסך כולל מינימלי של כ-7.1 מיליון דולר, גידול של 61% לעומת החציון המקביל ב-2020

ההכנסות בחציון הראשון של 2021 צמחו בכ-22% לכ-4.9 מיליון דולר, לעומת 4 מיליון דולר בחציון המקביל ב-2020

הרווח הגולמי בחציון הראשון של 2021 עלה בכ-20% לכ-3.9 מיליון דולר, לעומת כ-3.3 מיליון דולר בחציון המקביל ב-2020

ה-ARR של החברה (הכנסות שנתיות מתחדשות) ליוני-2021 טיפס בכ-22% לכ-11 מיליון דולר לעומת יוני-2020

לחברה כ-170 לקוחות פעילים, גידול של כ-20 לקוחות ממספרם בסוף שנת 2020; צבר ההזמנות שטרם הוכרו בדו"חות הכספיים לתקופה עומד על כ-10.4 מיליון דולר

ירון קליש, מנכ"ל חברת אידומו: ״אנו ממשיכים להיות הגורם המשמעותי שדוחף תאגידי ענק למהפכה בחווית התקשורת עם לקוחותיהם. הטכנולוגיה המתקדמת של אידומו מאפשרת לתאגידים גלובאליים להניע מהלכים אסטרטגיים מול לקוחותיהם, אשר משפרים את הרווחיות, היעילות ועוצמת הנאמנות. לחברה מנועי צמיחה מגוונים וחזקים אשר ימשיכו לבוא לידי ביטוי ברבעונים הקרובים, וכן, בתקופה הקרובה נמשיך להוסיף שירותים מתקדמים הנשענים על טכנולוגיה חדשנית וקריאת מגמות העתיד של השוק ונרחיב את הפריסה הגאוגרפית שלנו לשווקים נוספים".

חברת אידומו (Idomoo) שפיתחה טכנולוגיה חדשנית בתחום הווידאו בהתאמה אישית לעסקים, אשר הנפיקה מניות לראשונה בבורסה בתל אביב בחודש יוני 2021, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לסיכום החציון הראשון של שנת 2021, המלמדות על המשך צמיחה בהכנסות וגידול בפעילות העסקית.

עיקרי התוצאות בחציון הראשון של שנת 2021:

ההכנסות של אידומו בחציון הראשון של שנת 2021 צמחו לכ-4.9 מיליון דולר, לעומת כ-4 מיליון דולר בחציון המקביל של 2020. הגידול נובע מגידול בפעילות החברה, הן כתוצאה מהעמקת המכירות ללקוחות קיימים והן כתוצאה ממכירות ללקוחות חדשים.

הרווח הגולמי טיפס בחציון הראשון של 2021 לכ-3.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-3.3 מיליון דולר בחציון המקביל של 2020.

הוצאות התפעול (הוצאות מחקר ופיתוח, מכירה שיווק והנהלה וכלליות) גדלו בחציון הראשון של 2021 לכ-7.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-6 מיליון דולר בחציון הראשון של 2020. הגידול נובע מגידול בהוצאות השכר (בעיקר בגין שכר מופחת בתקופה המקבילה אשתקד בעקבות משבר הקורונה) והן כתוצאה מעלייה בהוצאות חברת הבת מינטה, וכן גידול בגין הוצאות הקשורות בהנפקה.

ההפסד התפעולי של אידומו הסתכם בחציון בכ-3.5 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2.8 מיליון דולר בחציון המקביל.

ההפסד הנקי לחציון הראשון של 2021 עם הפסד של כ-5.2 מיליון דולר , לעומת הפסד של כ-2.9 מיליון דולר בחציון הראשון של 2020.

ההפסד הנקי המותאם (NON-GAAP) לחציון הראשון של 2021 הסתכם ל-3.9 לעומת הפסד של 2.9 מיליון דולר בחציון הראשון של 2020

נכון לסוף החציון הראשון של 2021 לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-24 מיליון דולר. יצויין, כי בחודש יוני 2021 השלימה החברה גיוס של כ-75 מיליון שקל בהנפקת מניות ראשונה לציבור.

ה-ARR של החברה (נתון ההכנסות השנתיות המתחדשות) טיפס נכון לסוף החציון בכ-22% לכ-11 מיליון דולר, לעומת החציון המקביל אשתקד. נתון ה-ARR מורכב מהכפלה ב-12 של נתוני הערך החוזר של כל החוזים של לקוחות עם הכנסה מתחדשת בחודש מייצג.

נכון לסוף החציון הראשון, לחברה כ-170 לקוחות פעילים, גידול של כ-20 לקוחות ממספר הלקוחות הפעילים נכון לסוף שנת 2020. על לקוחות החברה נמנים כיום תאגידי ענק, ובהם ג'י פי מורגן, פידליטי, אמריקן אקספרס, וודאפון, בל, פלייטיקה ועוד. במהלך החציון חתמה החברה על חידוש חוזה בסך של כ-2 מיליון דולר לשנתיים עם לקוח מתחום הגיימינג, נדבך חשוב בהרחבת פעילות החברה בתחום הגיימינג וכן בעל השפעה על צבר ההזמנות של החברה. בנוסף, לקוח מתחום הבנקאות הרחיב פעילותו לתחום חדש עם הסכם בסך כולל של 690 אלף דולר לשנה. כמו כן, לקוח נוסף מתחום המשכנתאות חידש והגדיל פעילותו בהסכם של 550 אלף דולר לשנה.



במהלך חודש אפריל 2021 החברה חתמה על חוזה שותפות ביפן עם קונצרן NEC, מחברות הטכנולוגיה ואינטגרציה מהגדולות ביפן, כאשר מספר הזדמנויות מכירה של פתרונות החברה כבר מצויים בתהליכי מכירה שונים על-ידו.



החברה גייסה מנהל עסקים אשר צפוי לרכז את פעילות החברה בגרמניה ובכך להעמיק את החדירה של החברה לשוק הגרמני. מנהל העסקים צפוי להתחיל את עבודתו בחברה בתחילת חודש ספטמבר 2021.



במהלך החציון הראשון החברה השלימה את יישום עמידתה בתקנות רגולציית HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act) בארה"ב, רגולציה מיוחדת לאבטחת המידע והגנה על מידע רפואי, תנאי מקדים לחדירה לתעשיית שירותי הבריאות (Healthcare) בארה"ב, כפי שצוין בסעיף 6.34.3 לתשקיף.



במהלך החציון הראשון חברת סיילספורס (Salesforce) אישרה את פתרון האינטגרציה של החברה עם סיילספורס וממועד זה החברה הוגדרה כשותף מאושר. הפתרון המשולב של החברה עם סיילספורס מפורסם בחנות האפליקציות של סיילספורס.



במהלך החציון הראשון החברה הצטרפה לתכנית השותפים של Adobe וחתמה עימה על הסכם שיתוף פעולה (בדומה להסכם השיתוף פעולה עם סיילספורס), כאשר החברה מפתחת אינטגרציה של הפלטפורמה שלה עם ענן המכירות של אדובי באמצעות הפתרון האינטרגטיבי עם אדובי, החברה תוכל לאפשר ללקוחותיה של אדובי לפנות ללקוחותיהם תוך שליחת וידאו פרסונלי דרך הממשק של אדובי. באמצעות תכנית השותפים החברה תהנה מפעילויות שיווק והפצה וחשיפה ללקוחות פוטנציאלים של אדובי.



לאחר תקופת הדו"ח השיקה אידומו (יולי 2021) גרסה חדשה לפלטפורמה של החברה (Next generation video platform) הכוללת את ה- Living video. ה- Video Living כולל מספר פונקציות אשר יכולות לעדכן אוטומטית את הווידאו באופן רציף אינטראקטיבי ודינמי ומאפשר לצופה לבצע בקלות עדכון והתאמה של הסרט לצרכיו דרך נגן המולטימדיה של החברה ובכך לעודד יצירת שיתוף הסרט והפיכתו לוויראלי. להערכת החברה ה- Video Living יאפשר לחברה להתבסס כשחקן משמעותי בשוק ה Enterprise Video-כך ששימוש ב- Video Living יאפשר ללקוחות החברה למקסם את יעילות השימוש במוצרי החברה למול לקוחות הקצה. הצלחה בפיתוח הכלים של ה - Video Living תאפשר לחברה להרחיב את אחיזתה בשוק ולהציע שימושים חדשים ללקוחות קיימים וחדשים, כך שלהערכת החברה הפלטפורמה החדשה של החברה תאפשר לה להגיע לקהל לקוחות חדש ולהרחיב את פעילותה מול לקוחותיה הקיימים.



אידומו פועלת בתחום הווידאו בהתאמה אישית באמצעות מערכת SaaS. החברה פיתחה מערכת פורצת דרך המשדרגת באופן משמעותי את התקשורת של חברות עם לקוחותיהן והופכת אותה לחכמה, מדויקת ואפקטיבית יותר. הטכנולוגיה של אידומו מאפשרת לחברות לשפר משמעותית את יכולות שיווק המוצרים והשירותים שלהן, באמצעות חיבור של עולם הווידיאו עם עולם ה- Big Data ליצירת סרטונים פרסונאליים המבוססים על נתונים הרלוונטיים לצרכן הקצה. כל זאת, בזמן אמת ובהיקף גדול של מיליוני סרטונים פרסונאליים בשעה. מבחינה זו, אידומו מספקת פתרונות לחסרונות של עולם הווידאו המסורתי ולמעשה מביאה את הדור הבא של הווידאו.


לחברה דירקטוריון מנוסה מאוד המורכב בין היתר מהיו"ר רמי קליש המשמש גם כשותף מנהל ומייסד קרן ההון סיכון פיטנגו, ולצידו היזם והמשקיע טל ברנח, שותף מנהל קרן ההון סיכון Disruptive, וכן חמי פרס שאף הוא שותף מנהל ומייסד קרן ההון הסיכון פיטנגו, ואוהד פינקלשטיין, שותף מנהל בקרן ההון סיכון Marker.

לדרקטוריון החברה הצטרפו יאיר בר-טוב והילה ערן-זיק כדרקטורים מטעם הציבור ו ואלה פלדר כדירקטורית בלתי תלויה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il