TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפקט הקורונה: עלייה בביקוש לדירות דופלקס בפרויקט "יאפא" ביפו


פרויקט יאפא. קרדיט טוטם הדמיות
בשל האפשרות לחדר עבודה או קליניקה המנותקת מחדרי המגורים
למעלה מ-90% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו ונותרו למכירה דירות אחרונות; מחירי הדופלקסים מתחילים מ-2.85 מיליון שקל

משבר הקורונה הוביל לשינויים בדפוסי הצריכה של רוכשי הדירות בישראל ולדרישות חדשות לגבי חווית המגורים שלהם. הרוכשים מחפשים יחידות דיור גדולות ומרווחות שיאפשרו מרחב מחייה ראוי לשהייה ממושכת בבית ככל ותידרש. בנוסף, רוכשי הדירות מחפשים דירות המאפשרות לעבוד מרחוק ואף להקים קליניקה או משרד ביתי מרווח כולל תשתיות תקשורת.
עקב העלייה במספר המועסקים שעובדים מהבית שהחלה לפני כשנה וחצי ועל פי הערכות צפויה להמשיך גם בשנים הקרובות, נרשמת עלייה חדה בביקושים ליחידות מגורים שיאפשרו זאת. על פי הערכות בשוק לפחות 50% מהשכירים בסקטור הפרטי משלבים כיום עבודה מהבית ובנוסף חלה עלייה בשיעור העובדים הפרילנסרים (עצמאים) ללא משרד קבוע.
רוני צברי, הבעלים של חברת צברים, מציין כי "בחודשים האחרונים נרשמת עלייה בביקושים לדירות הדופלקס שמציעה החברה בפרויקט 'יאפא' ביפו, בעיקר בקרב משפחות עם ילדים הזקוקות למרחבים דירתיים גדולים, מרפסת גדולה ובנוסף חדר נפרד לעבודה מהבית או ליחידת מתבגר. בנוסף בשבועות האחרונים אנו רואים עלייה בביקושים גם מצד משקיעי נדל"ן שזיהו את הפוטנציאל של השכונה והביקושים לדירות פרימיום. מבחינת המשקיעים, משפחות עם ילדים זה פלח שוק יציב שאינו עובר דירה מידי שנה".
בפרויקט יאפא מדובר בעצם ב"דופלקסים הפוכים" כלומר, הכניסה היא מהקומה העליונה של הדופלקס. בקומה זאת נמצאים חדרי האירוח, המגורים ומרפסת רחבת ידיים. משם יורדים קומה אחת ליחידה הכוללת חדר מרווח וכניסה פרטית מחדר המדרגות – כניסה זו מאפשרת בעצם להפוך את הקומה התחתונה למשרד או קליניקה המאפשר פרטיות מרבית.
מחירי הדופלקסים מתחילים מ-2.85 מיליון שקל לדופלקס המשתרע על פני 103 מ"ר כולל 20 מ"ר מרפסת.
פרויקט "יאפא" הוא פרויקט התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38 המוקם על ידי חברת צברים שבבעלות היזם רוני צברי ברחוב טוכולסקי ביפו - מרחק של כ-200 מטר מחוף הים ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת הקלה.
הפרויקט כולל 204 יחידות דיור ב-6 בניינים בני 8 קומות. למעלה מ-90% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו בין היתר לאוכלוסייה הכוללת משפחות צעירות וסטודנטים. כיום נותרו למכירה דירות דופלקס אחרונות, חלקן עם נוף פתוח לים. במסגרת הפרויקט יתבצע חידוש התשתיות ופיתוח של השטחים הפתוחים מסביב לפרויקט - תוקם שדרת עצים ופארק לרווחת התושבים.

בנוסף, יוקם חניון תת קרקעי הכולל 150 מקומות חניה ויותקנו 2 מעליות בכל בניין. האכלוס צפוי באפריל 2022. יש לציין כי חנייה פרטית בתל אביב תהפוך בקרוב למצרך נדיר לאחר שעיריית תל אביב אישרה תקן חנייה מחמיר מתוך מטרה להוריד את מספר כלי הרכב בעיר ולעודד את התושבים להשתמש בתחבורה ציבורית. הפרויקטים הבאים שייבנו בסמוך יגיעו כבר עם תקן חניה מצומצם של 0.5-0.8 חניות לכל יח"ד על פי המדיניות החדשה שאושרה בעירייה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il