TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איי. די. איי. ביטוח מסכמת את המחצית הראשונה לשנת 2021

הרווח הכולל של ביטוח ישיר במחצית הראשונה של 2021 הסתכם לכ-98 מיליון ש"ח, לעומת רווח של כ-63 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד
הרווח הכולל ברבעון השני הסתכם לכ-52 מיליון ש"ח

החברה ממשיכה להציג צמיחה במוצרי הבריאות, דירות וחיים
החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של 50 מיליון ש"ח בגין רווחי המחצית הראשונה של 2021

מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר: "אנו מסכמים את הרבעון השני של 2021 עם תוצאות טובות, המשקפות יציבות ברווח לאורך זמן. זאת על אף הדינאמיות בשוק, המושפעת מהשלכות הקורונה, מהתחרות ולמרות המחסור המתמשך בעובדים, שהשפעתו מתמתנת בימים אלה, בזכות השקעה רבה בגיוס ושימור של הון אנושי איכותי.
אני שמח לראות כי פירות המהלכים שאנו מבצעים בשנים האחרונות מגיעים לשורת הרווח. אנו שמים דגש מתמשך על טיוב התיק, תוך השקעה עצומה בטכנולוגיה מתקדמת ובעולמות ה-DATA והחדשנות. המותג הדיגיטלי שלנו, '9' ממשיך לעלות על התחזיות שלנו ומוביל תפיסה חדשנית בשוק. אנו ממשיכים להציג צמיחה איתנה בענפי דירות, חיים ובריאות הקלאסית וצופים כי ענפים אלה ימשיכו לצמוח ביתר שאת בשנים הקרובות.
הגישה שלנו, של ׳להיות שם כשהלקוח צריך אותנו׳, מכתיבה את פעילותנו ואנחנו ממשיכים לייצר עבור הלקוחות פתרונות ומוצרים ייחודיים, אשר מסייעים לנו להמשיך ולהוביל את שוק הביטוח הישיר, תוך שמירה על פסי הרווחיות אותם אנו מציגים לאורך זמן."

איי.די.איי. ביטוח פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לסיכום המחצית הראשונה והרבעון השני לשנת 2021.
מהדוחות עולה כי החברה סיכמה את הרבעון השני עם רווח של כ-52 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-72 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. את המחצית הראשונה סיכמה החברה עם רווח של 98 מיליון ש"ח לעומת כ-63 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. על תוצאות הרבעון השפיעו בעיקר: תוצאות נאות של רווחי השקעות שהסתכמו לכ-34 מיליון ₪ לפני מס, בדומה לרבעון המקביל אשתקד, וצמיחה ברווח בענף דירות. מנגד, עלייה בשכיחות התאונות ברכב רכוש ביחס לרבעון המקביל אשתקד, שהיה רבעון חריג בעקבות הסגר ההדוק וכן עליית המדד הגבוהה ברבעון וירידת עקום הריבית הביאו לירידה ברווחיות החיתומית בענפי הרכב. שיעור הירידה בפרמיות ברוטו התמתן והסתכם לכ-3% בזכות המשך צמיחה במוצרי הבריאות הקלאסית, דירות וחיים, יחד עם ההתקדמות בתהליך טיוב תיק הלקוחות ברכב רכוש.
החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של 50 מיליון ש"ח בגין רווחי המחצית הראשונה של 2021 המהווים 3.4 ש"ח למניה.
דגשים לתוצאות הרבעון השני לשנת 2021:

פרמיות ברוטו ברבעון השני הסתכמו בכ-558.9 מיליוני ש"ח בהשוואה לכ-578.5 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-3%. השינוי בפרמיות ברוטו הושפע מעליה בהיקף הלקוחות בתחומי דירות וחיים, אשר קוזזה על ידי ירידה בענפי הרכב והבריאות. כמו כן, לאור הקושי בגיוס עובדים, עקב מדיניות החל"ת, חווה החברה בתקופת הדוח, מחסור בנציגי מכירות, בדגש על ענפי חיים, בריאות ודירות, אשר השפיע גם הוא לשלילה על שיעור הצמיחה בענפים אלו.
הפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון הסתכמו בכ-579.1 מיליוני ש"ח בהשוואה לכ-623.8 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-7%.
הפרמיות ברוטו מעסקי ביטוח כללי ברבעון הסתכמו בסך של כ-415.5 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ-432.1 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-4%. הירידה בפרמיות ברוטו נובעת בעיקרה מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות, מהורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית והשפעות הסגרים שהיו על שכיחות התאונות, לצד צמיחה בענפי רכוש אחרים וחבויות אחרות.
הפרמיות שהורווחו ברוטו מעסקי ביטוח חיים ללא חסכון צמחו ברבעון בכ-5%, לעומת פרמיה בגין מוצרי חסכון שירדה בכ-53%. הגידול בפרמיה בביטוח חיים נובע בעיקר מגידול במספר הלקוחות ובהיקף הפעילות, אשר מותן בשל המחסור בעובדים, הקיטון בפרמיות בגין מוצרי חיסכון נובע ממכירת התיק הפנסיוני של החברה.
הפרמיות שהורווחו ברוטו מעסקי ביטוח בריאות ברבעון הסתכמו בסך של כ-63.3 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ-64.8 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-2%. השינוי בפרמיות ברוטו נובע מחד מצמצום פעילות במוצר תאונות אישיות עד סיום ההיתר לשווקו במתכונתו הקיימת בחודש מאי. ומאידך צמיחה של כ- 7% במוצרי הוצאות רפואיות ומחלות קשות, אשר מותנה בשל המחסור בעובדים.
ההכנסות מהשקעות נטו לרבות רווח כולל אחר (לפני מס) והכנסות מימון הסתכמו ברבעון לסך של כ-41.0 מיליוני ש"ח לעומת סך של כ-49.4 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, מתוכן הכנסות מהשקעות שאינן מיוחסות לפוליסות משתתפות ברווחים בסך של כ-34.4 מיליוני ש"ח בהשוואה לרמה דומה ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות ברבעון הסתכמו ההוצאות בכ-135.1 מיליוני ש"ח לעומת סך של כ-135.3 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הכולל לפני מס בתחום ביטוח כללי ברבעון הסתכם בכ-47.5 מיליוני ש"ח בהשוואה לרווח של כ-61.7 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע בעיקרו מירידה ברווחיות החיתומית בענפי הרכב, בין היתר בשל השפעת עקום הריבית והמדד והיות הרבעון המקביל חריג לטובה בשכיחות הנסועה, אשר קוזזו בחלקם על ידי עלייה ברווחיות החיתומית בענפי הרכוש האחרים והחבויות ועל ידי עלייה בהכנסות מהשקעות.

הרווח הכולל לפני מס בתחום ביטוח חיים ברבעון הסתכם בכ-17.2 מיליוני ש"ח לעומת סך של כ-23.2 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח נובע בעיקר מיחס תביעות נמוך במיוחד בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הכולל לפני מס בתחום ביטוח בריאות ברבעון השני הסתכם בסך של כ-9.2 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ-15.7 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-41%. הירידה ברווח נובעת מהרעה ביחס התביעות לעומת התקופה המקבילה, אשר קוזזה בחלקה על ידי ירידה בהוצאות.
הרווח הכולל לפני מס מתחומי הפעילות ברבעון הסתכם בכ-73.9 מיליוני ש"ח לעומת כ-100.6 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הכולל ברבעון הסתכם בכ-52.3 מיליוני ש"ח לעומת כ-72.1 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-27%. הקיטון נובע בעיקר מירידה ברווח החיתומי בשל עלייה בשכיחות התאונות ברכב רכוש ביחס לרבעון המקביל אשתקד, שהיה רבעון חריג בעקבות הסגר ההדוק וכן עליית המדד הגבוהה ברבעון וירידת עקום הריבית שהביאו לירידה ברווחיות החיתומית בענפי הרכב.

דגשים לתוצאות המחצית הראשון לשנת 2021:
פרמיות ברוטו במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו בכ-1.179.3 מיליוני ש"ח בהשוואה לכ-1,249.9 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-6%. השינוי בפרמיות ברוטו הושפע מעליה בהיקף הלקוחות בתחומי דירות וחיים, אשר קוזזה על ידי ירידה בענף הרכב בשל טיוב התיק והתגברות התחרות וכן בענף הבריאות עם צמצום הפעילות בענף תאונות אישיות. כמו כן, לאור הקושי בגיוס עובדים, עקב מדיניות החל"ת, חווה החברה בתקופת הדוח, מחסור בנציגי מכירות, בדגש על ענפי חיים, בריאות ודירות, אשר השפיע גם הוא לשלילה על שיעור הצמיחה בענפים אלו.
הפרמיות שהורווחו ברוטו במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו בכ-1,154.5 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ-1,261.4 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה, קיטון של כ-8%.
הפרמיות ברוטו מעסקי ביטוח כללי במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו בכ-893.4 מיליוני ש"ח, בהשוואה לכ-956.9 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. קיטון של כ-7% הנובע בעיקרו מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות, מהורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית והשפעות הסגרים שהיו על שכיחות התאונות, לצד צמיחה בענפי רכוש אחרים וחבויות אחרות.
הפרמיות שהורווחו ברוטו מעסקי ביטוח חיים ללא חסכון צמחו במחצית הראשונה של 2021 בכ-4% לעומת פרמיה בגין מוצרי חסכון שירדה בכ- 52%. הגידול נובע בעיקר מגידול במספר הלקוחות ובהיקף הפעילות, אשר מותן בשל המחסור בעובדים. הקיטון בפרמיות בגין מוצרי חיסכון נובע בעיקרו ממכירת התיק הפנסיוני של החברה.
הפרמיות שהורווחו ברוטו מעסקי ביטוח בריאות במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו בכ-126.8 מיליוני ש"ח, בהשוואה לכ-130.5 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-2%. הקיטון נובע מחד מצמצום פעילות במוצר תאונות אישיות עם סיום ההיתר לשווקו במתכונתו הקיימת וכן בשל צמצום שיווק מוצר ביטוח נסיעות לחו"ל מאז התפרצות מגפת הקורונה. מנגד החברה מציגה צמיחה של כ-7% במוצרי הוצאות רפואיות ומחלות קשות, אשר מותנה בשל המחסור בעובדים.
רווחים מהשקעות נטו לרבות רווח כולל אחר (לפני מס) והכנסות מימון הסתכמו במחצית הראשונה של 2021 בכ-95.8 מיליוני ש"ח לעומת הפסד בסך של כ-30.6 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, מתוכם רווחים מהשקעות שאינן מיוחסות לפוליסות משתתפות ברווחים בסך של כ-82.4 מיליוני ש"ח בתקופת הדוח לעומת הפסד בסך של כ-17.8 מיליוני ש"ח בתקופה מקבילה אשתקד. הגידול המשמעותי נובע מירידות חדות בשוק ההון כתוצאה מהשפעת מגפת הקורונה בתקופה המקבילה אשתקד.
הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות הסתכמו במחצית הראשונה של 2021 בכ-278.9 מיליוני ש"ח לעומת סך של כ-282.3 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. קיטון של כ-1% שהינו על אף הוצאות מיוחדות על השקת מותג "9 ביטוח" בתקופת הדוח.
הרווח הכולל לפני מס בתחום ביטוח כללי במחצית הראשונה של 2021 הסתכם בכ-82.3 מיליוני ש"ח, בהשוואה לרווח של כ-51.3 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-61%.
הרווח הכולל לפני מס בתחום ביטוח חיים במחצית הראשונה של 2021 הסתכם בכ-27.1 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ-44.1 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון ברווח נובע בעיקר מיחס תביעות נמוך במיוחד בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הכולל לפני מס בתחום ביטוח בריאות במחצית הראשונה של 2021 הסתכם בכ-16.0 מיליוני ש"ח, בהשוואה לרווח של כ-19.1 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח נובעת מהרעה ביחס התביעות, אשר קוזזה בחלקה על ידי ירידה בהוצאות.
הרווח הכולל לפני מס מתחומי הפעילות במחצית הראשונה של 2021 גדל ב-10% והסתכם בכ-125.4 מיליוני ש"ח, לעומת רווח של כ-114.5 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הכולל במחצית הראשונה של 2021 גדל בכ-56% והסתכם בכ-97.8 מיליוני ש"ח, בהשוואה לרווח של כ-62.7 מיליוני ש"ח בתקופה מקבילה אשתקד.


שיחת הועידה לסקירת תוצאות הרבעון תתקיים היום , 22 באוגוסט 2021 בשעה 10:00

להצטרפות לשיחה: Join Zoom Webinar
Webinar ID : 841 1899 9030


אודות החברה
איי.די.איי ביטוח בע"מ ("ביטוח ישיר"), חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל פועלת כבר 26 שנה והנה הגדולה והמובילה בתחומה. החברה מוחזקת כ-49.3% על ידי ביטוח ישיר-השקעות פיננסיות והיתרה על ידי הציבור. החברה פועלת עפ"י מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים. יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן ב"ביטוח ישיר". החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ביטוחיים אשר כוללים, בין השאר, ביטוחי רכב, דירה, בריאות, נסיעות לחו"ל, ביטוחי משכנתא, עסקים קטנים וביטוחי חיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il