TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניטרוניקס, בשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאות הרבעון השני לשנת 2021


יוניטרוניקס
גידול של 34% בהכנסות הרבעון השני, הכפלה של הרווח התפעולי בהשוואה לרבעון המקביל והחציון המקביל ל-7 מיליון שקל ו-14 מיליון שקל (בהתאמה)
תזרים חזק מפעילות שוטפת - במחצית הראשונה של השנה ייצרה יוניטרוניקס מזומנים בהיקף של כ- 16 מיליון שקל
החלו מכירות פלטפורמת SaaS ליצירת Dashboards עסקיים

חברת יוניטרוניקס, מובילה עולמית בשוק מוצרי האוטומציה, הנמצאת בשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2021. התוצאות משקפות הכנסות שיא של 38.4 מיליון ש"ח וגידול חד ברווח התפעולי אשר הוכפל ברבעון השני לכ-7.2 מיליון ש"ח לאור העלייה במכירות וצעדי צמצום עלויות. השיפור העקבי ברווחיות בא לידי ביטוי גם בתוצאות המחצית הראשונה של השנה בה הסתכם הרווח התפעולי ב-14.3 מיליון שקל, המשקף רווחיות תפעולית של כ-20% מסך הכנסות החברה. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השני של 2021 הסתכם בכ-6.7 מיליון ש"ח, כך שהחברה ייצרה במחצית הראשונה של השנה מזומנים בהיקף של 16.1 מיליון ש"ח.

עמית הררי, מנכ"ל יוניטרוניקס:
"תוצאות הרבעון השני מהוות המשך ישיר למגמת הגידול במכירות והשיפור ברווחיות התפעולית של החברה המאפיין את הרבעונים האחרונים. יוניטרוניקס נהנית מגידול בביקושים וממשיכה לפעול בעלויות מופחתות בהשוואה לעבר, תוך התאמתן להיקפי הפעילות ובבקרה הדוקה על ההון החוזר. הגידול בביקושים נובע, בין היתר, גם מהיצע מוצרים חדש ומתקדם, כדוגמת שירות הענן החדש,UniCloud , שהושק בתחילת השנה, המספק ערך גבוה יותר ללקוחות ומבטיח אינטגרציה מלאה ופשוטה עם שאר מוצרי החברה.

"הגידול בהכנסות משקף צמיחה בכל אחד משווקי היעד המרכזיים שלנו, ובין השאר מתבטא במכירות שיא, רבעון שני ברציפות, בשוק האמריקאי, שהינו השוק המרכזי של החברה. כחלק מהשיפור העקבי ברווחיות החברה, חילקה יוניטרוניקס לראשונה בחודש מאי דיבידנד לבעלי המניות בהיקף של 10 מיליוון ש"ח, ובכוונתנו להמשיך ולפעול להשאת ערך לבעלי המניות".


ההכנסות של יוניטרוניקס ברבעון השני של 2021 הסתכמו לסך של 38.4 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות בסך של כ-28.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל לאור המשך השיפור בביקושים. במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו הכנסות החברה ב-72.6 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות של 62.0 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה.

הרווחיות הגולמית ברבעון השני של 2021 עלתה ל-46% מסך הכנסות החברה, בהשוואה לרמת רווחיות גולמית של 43.6% מסך הכנסות החברה ברבעון המקביל. הרווחיות הגולמית הגבוהה נשמרה גם במחצית הראשונה של 2021 והסתכמה ב-45.9% מסך הכנסות החברה. הגידול ברווחיות הגולמית נבע בעיקר מהגידול בהכנסות.

הרווח התפעולי ברבעון השני של 2021 הוכפל והסתכם לסך של כ-7.2 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-3.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. הרווח התפעולי במחצית הראשונה של 2021 הסתכם ב-14.3 מיליון ש"ח, לעומת רווח תפעולי של 7.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה. השיפור ברווחיות התפעולית מקורו בגידול בהכנסות לצד שימור מהלכי ההתייעלות שננקטו בשנת 2020, וכן מויתור שניתן ע"י ממשלת ארה"ב ברבעון הראשון על החזר של הלוואת PPP בגובה של 1.3 מיליון ש"ח.

הרווח הנקי ברבעון השני של 2021 הסתכם לסך של כ-5.3 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-2.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. במחצית הראשונה של השנה הגיע הרווח הנקי ל-10.4 מיליון ש"ח, לעומת רווח נקי של 8.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השני של 2021 הסתכם ב-6.7 מיליון ש"ח. מתחילת השנה הסתכם תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ב-16.1 מיליון ש"ח.

הון עצמי של החברה ברבעון השני של 2021 גדל ל-72 מיליון ש"ח, כ-51.9% מסך המאזן, בהשוואה להון עצמי של 65.0 מיליון ש"ח, כ-44.6% מסך המאזן ברבעון המקביל.






אודות יוניטרוניקס
יוניטרוניקס (1989) (ר"ג) בע"מ היא חברה ישראלית ציבורית בעלת פעילות בינלאומית ענפה, שעוסקת בתכנון, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי אוטומציה תעשייתית ובעיקר בקרים מתוכנתים (PLC). בקרי החברה כוללים רכיב ממשק אדם-מכונה אינטגראלי (HMI) שנועד לאפשר למפעיל לשלוט בבקר ובמכונה שאותה הוא מפעיל. לפני כשנתיים, החברה הרחיבה את קו המוצרים שלה והחלה לשווק ולמכור גם בקרי הינע (VFD ומערכות סרוו) המיועדים להתממשק בצורה אינטגרטיבית ופשוטה לבקרי החברה. לאחרונה, אף השיקה החברה פלטפורמה אינטגרטיבית חדשה לשירותי ענן (SaaS).
יוניטרוניקס מייצאת את מוצריה ושירותיה באמצעות כ-180 מפיצים ברחבי העולם ובאמצעות חברות בנות בארצות הברית וגרמניה.
מניות יוניטרוניקס נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
יוניטרוניקס מעסיקה כ-130 עובדים בארץ ובחו"ל; מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il