TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קופיקס גרופ מסכמת את הרבעון השני של שנת 2021


פנחס שטרית מנכל קופיקס באדיבות קופיקס
עם צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, ההכנסות ברבעון צמחו בכ-13% לכ-76 מיליון שקל, בהשוואה לכ-67 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
ההכנסות ברבעון צמחו בכ-13% לכ-76 מיליון שקל, בהשוואה לכ-67 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כתוצאה מהחזרה לפעילות מלאה בתחום בתי הקפה, לצד המשך מגמת הצמיחה בתחום המרכולים.

הרווח התפעולי הרבעוני הסתכם בכ-2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-0.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

קופיקס עברה לאיזון בשורת הרווח המיוחס לבעלים, בהשוואה להפסד של כ-3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

התזרים מפעילות שוטפת ברבעון עלה והסתכם בכ-10.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-0.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

על אף משבר הקורונה העולמי - מתחילת שנת 2020 ועד היום נפתחו 30 בתי קפה נוספים וכיום מפעילה כ-218 בתי קפה ברוסיה, פולין, בלרוס וקזחסטן.

רן אפרתי, יו"ר קופיקס גרופ: "אנו מסכמים את הרבעון השני של השנה עם צמיחה בהכנסות, הן ביחס לרבעון המקביל אשתקד והן ביחס לרבעון המקביל בשנת 2019 טרום הקורונה. הצמיחה בהכנסות נבעה מהמשך מגמת הצמיחה בפעילות המרכולים ומחזרה לפעילות מלאה ורציפה בבתי הקפה, לראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה אשתקד. במקביל, הצגנו רווח תפעולי רבעוני של כשני מליון ש"ח – הרווח התפעולי הושפע לחיוב מהגידול בהיקפי הפעילות, מעצירת הוצאות חד פעמיות בגין סגירת בתי קפה. הישגים אלה התגלגלו גם לשיפור בשורת הרווח הנקי של החברה".

פנחס שטרית, מנכ"ל קופיקס גרופ: "תוצאות הרבעון השני של שנת 2021 מצביעות על מעבר לאיזון בשורת הרווח. החברה ביצעה מהלכים שהצליחו לייצב את התוצאות עם פעילות ממוקדת בבתי הקפה והמרכולים. חזרתו של המשק לפעילות במציאות של "החיים לצד הקורונה" הובילה לחזרת הלקוחות אל בתי הקפה והמשך המגמה, שהתחזקה בקורונה, של רכישת סל המוצרים במכולת השכונתית הקרובה לבית. אנו מאמינים כי גם בתקופה הקרובה, בצד המגבלות, נמשיך לשמור על יציבות בתוצאות הכספיות של הקבוצה כולה."

רשת קופיקס גרופ, בשליטת רשת רמי לוי שיווק השקמה, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לסיכום רבעון השני של שנת 2021 – רבעון ראשון עם פעילות מלאה ורציפה בתחום בתי הקפה מאז התפרצות נגיף הקורונה אשתקד.
התוצאות הכספיות ברבעון מלמדות על צמיחה בהכנסות וירידה חדה בהפסדים, הן ביחס לרבעון המקביל אשתקד והן ביחס לרבעון המקביל בשנת 2019 טרום התפרצות נגיף הקורונה, שיא ברווח התפעולי הרבעוני ועלייה בתזרים מפעילות שוטפת.


עיקרי תוצאות רבעון שני 2021:
ההכנסות של החברה ברבעון השני של שנת 2021 צמחו בכ-13% לכ-75.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-67 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד וצמחו בכ-11% בהשוואה לכ-68.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019 (טרום הקורונה). הצמיחה בהכנסות, ביחס לרבעון מקביל אשתקד, נבעה בעיקר מצמיחה דו-ספרתית הן בפעילות המרכולים והן בפעילות בתי הקפה שחזרה לפעילות רבעונית מלאה – לראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה בתחילת שנת 2020.
ההכנסות בפעילות המרכולים צמחו בכ-11% לכ-69.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-62.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה מפתיחת מרכולים חדשים. כמו כן, ברבעון נרשמה עלייה של כ-1% במכירות חנויות זהות, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות בפעילות בתי הקפה צמחו בכ-27% בכ-6.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-4.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2021 עלה בכ-11% לכ-22.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-20.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2021 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-0.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המעבר מהפסד לרווח תפעולי נבע מהעלייה האמורה בהיקפי הפעילות, מהכרה במענקי סיוע שהתקבלו מהרשויות בגין משבר הקורונה ומכך שברבעון המקביל אשתקד הכירה החברה בהוצאות חד-פעמיות בגין סגירת בתי קפה שפעלו בהיעדר כדאיות כלכלית והסבת מרכולים.

בשורה התחתונה, עברה החברה למעשה לאיזון, ורשמה הפסד זניח בסך של כ-0.1 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות, בהשוואה להפסד בסך של כ-3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ובהשוואה להפסד בסך של כ-6.1 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2019 (טרום קורונה).

התזרים מפעילות שוטפת ברבעון השני של שנת 2021 עלה חדות והסתכם בכ-10.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-0.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

עיקרי תוצאות מחצית ראשונה של שנת 2021:
ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2021 הסתכמו בכ-144 מיליון שקל, בהשוואה לכ-143 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי במחצית הראשונה של שנת 2021 הסתכם בכ-1.5 מיליון שקל, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-0.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד המיוחס לבעלי המניות במחצית הראשונה של שנת 2021 ירד לכ-1.7 מיליון שקל, לעומת הפסד בסך של כ-4.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

התזרים מפעילות שוטפת במחצית הראשונה של שנת 2021 עלה בכ-38% והסתכם בכ-18.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-13.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מאזן ליום ה-30.06.2021 ודגשים נוספים:
לחברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-12 מיליון שקל וחוב פיננסי ברוטו בסך של כ-13 מיליון שקל, כך שלחברה חוב פיננסי, נטו בסך של כ-1 מיליון שקל.

במהלך המחצית הראשונה של שנת 2021 הכירה החברה במענקים בגין משבר הקורונה בסך של כ-1.3 מיליון שקל ובמהלך שנת 2020 הכירה החברה במענקים בסך של כ-2 מיליון שקל. להערכת החברה, החברה זכאית לקבלת מענקים נוספים מרשויות המדינה.

היקף בתי הקפה ומרכולים:
מרכולים - נכון לסוף רבעון שני 2021, לחברה 36 מרכולים, בהשוואה ל-35 מרכולים בסוף שנת 2020 ובסוף הרבעון מקביל אשתקד, וזאת בשל פתיחה והסבה של מרכולים נוספים תחת הפורמט "רמי לוי בשכונה". נכון למועד פרסום הדוחות, מפעילה החברה 19 מרכולים תחת הפורמט "רמי לוי בשכונה" (החברה קיבלה זכות שימוש לא בלעדית במותג זה מבעלת השליטה - רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה בע"מ, התמורה בגין השימוש במשא ומתן בין הצדדים וכפופה לאישור בהתאם לדין).

בתי קפה 'קופיקס' בישראל – נכון לסוף רבעון שני 2021, לחברה 69 בתי קפה, בהשוואה ל-70 בתי קפה בסוף שנת 2020 ובהשוואה ל-79 בתי קפה בסוף רבעון מקביל אשתקד. בהתאם לכך, במהלך השנה האחרונה סגרה החברה 10 בתי קפה, וזאת בהתאם לאסטרטגיית החברה להבראת הרשת וסגירת סניפים שפעלו ללא כדאיות כלכלית.

בתי קפה 'קופיקס' של חברת קופיקס גלובל בהמשך מגמת התרחבות - נכון לסוף רבעון שני 2021, מפעילה קופיקס גלובל 218 בתי קפה, גידול של 30 בתי קפה מתחילת שנת 2020, מתוכם 194 בתי קפה "קופיקס" ברוסיה, והויתר בפולין, בלרוס וקזחסטן.

רשת קופיקס גרופ פועלת בשני מגזרים עיקריים: מגזר המרכולים – באמצעות חברת הבת סופר קופיקס בע"מ (חלק החברה -70%) - רשת מרכולים תחת המותגים "סופר קופיקס", "רמי לוי בשכונה" ו"שוויצריה הקטנה" למכירת מוצרי מזון בתוך מרכזי ערים. מגזר בתי הקפה – באמצעות חברת הבת אורבן קופיקס בע"מ – איתור ומכירת זיכיונות לזכיינים ומפעילה בעיקר באמצעות זכיינים רשת קמעונאית תחת המותג "קופיקס" למכירת קפה, מאפים, כריכים ועוד. רשת רמי לוי שיווק השקמה בעלת השליטה בחברת קופיקס גרופ החל מחודש ספטמבר 2018. רן אפרתי - יו"ר החברה; פיני שטרית – מנכ"ל החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il