TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת החשמל הפדרלית של מקסיקו (CFE) מכפילה את ההזמנות מג'נסל להיקף כולל של כ-7 מיליון דולר


רמי רשף - מנכל גנסל. באדיבות חברת גנסל
הבעת אמון משמעותית בג'נסל: CFE הודיעה, כי היא מממשת את זכותה להכפיל ל-74 את כמות המערכות שתרכוש מג'נסל -כולן במהלך 2021
הכפלת כמות המערכות שיסופקו הינה לאחר שלאחרונה עדכנה ג'נסל כי השלימה בהצלחה את האספקה והבדיקה של 37 מערכות שסיפקה ל- CFE
רמי רשף, מנכ"ל ומייסד ג'נסל: "הזמנת ההמשך שקיבלנו מחברת החשמל הפדרלית של מקסיקו משלימה למעשה עיסקה משמעותית לג'נסל. ההחלטה של CFE להכפיל את כמות המערכות שהיא תרכוש מג'נסל, לאור שביעות רצונה ממוצרי החברה, כארבעה חודשים לאחר שהמערכות שלנו סופקו, ולאחרונה הותקנו והופעלו בתחנות ההשנאה שלה, מהווה לראייתנו מהלך של הבעת אמון גדולה בג'נסל ובטכנולוגיה של החברה. מערכות ה- G5של ג'נסל שהותקנו אצל חברת החשמל במקסיקו הינן בעלות יתרונות טכנולוגיים משמעותיים אל מול הפתרונות הקיימים בשוק כיום, ואנו מעריכים כי עסקה זו תהווה תרומה משמעותית בתהליכי השיווק המתהווים של מוצרינו מול חברות חשמל נוספות ברחבי העולם, כחלק מהמשך צמיחה החברה".
חברת ג'נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן, מדווחת היום על שלב נוסף בעיסקה המשמעותית מול חברת החשמל הפדרלית של מקסיקו (CFE). חברת החשמל CFE בחרה לממש את זכותה להכפיל ל-74 את כמות מערכות הגיבוי מסוג GenCell G5 אותן היא תרכוש. המערכות הנרכשות ישמשו אף הן כמערכות שיגבו את מערך תחנות ההשנאה של CFE, שהיא חברה המשרתת את מרבית אוכלוסיית מקסיקו. התמורה הצפויה בגין המערכות הנוספות שיסופקו עומדת על כ-3.5 מיליון דולר, כך שיחד עם ההזמנה הראשונה שבוצעה על ידי CFE, עומד היקפה הכולל של העיסקה עם ג'נסל על כ-7 מיליון דולר, וזו למעשה הזמנה חוזרת תוך זמן קצר מלקוח אסטרטגי המהווה הצבעת אמון בחברה ובמוצריה.
בחודש דצמבר 2020 עדכנה ג'נסל על זכייתה במכרז של CFE הכולל אספקה והתקנה של 37 מערכות גיבוי תמורת כ-3.5 מיליון דולר. בחודש מאי 2021 עדכנה החברה כי השלימה בהצלחה את האספקה והבדיקה של המערכות. במסגרת המכרז, ל-CFE ניתנה הזכות לרכוש כמות נוספת של 37 מערכות, בתנאים זהים, בכפוף לשביעות רצונה, ועתה, כאמור, בחרה CFE לממש זכות זו.
בתוך כך, בחודש שעבר דיווחה ג'נסל על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית התקשורת דויטשה טלקום הנחשבת למפעילת התקשורת הגדולה באירופה ולאחת מהמפעילות הגדולות בארה"ב שמתקניה פרוסים ביותר מ-50 מדינות בעולם. במסגרת ההסכם תיבחן האפשרות לשילוב מערכות תאי הדלק של ג'נסל ברשת התקשורת של דויטשה טלקום כחלופה לגנרטורים מבוססי דיזל. בראייתה של החברה, שיתוף פעולה זה עשוי להביא להרחבת פעילותה של ג'נסל בשורה ארוכה של מדינות בהן פועלת דויטשה טלקום.
חברת ג'נסל הוקמה בשנת 2011 ומציעה פתרונות אנרגיה ירוקה בתחום תאי הדלק. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה חדשנית, ייחודית ואמינה, שפיתחה החברה. ג'נסל מספקת כיום פתרונות גיבוי חשמל למגוון רחב של אתרים, ובהם מגדלי תקשורת, תחנות השנאה בחברות חשמל וכןמפעלי תעשייה, יישומי ביטחון פנים, בתי חולים ותעשיות אוטומטיות, וזאת ב-18 מדינות מסביב לעולם. בנוסף, החברה פיתחה פתרון להפקת מימן מאמוניה בתהליך המאפשר לתאי הדלק הייחודיים שפיתחה לספק אנרגיה כמקור עיקרי לחשמל גם באתרים המצויים באזורים כפריים ומרוחקים, וכאלה המצויים מחוץ לרשת החשמל. ג'נסל מעסיקה כיום כ-100 עובדים, כולל מומחי אנרגיה יוצאי תכניות חלל וצוללות. מטה החברה נמצא בישראל עם רשת הפצה ותמיכה ברחבי העולם. החברה מנוהלת על ידי רמי רשף, שהינו יזם טכנולוגיה ותיק, ואחד ממייסדיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il