TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גב-ים תקים בניין משרדי ממשלה בשטח כולל של כ 29 אלף מ"ר בחולון


אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים. צילום- אלדד רפאלי
הסכם השכירות הינו לתקופה של 10 שנים בתמורה לסך של כ-14 מיליון ₪ בשנה
גב-ים מרחיבה את פעילותה בתחום הקריות הממשלתיות וזוכה
במכרז ענק
גב-ים זכתה במכרז להקמת בניין משרדי ממשלה בחולון
בשטח כולל של כ- 29,000 מ"ר
הסכם השכירות הינו לתקופה של 10 שנים בתמורה לסך של
כ-14 מיליון ₪ בשנה
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "גב-ים רואה בתחום הקריות הממשלתיות מנוף צמיחה משמעותי והזכייה במכרז האמור עומדת בקנה אחד עם היעד אותו הציבה לעצמה החברה, להרחבת פעילותה בתחום זה.
פארק גב-ים חולון, בשטח כולל של כ- 63,000 מ"ר (תעסוקה, מלאכה ותעשייה), ממוקם בכניסה הצפונית לאזור התעשייה חולון, נשען על נגישות גבוהה, בין היתר באמצעות קווי אוטובוס רבים וכן תחנות הרכבת הקלה והמטרו, המתוכננים בכניסה ובצמוד למתחם. החברה פועלת להגדיל פעילותה ואחיזתה באזור התעשייה חולון, בה אנו פועלים בשיתוף מלא עם עיריית חולון והעומד בראשה מר מוטי ששון.
הזכייה במכרז תרחיב את שיתוף הפעולה הפורה של גב-ים עם מינהל הדיור הממשלתי, הקיים כיום, בין היתר בפארק גב-ים ממן בלוד ובפארק גב-ים נגב בבאר-שבע."
גב-ים, חברת הנדל"ן המניב מהגדולות והמובילות בישראל, מודיעה הבוקר על זכייתה במכרז מינהל הדיור הממשלתי, להקמה והשכרת מבנה ייעודי בפארק גב-ים חולון עבור משרדי ממשלה, בשטח כולל של כ- 29,000 מ"ר מתוכם כ- 15,500 מ"ר עילי, וביניהם: בית המשפט האזרחי, רשות המיסים, משרד התעסוקה, רשות האוכלוסין וההגירה, לשכת רישום מקרקעין, משרד הקליטה, משרד התחבורה ועוד. הסכם השכירות הינו לתקופה של 10 שנים בתמורה לסך של כ-14 מיליון ₪ בשנה.
בנוסף לפרויקט אשר יוקם עבור מינהל הדיור הממשלתי, ואשר צפוי להתאכלס ברבעון הרביעי של שנת 2023, גב-ים ממשיכה בפעילות ייזום אינטנסיבית הכוללת צבר משמעותי של 12 פרויקטים בהיקף של 400,00 מ"ר (חלק החברה כ- 340,000 מ"ר) בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מיליארד ₪. כ- 40% מהשטחים העיליים בפרויקטים אלה כבר שווקו. לאחר השלמה ואכלוס הפרויקטים שבייזום בתום שנת 2024 מצגת הנכסים של החברה תעמוד על כ- 1.38 מיליון מ"ר עם הכנסות שנתיות של כ- 775 מיליון ₪. קפיצת מדרגה משמעותית בהיקפי הפעילות והמעמידה את גב-ים במקום אחר.
לגב-ים נכסים בהיקף של כ-1,030,000 מ"ר, עם פריסה רחבה, הן גיאוגרפית והן סקטוריאלית, ב- 19 ערים ברחבי הארץ, הכוללים 22 פארקים ומרכזי הייטק, משרדים לוגיסטיקה, תעשיה ומסחר. נכסיה של החברה ממוקמים באזורי ביקוש מהמובילים בארץ, בצמוד לצירים ראשיים, בנייני Class A פרמיום, בתקני LEED גבוהים. בנוסף לחברה עתודות של זכויות בנייה זמינות בהיקף של כ- 490 אלף מ"ר.
הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים אבנר ישר. את גב-ים מייצג עו"ד אמיר חן מפישר בכר חן.
בתמונות:
הדמיה של המבנה החדש שיוקם בפארק גב-ים חולון. קרדיט- אבנר ישר אדריכלים


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il