TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקונה רוכשת מ׳אפריקה מגורים׳ פרויקט הכולל 84 יח״ד בגבעת שמואל

עסקה ראשונה לקרן הריט למגורים אקונה: עלות העסקה כ-216 מיליון שקלים
עסקה ראשונה לקרן הריט למגורים - אקונה.
הבעלים של אקונה, מארק שימל, ומנכ״ל אקונה, יאיר טל, הודיעו היום על סגירת העסקה הראשונה של אקונה, לרכישת קרקע ושירותי ניהול להקמת בניית בניין מגורים (מגרש 1001) בפרויקט "סביוני גבעת שמואל" של אפריקה מגורים. הבניין מיועד ל-84 יח״ד ותמורתו, בתוספת עלות הבנייה ודמי הניהול, תשלם אקונה סך של כ-216 מיליון שקלים. הפרויקט יהיה משותף עם אפריקה מגורים, כשאפריקה מגורים גם תנהל את תהליך ההקמה.
המגרש נמצא בשכונה חדשה הנמצאת בהקמה, הממוקמת בצפון מערב גבעת שמואל, במרחק של כ-500 מטר מתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה. השכונה כוללת 7 בנייני מגורים, מתוכם 4 בנויים (695 יח"ד סה"כ), והיא מאופיינת בעיקר במשפחות צעירות. בדיקת הביקושים בשכונה מלמדת כי קיים ביקוש לדירות 3-5 חדרים, ובהתאם, הדירות שתוצענה בפרויקט תהיינה בנות 3-6 חדרים. צפי האכלוס הוא סוף 2024.
העסקה נסגרה לאחר מו״מ שהתנהל בין הבעלים של אקונה, מארק שימל, והמנכ״ל, יאיר טל, לבין אפריקה מגורים, כחלק ממספר עסקאות שהקרן צפויה לסגור בזמן הקרוב. בנובמבר 2020 הודיע מארק שימל על הקמתה של קרן ריט חדשה למגורים: ״קרן אקונה״, כחלק ממהפיכה שהוא מתעתד להוביל בשנים הקרובות בשכירות לטווח ארוך בישראל. לצורך ניהול הקרן מינה שימל למנכ״ל את יאיר טל, מומחה לשכירות ארוכת טווח, וממייסדי החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה – דירה להשכיר, בה כיהן בתפקידים בכירים במשך שש שנים, מהן כשנתיים כמנכ״ל. קודם לכן מילא שורה של תפקידים בכירים במשרד האוצר, האחרון שבהם – סגן בכיר לחשב הכללי.
אקונה מנהלת כיום משא ומתן מתקדם לקיומן של עוד 5 עסקאות, ובמקביל מתנהל מו״מ גם עם 3 משקיעים המתכוונים להיכנס לקרן. בסך הכל, מתכוונת החברה לרכוש אלפי דירות בעשור הקרוב, אשר ישמשו אותה לצורך השכרתן לטווח הארוך לשוכרים. אקונה שואפת לייצר נתח שוק משמעותי משוק השכירות הקונצרנית עד לשנת 2030. פיזור הדירות צפוי להיות כלל ארצי, בדגש על אזור המרכז ובסמוך לסביבת תחנות המטרו ויתר מערכות הסעת ההמונים.
בהתייחסו לעסקה הראשונה של אקונה, אומר הבעלים, מארק שימל, כי יש צורך בשינוי בפרדיגמה השולטת בשוק הדיור בישראל. ״שכירות ארוכת טווח היא הפתרון לבעיית הדיור העמוקה בישראל, לעליית המחירים ולמצוקת הדיור של הדור הצעיר. כפי שמקובל ברוב מדינות העולם הנאור, מגורים בשכירות ארוכת טווח, המעניקה לשוכר את כל הנוחות לטווח ארוך, בשקיפות, בנוחות ובמחיר הוגן, היא הפתרון הראוי, שיסייע גם בייצוב שוק הדיור ובהורדת המחירים״, אומר שימל.
יאיר טל אומר כי זו יריית הפתיחה המבשרת את כניסתה של אקונה לתחום. ״העסקה הזו היא עסקה ראשונה מאוד משמעותית לאקונה, הן משום המיקום, שהוא איזור ביקוש, והן בשל העובדה שהיא נעשית עם יזם שהוא מהמובילים בישראל״. אומר טל. ״אנחנו מנהלים בימים אלה מו״מ על עוד 5 מתחמים, ואלה יעניקו לנו את הדחיפה ליישם כאן קרן ריט למגורים שמיישמת עבור השוכרים סביבת מגורים איכותית המשלבת קהילה ולייף סטייל מהמעלה הראשונה״.
אקונה היא קרן ריט חדשה, המקדמת תפיסת מגורים חדשנית שתשנה את שוק המגורים בשכירות ארוכת טווח בישראל. באקונה מבינים שהמפתח לתוצאות עסקיות טובות, מתחיל בדאגה לאנשים. על כן, הקרן מחויבת ליצירת סביבת מגורים נעימה, בניית קהילה משגשגת ומתן כל התנאים הדרושים כדי שהדייר יוכל להרגיש בבית. לפי תפיסת החברה, הגישה האנושית, החשיבה היצירתית והחדשנות הטכנולוגית שתועמד לרשות הדיירים, הם עקרונות המפתח לשגשוג ולצמיחה של קהילת אקונה.
מי שמתגורר בשכירות בישראל, מכיר היטב את אי הנוחות ואי הנעימות שבשכירת דירה, את החוזים הדרקוניים, העלאות המחירים התכופות והבעייתיות שבחוזים לטווח קצר. דיור באמצעות אקונה יעניק לשוכרים יתרונות גם בהיבטים אלה. לשוכרים תהיה ודאות ויציבות ארוכת טווח בפרויקט מנוהל ומסודר, מבלי לוותר על הגמישות. אקונה מתעתדת להעמיד אלפי דירות להשכרה לטווח ארוך עם חוזים הגונים ושקופים, ולאפשר לדיירים ליהנות ממגוון פתרונות טכנולוגיים וקהילתיים כמותם אין בנמצא בישראל. פתרונות אלה יהפכו את כל דיירי אקונה בכל רחבי הארץ לקהילה גדולה אחת שתיהנה, בין השאר, ממגוון שירותים שאינם מתחום הדיור ואשר יעניקו לדיירים ערך מוסף גבוה ויהפכו את כל סביבת המגורים לטובה ונעימה הרבה יותר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il