TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פיוניר משיקה פורטל ארגוני חדש בפיתוח Tingz, חטיבת הדיגיטל של ONE

חברת פיוניר (Payoneer), מובילה עולמית בתחום של פלטפורמות תשלומים, משיקה פורטל ארגוני חדש שפתחה עבורה חברת Tingz, חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE. תהליך העבודה על הפורטל ארך כחצי שנה והוא עלה לאוויר לפני כחודש
עם התפרצות הקורונה והתבססות העבודה מרחוק נולד הצורך בכלי לניהול ההיבטים הנוגעים לעבודה בחברה גלובלית, במיוחד בעידן בו כל עובד נמצא בביתו. הפורטל הארגוני הוותיק היה מורכב לשימוש מבחינה טכנית, בלתי נגיש וזמין וכתוצאה מכך העובדים פחות נטו להשתמש בו. "בסופו של דבר לא הייתי בטוחה אם ההודעות והמסרים שאני מפרסמת בפורטל מגיעים לעובדים" אומרת גלית מנדלסון, דירקטור תקשורת פנים ארגונית בפיוניר. לשם כך, פנתה פיוניר ל- Tingz, המתמחה בפיתוח פתרונות דיגיטליים חדשניים, ויחד שקדו על פיתוח פורטל ארגוני חדשני ומותאם לצורכי השעה.
"הפורטל הארגוני שפתחנו לפיוניר תומך בכל האספקטים הנוגעים לטיפול בעובדים וניהול תקין של העבודה בחברה גלובלית עם משרדים ב- 25 מדינות" אומר רן רייכברג, מנכ"ל ומייסד Tingz, חטבת הדיגיטל והחדשנות של ONE. "הפורטל כולל שני מרכיבים עיקריים: פלטפורמת מידע ותקשורת ארגונית וכן רשת חברתית בין העובדים עם אפשרות לשתף תכנים גם עם רשתות חברתיות חיצוניות. ניהול התוכן בפורטל הוא גלובלי אבל יש אפשרות לכל סניף בעולם לנהל תוכן ספציפי הרלוונטי רק לעובדים שלו."
בנוסף, הפורטל מאפשר להנהלה לשלוח מידע לכל אתר של החברה באופן נפרד, לחלקם או לכולם ביחד, וגם בהתאמה לקהלי יעד ספציפיים מקרב העובדים. באתר יש גם פלטפורמה לגיוס עובדים, ספר טלפונים, דף לבניית רשימת לינקים אישית, דף שמרכז פתיחת קריאות ל- IT, תמונות מאירועים של אתרי החברה השונים ועוד.
"בשנים האחרונות החברה גדלה בקצב מסחרר והיום אנו מונים למעלה מ- 1,800 עובדים. לכן, רצינו לפתח פורטל ארגוני אשר יתמוך בגידול שלנו ברמת התשתית" אומרת מנדלסון ומוסיפה, "רצינו וקבלנו פורטל נגיש, מותאם למובייל, אינטראקטיבי, ללא הרשאות מסובכות במטרה להגיע למידע הרלוונטי. היה חשוב לנו להנגיש אינפורמציה בנושא משרות פתוחות, הטבות, לוח שנה בינלאומי שמתייחס לחופשים בכל האתרים של החברה, מידע בנושאים כמו: 'איך להתכונן לשלב הבא בקריירה?' או מידע חדשותי הנוגע לחברה כמו זכיות בפרויקטים חדשים, אירועי חברה ועוד."
"כשיצאנו לדרך ערכנו יחד עם Tingz סקר בקרב העובדים וגילינו שהעובדים רוצים כי הפורטל ישרת את הצרכים שלהם. לכן בזמן הפיתוח התפיסה המנחה היתה שהעובד הוא הלקוח וכל הזמן ניסינו לחשוב מהראש של העובד."
הפורטל הארגוני מבוסס שרפוינט 365 בסביבת Modern וכלים נוספים. היקף השימוש בו עבר את ציפיות החברה, מבחינת כמות העובדים שנכנסים ומספר העמודים אליהם הם גולשים, והעובדים נותנים פידבקים חיוביים. "כעת אנחנו מזמינים את העובדים לייצר תוכן לפורטל" מסכמת מנדלסון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il